Sommigen hier hebben Lissabon en Manchester geboekt, anderen verheugen zich al op een tripje Dwaasgebouw.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord contracteert een goede speler en we gaan snel op zoek naar iets wat niet zou deugen.
Alsof dat in deze tijd een prestatie is.quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Ajax afgetroefd
Die Vietnamees kan nu al niet meer stuk
Dit is geen leuke act.quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Ajax afgetroefd
Daar komt het op neer. Een buitenkansje.quote:Op zondag 1 september 2024 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geweldige speler waar we niet aan gehecht moeten raken dus
Weten we zeker dat hij linksbenig is? @beenhakkerquote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord contracteert een goede speler en we gaan snel op zoek naar iets wat niet zou deugen.
Alsof Ajax dit kan betalen. (lol)quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof dat in deze tijd een prestatie is.
Nou ja, ιιntje kan wel voetballen en de ander niet, dus dat ze allemaal hetzelfde zijn valt sowieso een beetje in het water.quote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef Pistolero het volgende:
@:Caland die nu een extra speler heeft om zijn 'Haha alle Aziaten zijn hetzelfde' kutact uit te voeren is wel jammer.
Tweebenig zo te zien.quote:Op zondag 1 september 2024 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weten we zeker dat hij linksbenig is? @:beenhakker
Ieder z'n act. Er zijn hier vermoeiender acts.quote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef Pistolero het volgende:
@:Caland die nu een extra speler heeft om zijn 'Haha alle Aziaten zijn hetzelfde' kutact uit te voeren is wel jammer.
het is een koreaan.....quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Ajax afgetroefd
Eenmaal een voorzetje met links gegevenquote:Op zondag 1 september 2024 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is Mario hier gisteren nog naar gevraagd bij ESPN?quote:Op zondag 1 september 2024 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar hebben ze de statistieken ook met Wieffer vergeleken?quote:Op zondag 1 september 2024 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Krijgen we een Timber - Zerrouki - Hwang middenveld met de punt naar achter?
Volgens hen niet, maar ik zie dasr toch wat prima defensieve statistieken bij staan. Voor de Eredivisie hebben we vooral iemand extra nodig die kan voetballen en met handelingssnelheid. Daar lijkt hij wel aan te voldoen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zat met een Hwang - Stengs - Timber middenveld in mijn hoofd, maar dat zou dan volgens hem niet werken?
Ik vind wel dat Stengs normaal gesproken moet spelen en dan ook op 10 en niet als rechtsbuiten, en van Zerrouki in de basis moeten we ook echt af.
Mooi bezig. Het mooiste stukje vind ik dat de komst van Hwang de komst van Bidstrup niet uitsluit. Zou heel mooi zijn, is de enige mogelijke aanwinst waar ik echt warm voor loop.quote:
Het zou me wel verbazen als Bidstrup ook nog komt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mooi bezig. Het mooiste stukje vind ik dat de komst van Hwang de komst van Bidstrup niet uitsluit. Zou heel mooi zijn, is de enige mogelijke aanwinst waar ik echt warm voor loop.
https://www.fr12.nl/trans(...)nderweg-naar-de-kuip
Ja mij ook hoor, maar ik ga nu even af op die artikeltjes her en der waarin staat dat de mogelijkheid nog levend is.quote:Op zondag 1 september 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou me wel verbazen als Bidstrup ook nog komt eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |