Scheintquote:Op zondag 1 september 2024 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat bedoelde ik met mij post ....dat hij niet speelt
nederlands scheint tegenwoordig ook een moeilijk vak te zijn
Ja scheint heel erg moeilijk te zijnquote:Op zondag 1 september 2024 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat bedoelde ik met mij post ....dat hij niet speelt
nederlands scheint tegenwoordig ook een moeilijk vak te zijn
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja scheint heel erg moeilijk te zijn
Bob van Keulen:quote:Op zondag 1 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Gezellige borrel op het stadhuisplein, gelukkig staakte de politie vandaag.
wtf zijn jullie dom ofzoquote:Op zondag 1 september 2024 17:56 schreef Ali_boo het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan we een Koreaan halen als vervanger voor Wiefer
Alleen is de Koreaan geen nr 6 meer eerder een nr 8
Zeg ik het goed zo?
Ik heb nog nooit iemand die diversiteit en inclusief hoog in vaandel heeft zien opkomen voor Pro-Isral demonstranten (om logische redenen die we hier niet bespreken)quote:Op zondag 1 september 2024 17:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bob van Keulen:
ANP trusted photographer - diversiteit, inclusiviteit, intersectionaliteit, verbinding, duurzaamheid, solidariteit, dialoog
![]()
Slotgenotquote:Op zondag 1 september 2024 18:20 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen laat Arond Erik hardop huilen in eigen huis
Ik mis Arne.quote:Op zondag 1 september 2024 18:20 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen laat Arond Erik hardop huilen in eigen huis
Maw het is helemaal geen vervanger voor wiefer zoals de media doet vermoedenquote:Op zondag 1 september 2024 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf zijn jullie dom ofzo
deze koreaan is een aanvallende middenvelder
ik denk dat hij meer een type is als Symanskie die achter gimenez moet gaan spelen
is dus helemaal geen wieffer
wiefer was meer controlerend
Caland stelt me hier echt teleurquote:Op zondag 1 september 2024 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand die diversiteit en inclusief hoog in vaandel heeft zien opkomen voor Pro-Isral demonstranten (om logische redenen die we hier niet bespreken)
Ik zie ook niks wat deze gasten in relatie zet met Feyenoord. Gewoon een sensatiezoeker, en @:caland geeft deze man een podium
Haha 40 jaar geleden misschien. Tegenwoordig echt niet zo. Die mogen elkaar vaak wel.quote:Op zondag 1 september 2024 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Japanners en Koreanen gaan samen als Kroaten en Servirs.
edit: Oh wacht, laat maar.quote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Jannesbode zegt dat Hwang in Boom komt voor 8 en dat ze Bidstrup halen voor 6
Dat zou ik wel een beetje belachelijk vinden.
Jannes zegtquote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Jannesbode zegt dat Hwang in Boom komt voor 8 en dat ze Bidstrup halen voor 6
Dat zou ik wel een beetje belachelijk vinden, ik hoop dat het op het middenveld hierbij blijft. Anders is het wel weer erg hapsnap.
Twee Denen halen voor een trainer die het einde van het seizoen niet gaat halen is sowieso erg hapsnap.quote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat zou ik wel een beetje belachelijk vinden, ik hoop dat het op het middenveld hierbij blijft. Anders is het wel weer erg hapsnap.
Wat is dit nou weer.quote:Op zondag 1 september 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee Denen halen voor een trainer die het einde van het seizoen niet gaat halen is sowieso erg hapsnap.
Toch geen gekke uitspraakquote:
Nog een kut resultaat en die man ligt toch wel smerig onder druk?quote:
Dat snap ik, maar nu al zeggen dat hij er aan het einde van het seizoen uit ligt slaat nergens op.quote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog een kut resultaat en die man ligt toch wel smerig onder druk?
Oh, en dan lig je er meteen uit?quote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog een kut resultaat en die man ligt toch wel smerig onder druk?
Bidstrup voor 6? Dat lijkt me niet. Waar staat dit?quote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |