quote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe goed is Lotomba? Kan vrij weinig vinden op YouTube van hem.
quote:He has evolved into Cafu, the level he displays since 6-7 games is impressive. I'll even place him in the top 5 RB/LB of Ligue1 right now.
143 potjes bij Nice. Iets van 75 bij Young Boys.quote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevoelsmatig kan die Lotomba er helemaal niets van.
Dat is omdat het stiekem Calvin Bassey isquote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe goed is Lotomba? Kan vrij weinig vinden op YouTube van hem.
Het heeft dan ook geen enkel nut om een speler 1 op 1 te vergelijken. Ze pakken nu Kokcu, waarom niet Timber of Zerrouki of Wieffer. Buiten dan hebben die statistieken ook nog eens betrekking op het elftal waarin je speelt en de rol die je daarin pakt. Een speler kan best multifunctioneel zijn of op meerdere posities uit de voeten kunnen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zat met een Hwang - Stengs - Timber middenveld in mijn hoofd, maar dat zou dan volgens hem niet werken?
Ik vind wel dat Stengs normaal gesproken moet spelen en dan ook op 10 en niet als rechtsbuiten, en van Zerrouki in de basis moeten we ook echt af.
Hallo zegquote:
Dan gaan er wel slachtoffers vallen op het middenveld ja. Dan weet je al dat Stengs op rechts blijft. Dan krijg je een middenveld Bidstrup, Hwang Timber. Want ik kan mij niet voorstellen dat je Timber niet opstelt.quote:Op zondag 1 september 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou me wel verbazen als Bidstrup ook nog komt eerlijk gezegd.
Maar ze willen ook nog een rechtsbuiten dus ik denk niet dat ze Stengs per sé op rechts zien.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan gaan er wel slachtoffers vallen op het middenveld ja. Dan weet je al dat Stengs op rechts blijft. Dan krijg je een middenveld Bidstrup, Hwang Timber. Want ik kan mij niet voorstellen dat je Timber niet opstelt.
Dan is het bijzonder dat ze Hwang en Bidstrup halen. Wie gaat er banken dan? Een van die 2 aankopen? Stengs of Timber?.quote:Op zondag 1 september 2024 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ze willen ook nog een rechtsbuiten dus ik denk niet dat ze Stengs per sé op rechts zien.
Rare conclusie.quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Lotomba kan er blijkbaar geen klote van.
Uitgekookt.
Ik heb het al heleboel keren gezegd.....timber is het net nietquote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan gaan er wel slachtoffers vallen op het middenveld ja. Dan weet je al dat Stengs op rechts blijft. Dan krijg je een middenveld Bidstrup, Hwang Timber. Want ik kan mij niet voorstellen dat je Timber niet opstelt.
Die supporters van Nice vonden Stengs ook maar niks. Die nemen we dus absoluut niet serieus.quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uitgekookt.
De klaas van Nice schreeuwt het als enige uit. Het is wat.quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uitgekookt.
Timber is je beste middenvelder. Als je dat niet ziet heb je poep in je ogen of je moet aan je begeleider vragen voor extra medicatiequote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het al heleboel keren gezegd.....timber is het net niet
het is wel een strijder maar voetballend heeft hij te weinig inzicht naar mijn mening als feyenoord stappen omhoog moet maken
ik denk wel dat hij er wel in blijft voor de power maar hij moet achter die koreaan gaan spelen
Ingaan op onze huisdebiel.quote:Op zondag 1 september 2024 16:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Timber is je beste middenvelder. Als je dat niet ziet heb je poep in je ogen of je moet aan je begeleider vragen voor extra medicatie
what the fuck moet jij nou johquote:Op zondag 1 september 2024 16:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Timber is je beste middenvelder. Als je dat niet ziet heb je poep in je ogen of je moet aan je begeleider vragen voor extra medicatie
Nu is het niet de enige.quote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De klaas van Nice schreeuwt het als enige uit. Het is wat.
dat die op de bank zit zegt meestal alleen maar dat er een transfer gaande is....quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uitgekookt.
Ik begrijp dat Frans geen basisvak is op Harvard, maar hij zit niet bij de selectie klaas.quote:Op zondag 1 september 2024 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat die op de bank zit zegt meestal alleen maar dat er een transfer gaande is....
nu geblesseerd raken zou dodelijk zijn ...
dat bedoelde ik met mij post ....dat hij niet speeltquote:Op zondag 1 september 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Frans geen basisvak is op Harvard, maar hij zit niet bij de selectie klaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |