Dat wordt gewoon net zo'n succes als Mintehquote:Op zondag 1 september 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een jongen van 19 die voornamelijk op links heeft gespeeld in een lollercompetitie is wel een hele flinke gok. Die is er vooral bij gehaald als goedkope selectievulling, als je daar veel sportieve waarde aan hebt is het mooi meegenomen maar daar kan je niet op rekenen of op doorbouwen.
Ajax doet de laatste jaren wel vaker onlogische dingen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is toch meer een 6/8?
Ook de reden waarom dat Ajax verhaal bullshit is trouwens, die zitten nou net niet op een 6/8 te azen.
Graag je persoonlijke problemen voor je houden, dit is het Feyenoord-topic.quote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag Mark binnenkort weer van dichtbij beschouwen.
Hoop ik niet want je ziet 3x niks op dit filmpje.quote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Jannes de komende 36 uur in het gras liggen bij 1908?
Is dat gewoon die Koreaan? Of is dit #2 van de dag?quote:Op zondag 1 september 2024 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk allemaal.
https://www.telegraaf.nl/(...)eyenoord-heeft-hwangquote:Feyenoord is nog niet klaar, want de club is ook nog bezig met een vervanger voor Geertruida en een buitenspeler voor de rechterkant.
Tijd voor een telefoon met betere zoom inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2024 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoop ik niet want je ziet 3x niks op dit filmpje.
Die gozer heeft vorig seizoen echt werkelijk op elke positie gestaan aanvallend gezien (en RM).quote:Op zondag 1 september 2024 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon net zo'n succes als Minteh
Wel jammer dat het inderdaad meer een linksbuiten lijkt te zijn
Ben benieuwd of die vervanger van Geertruida een zelfde type is, of gewoon alleen een rechtsback.quote:Op zondag 1 september 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)eyenoord-heeft-hwang
Dat eerste is onmogelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die vervanger van Geertruida een zelfde type is, of gewoon alleen een rechtsback.
Positie van Orkun lees ik.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
Maar is dit nu een 6? Of meer een 8? Want anders gaat hij samen met Zerrouki en Timber het middenveld vormen en gaat Stengs naar rechts. En ik wil geen Zerrouki meer.
Deze gaat spelen in plaats van Zerrouki. Hij lijkt op de compilaties in ieder geval sneller en met een betere handelingssnelheid.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
Maar is dit nu een 6? Of meer een 8? Want anders gaat hij samen met Zerrouki en Timber het middenveld vormen en gaat Stengs naar rechts. En ik wil geen Zerrouki meer.
DONE DEALquote:Op zondag 1 september 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik denk dat we Zerrouki in de CL wel weer gaan zien. In de Eredivisie kan je hem in 30 van de 34 wedstrijden wel op 6 zetten.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
Die mentaal gestoorde Deen van Brugge gaat daar verandering in brengen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda blijft voor nu dus nog even onze recordaankoop
Ik ben echt benieuwd of die gaat komen, Brugge moet mentaal ook ver heen zijn dan.quote:Op zondag 1 september 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mentaal gestoorde Deen van Brugge gaat daar verandering in brengen.
Moet zo spelen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mentaal gestoorde Deen van Brugge gaat daar verandering in brengen.
Dat lijkt mij ook, qua achten zijn we een beetje overbezet. En Wieffer was natuurlijk ook een acht voordat hij bij ons kwam.quote:Op zondag 1 september 2024 13:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze gaat spelen in plaats van Zerrouki. Hij lijkt op de compilaties in ieder geval sneller en met een betere handelingssnelheid.
"Bam! Feyenoord heeft Hwang"quote:Op zondag 1 september 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |