Waar komt dat verhaal vandaan?quote:Op zondag 1 september 2024 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En verder vind ik het verhaal dat RB Salzburg geen zaken wil doen met clubs uit de Eredivisie HEEL raar.
Afscheidspotje.quote:Op zondag 1 september 2024 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal dus wel zo geblesseerd raken.
Ik ken de beste jongen niet, maar dit klinkt een beetje overdreven als Rode Ster hem zo laat in de window verkoopt voor minder dan een relatief lage clausule (na hem zelf voor 5 miljoen gekocht te hebben). Overigens wel goed dat Feyenoord in dit soort competities scout, zou willen dat PSV daar ook eens mee gaat beginnen.quote:Hwang heeft weliswaar geen faam in Nederland, maar wel in eigen land en heeft een geweldig seizoen achter de rug bij Rode Ster Belgrado.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ken de beste jongen niet, maar dit klinkt een beetje overdreven als Rode Ster hem zo laat in de window verkoopt voor minder dan een relatief lage clausule (na hem zelf voor 5 miljoen gekocht te hebben). Overigens wel goed dat Feyenoord in dit soort competities scout, zou willen dat PSV daar ook eens mee gaat beginnen.
Ja daar gaan we vanuit, maar gaat dat gebeuren. Gaar het geen Zerrouki, Timber, Hwang worden met Stengs op rechts? Ik zie liever Stengs op 10, komt die veel beter tot zn recht. Ik vrees dat we namelijk niet van Zerrouki afkomenquote:Op zondag 1 september 2024 13:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze gaat spelen in plaats van Zerrouki. Hij lijkt op de compilaties in ieder geval sneller en met een betere handelingssnelheid.
Schijnt het wel echt goed gedaan te hebben en daarvoor bij Olympiakos ook.quote:Op zondag 1 september 2024 13:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ken de beste jongen niet, maar dit klinkt een beetje overdreven als Rode Ster hem zo laat in de window verkoopt voor minder dan een relatief lage clausule (na hem zelf voor 5 miljoen gekocht te hebben). Overigens wel goed dat Feyenoord in dit soort competities scout, zou willen dat PSV daar ook eens mee gaat beginnen.
Ze willen nog een rechtsbuiten dus ik denk niet dat Stengs daar blijft spelen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja daar gaan we vanuit, maar gaat dat gebeuren. Gaar het geen Zerrouki, Timber, Hwang worden met Stengs op rechts? Ik zie liever Stengs op 10, komt die veel beter tot zn recht. Ik vrees dat we namelijk niet van Zerrouki afkomen
Kuyt was wel een succes imho. Van Persie in mindere mate ook.quote:Op zondag 1 september 2024 12:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het prima beleid dat Karsdorp niet komt. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg meer, en met 29 gaat die ook niet beter worden. Karsdorp lijkt me ook niet een speler die tot zijn 33e topfit blijft. Het is altijd de emotie en historie bij dat soort spelers, maar eigenlijk is er geen een speler die terugkeert wat een succes is geworden. Fer, Clasie. Soms prima maar niet spelers die je verder brengen.
Mijn enige zorg is dat het allemaal een beetje van hetzelfde is, maar het is aan Priske om er wat van te makenquote:Op zondag 1 september 2024 13:23 schreef fetX het volgende:
Hwang, Milambo, Zechiλl, Timber, Stengs en dan daar achter nog Nadje, Zerrouki en eventueel Lingr.
Niet verkeerd.
Laat Brian maar kokenquote:Op zondag 1 september 2024 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn enige zorg is dat het allemaal een beetje van hetzelfde is, maar het is aan Priske om er wat van te maken
Sven van Beek speelde ook ooit een afscheidspotje.quote:
Al besproken.quote:Op zondag 1 september 2024 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis kookt niet, die speelt gewoon bingo.
Stengs op rechts zou kunnen, maar dan moet er een goede rechtsback gehaald worden die eroverheen komt. Type Nieuwkoop maar dan echt goed.quote:Op zondag 1 september 2024 13:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja daar gaan we vanuit, maar gaat dat gebeuren. Gaar het geen Zerrouki, Timber, Hwang worden met Stengs op rechts? Ik zie liever Stengs op 10, komt die veel beter tot zn recht. Ik vrees dat we namelijk niet van Zerrouki afkomen
Dan zijn ze bij Rode Ster wel achterlijk dat je niet eens die 8 miljoen eruit weet te slepen na een goed seizoen en zo laat in de window.quote:Op zondag 1 september 2024 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt het wel echt goed gedaan te hebben en daarvoor bij Olympiakos ook.
Gelukkig is de Eredivisie ook een prima lollercompetitie dus de stap is ook weer niet zσ groot.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een gerucht op dat vlak?
Dat was snelquote:Op zondag 1 september 2024 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis kookt niet, die speelt gewoon bingo.
[..]
BingoGenot
Geen idee wat de financiλle situatie is daar en wat er allemaal in het contract stond.quote:Op zondag 1 september 2024 13:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Rode Ster wel achterlijk dat je niet eens die 8 miljoen eruit weet te slepen na een goed seizoen en zo laat in de window.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |