Wtfquote:Op zondag 1 september 2024 11:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij een stuk matiger was dan men hoopte.
Wat uiteraard totaal geen reden is om een speler en zijn gezin te gaan bedreigen. Maar goed, leg dat al die hersendode supporters maar uit.
Mwoaaaaahquote:Op zondag 1 september 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..] Die is denk ik nog steeds doodsbang voor John de Wolf.
quote:Op zondag 1 september 2024 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtfdan snap ik de keuze voor PSV wel. Ik was verbaasd over de overstap.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:•
Uiteraard bewaart Karsdorp ook vooral goede herinneringen aan zijn oude club. "We hebben de beker gewonnen, we zijn kampioen geworden. Er is voor mij maar één club in Nederland, en dat is Feyenoord. Maar dat telt morgen niet. Ik ben nu speler van Roma, mijn vijfde seizoen alweer, dus ik heb zeker ook een Roma-hart."
Dat wat meevalt?quote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Dit is zo'n achterlijke post. Moussa na een paar potjes afschrijven nadat hij telkens moet invallen in een elftal dat gewoon niet draait... Vind je het dan gek dat een speler, voor wie Vitesse zo'n beetje het hoogste niveau is waarop hij heeft gespeeld, het dan moeilijk heeft?quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee linksbuitens, een (kapotte) 10 en iemand die er echt helemaal niks van kan.
Nee inderdaad.
Mand.quote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit is zo'n achterlijke post. Moussa na een paar potjes afschrijven nadat hij telkens moet invallen in een elftal dat gewoon niet draait... Vind je het dan gek dat een speler, voor wie Vitesse zo'n beetje het hoogste niveau is waarop hij heeft gespeeld, het dan moeilijk heeft?
Hij heeft best een actie in huis. Je kan onmogelijk van hem verwachten dat ie er nu inkomt en de ene na de andere actie eruitgooit.
En daarnaast heeft Paixao ook prima potjes vanaf rechts gespeeld. Begrijp eigenlijk niet waarom Priske hem daar niet af en toe laat spelen.
Dat heeft er wel ingehakt denk ik ja. Het is gewoon een ontzettend beïnvloedbaar, emotioneel en ook een heel onintelligent ventje. De naam ‘Rick Dickpic’ komt wel ergens vandaan, en je had ook dat filmpje waar hij duidelijk aan de snuif zat, ik vind hem altijd heel ongecontroleerd overkomen.quote:
Jij hebt besloten tegenwoordig met enkelbrekers binnen te komen ofzo? Lieve hemel wat ben jij vervelend de laatste tijd.quote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit is zo'n achterlijke post. Moussa na een paar potjes afschrijven nadat hij telkens moet invallen in een elftal dat gewoon niet draait... Vind je het dan gek dat een speler, voor wie Vitesse zo'n beetje het hoogste niveau is waarop hij heeft gespeeld, het dan moeilijk heeft?
Hij heeft best een actie in huis. Je kan onmogelijk van hem verwachten dat ie er nu inkomt en de ene na de andere actie eruitgooit.
En daarnaast heeft Paixao ook prima potjes vanaf rechts gespeeld. Begrijp eigenlijk niet waarom Priske hem daar niet af en toe laat spelen.
Ik vind het prima beleid dat Karsdorp niet komt. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg meer, en met 29 gaat die ook niet beter worden. Karsdorp lijkt me ook niet een speler die tot zijn 33e topfit blijft. Het is altijd de emotie en historie bij dat soort spelers, maar eigenlijk is er geen een speler die terugkeert wat een succes is geworden. Fer, Clasie. Soms prima maar niet spelers die je verder brengen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heeft er wel ingehakt denk ik ja. Het is gewoon een ontzettend beïnvloedbaar, emotioneel en ook een heel onintelligent ventje. De naam ‘Rick Dickpic’ komt wel ergens vandaan, en je had ook dat filmpje waar hij duidelijk aan de snuif zat, ik vind hem altijd heel ongecontroleerd overkomen.
Als hij fit is én het zit in zijn hoofd goed, dan is het een uitstekende speler. Maar hij verliest zichzelf snel. Ik denk dat Feyenoord het risico gewoon niet wilde nemen, hij zal ook niet heel goed liggen bij de selectie/TD na afgelopen onderlinge duels.
Moussa is een leuke gok als 2e of 3e rechtsbuiten. Iets waar je geen buil aan kan vallen en is het niks verkoop je hem weer. Een speler waarvan je probeert hem beter te maken op trainingen, tactisch vooral. Maar als basis is hij natuurlijk nog lang niet goed genoeg.quote:Op zondag 1 september 2024 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt besloten tegenwoordig met enkelbrekers binnen te komen ofzo? Lieve hemel wat ben jij vervelend de laatste tijd.
Ik sta ook nog steeds volledig achter mijn post. Bij Paixao haal je de angel eruit als je hem op rechts zet omdat hij dan minder makkelijk naar binnen kan trekken. Hij was vorig seizoen zelden effectief op rechts. En Moussa kan nog wel wat worden (ik denk het niet), maar komt nu duidelijk tekort. Ik vind dat ook een vreemde aankoop.
Ik ben niet degene die hem na een paar invalbeurtjes afschrijft. Dat hij op dit moment tekortkomt om in de basis te starten, is duidelijk. Dat wist Arne. Dat wist Te Kloese. Dat zien wij ook.quote:Op zondag 1 september 2024 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt besloten tegenwoordig met enkelbrekers binnen te komen ofzo? Lieve hemel wat ben jij vervelend de laatste tijd.
Ik sta ook nog steeds volledig achter mijn post. Bij Paixao haal je de angel eruit als je hem op rechts zet omdat hij dan minder makkelijk naar binnen kan trekken. Hij was vorig seizoen zelden effectief op rechts. En Moussa kan nog wel wat worden (ik denk het niet), maar komt nu duidelijk tekort. Ik vind dat ook een vreemde aankoop.
Paixao is op links wel echt beter dan op rechts.quote:Op zondag 1 september 2024 12:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hem na een paar invalbeurtjes afschrijft. Dat hij op dit moment tekortkomt om in de basis te starten, is duidelijk. Dat wist Arne. Dat wist Te Kloese. Dat zien wij ook.
Paixao heeft vanaf rechts vaak genoeg laten zien dat hij op die manier Santi goed kan bedienen.
We moeten nou ook niet doen alsof Paixao vanaf links de ene na de andere actie maakt, want dat is natuurlijk bij lange na niet zo.
Snap ook wel dat ze Karsdorp niet halen, maar als ze dan zelf met Diks aan komen zetten…quote:Op zondag 1 september 2024 12:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het prima beleid dat Karsdorp niet komt. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg meer, en met 29 gaat die ook niet beter worden. Karsdorp lijkt me ook niet een speler die tot zijn 33e topfit blijft. Het is altijd de emotie en historie bij dat soort spelers, maar eigenlijk is er geen een speler die terugkeert wat een succes is geworden. Fer, Clasie. Soms prima maar niet spelers die je verder brengen.
Daar ben ik het niet mee eens, los van de transfersom en salariskosten is het ook een tijdsinvestering die je doet in een speler. Je bent er best veel middelen aan kwijt. Hij is al 22 en nog nooit verder gekomen dan (de bank van) Vitesse, dat geeft te denken.quote:Op zondag 1 september 2024 12:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Moussa is een leuke gok als 2e of 3e rechtsbuiten. Iets waar je geen buil aan kan vallen en is het niks verkoop je hem weer. Een speler waarvan je probeert hem beter te maken op trainingen, tactisch vooral. Maar als basis is hij natuurlijk nog lang niet goed genoeg.
Dit soort talenten aantrekken en er dan wat van proberen te maken vind ik prima. Soms pakt het goed uit zoals een Wieffer of Beelen, soms minder zoals van den Belt. Maar je loopt geen risico, dus prima
Als je Osman niet goed kan inschatten, waarom zou je dat bij een nieuwe rechtsbuiten (die je koopt) dan wel kunnen? Elke aankoop is toch afwachten hoe het uit gaat pakken?quote:Op zondag 1 september 2024 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, los van de transfersom en salariskosten is het ook een tijdsinvestering die je doet in een speler. Je bent er best veel middelen aan kwijt. Hij is al 22 en nog nooit verder gekomen dan (de bank van) Vitesse, dat geeft te denken.
Maar zelfs als je hem als oké tweede rechtsbuiten ziet, vind ik Paixao en Stengs ook niet voldoen als eerste optie, en Osman kunnen we nog moeilijk inschatten. Het zijn vier halve opties en geen een echt overtuigende.
Jannes komt met Diks aanzetten. Dus of je dat serieus moet nemenquote:Op zondag 1 september 2024 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze Karsdorp niet halen, maar als ze dan zelf met Diks aan komen zetten…
Maar dat ben ik met je eens hoor. Stengs moet gewoon op 10, daar is hij veel beter in en ook belangrijker. Paixao moet gewoon op links.quote:Op zondag 1 september 2024 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, los van de transfersom en salariskosten is het ook een tijdsinvestering die je doet in een speler. Je bent er best veel middelen aan kwijt. Hij is al 22 en nog nooit verder gekomen dan (de bank van) Vitesse, dat geeft te denken.
Maar zelfs als je hem als oké tweede rechtsbuiten ziet, vind ik Paixao en Stengs ook niet voldoen als eerste optie, en Osman kunnen we nog moeilijk inschatten. Het zijn vier halve opties en geen een echt overtuigende.
Volgens deze Servische bron is het rondquote:In-Beom Hvang definitely leaves the Red Star. The Korean decided to go to the Netherlands, and between Ajaks and Fejenord he chose a club from Rotterdam.
Nou ja deels waar. Van bepaalde spelers kan je wel inschatten dat het een meerwaarde kan zijn. Toen bv Timber kwam wist je al dat het een goede aankoop wasquote:Op zondag 1 september 2024 12:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als je Osman niet goed kan inschatten, waarom zou je dat bij een nieuwe rechtsbuiten (die je koopt) dan wel kunnen? Elke aankoop is toch afwachten hoe het uit gaat pakken?
Prima lunch op het oog. Nog maar 3 gerechten te gaanquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Volgens deze Servische bron is het rond
quote:
quote:Very good player, but mercenary. He will jump ship the first time his agent convinces him he can get him more money/a better league.
Schijnt wel een goede speler te zijn. Toplevel gewoon.quote:A very good player but a right cunt. He managed to get from one of the most loved players of the team to one of the most unpopular in the span of a month last summer when he was here
Een jongen van 19 die voornamelijk op links heeft gespeeld in een lollercompetitie is wel een hele flinke gok. Die is er vooral bij gehaald als goedkope selectievulling, als je daar veel sportieve waarde aan hebt is het mooi meegenomen maar daar kan je niet op rekenen of op doorbouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als je Osman niet goed kan inschatten, waarom zou je dat bij een nieuwe rechtsbuiten (die je koopt) dan wel kunnen? Elke aankoop is toch afwachten hoe het uit gaat pakken?
Ene kant eens. Andere kant heb ik juist het idee dat elke Afrikaan in Scandinavië een succes lijkt te zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een jongen van 19 die voornamelijk op links heeft gespeeld in een lollercompetitie is wel een hele flinke gok. Die is er vooral bij gehaald als goedkope selectievulling, als je daar veel sportieve waarde aan hebt is het mooi meegenomen maar daar kan je niet op rekenen of op doorbouwen.
Primaquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Japanners en Koreanen gaan samen als Kroaten en Serviërs.quote:
Misschien kunnen ze ueda ruilenquote:Op zondag 1 september 2024 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Japanners en Koreanen gaan samen als Kroaten en Serviërs.
Jij snapt toch ook wel dat dit bij Feyenoord anders ligt.quote:Op zondag 1 september 2024 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Japanners en Koreanen gaan samen als Kroaten en Serviërs.
Bedankt voor deze analyse.quote:Op zondag 1 september 2024 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopelijk gaat onze vriend priske hem op de goede plaats opstellen dus achter gimenez en geen rechtsbuiten ofzo want dan heb je geen kut aan deze aankoop
"He chose a club from Rotterdam", die gaat naar Excelsior dusquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Dit is toch meer een 6/8?quote:Op zondag 1 september 2024 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopelijk gaat onze vriend priske hem op de goede plaats opstellen dus achter gimenez en geen rechtsbuiten ofzo want dan heb je geen kut aan deze aankoop
Ik mag Mark binnenkort weer van dichtbij beschouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
Ik vind hem in de immer betrouwbare compilaties wel heel veel kappen
Hopelijk hebben we niet de Chinese Diemers binnengehaald
Zou Jannes de komende 36 uur in het gras liggen bij 1908?quote:Op zondag 1 september 2024 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk allemaal.
Nu nog een rechtsbuiten, rechtsback.quote:Op zondag 1 september 2024 12:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prima lunch op het oog. Nog maar 3 gerechten te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |