SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Gegundquote:
quote:
Echt he!quote:
Éénquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
hoeveel daagjes vakantie heb je nog justie?
Verklaart de TR dusquote:
Alleen mijn TT's niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen zijn altijd terecht.
2 min gratis winkelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je nog een prijs gewonnen eigenlijk?
Niet in dts aub.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, ik TR iedereen nu de moeder
Dat blijktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee die zijn ook gewoon kut. Dat ziet een kind van 4 nog.
Ik keek toevallig om 22:16 naar klokkiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik was weer vergeten dat het bijna al zo laat was
ik vergeet het vaakquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik keek toevallig om 22:16 naar klokkie
NEIN GG dat mag dus niet , staat in de OPquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets leukers dan KiBi keihard bolken...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEIN GG dat mag dus niet , staat in de OP
quote:
Ik kreeg op tijd een mention van @Arceequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik was weer vergeten dat het bijna al zo laat was
ik niet @Arceequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg op tijd een mention van @:Arcee
@Arceequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van rare vogels
Maar je hebt wel pozza gegeten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas loopt ijsberend en ontredderd rond in de woonkamer...
Ja Arcee had mij ook keurig gementioned. Maarja, ik was aan het Netflixen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Hier nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier heet dat gewoon pizza......
Dotjequote:
Ja, heb een heerlijke Pozza gehad. Een Wagner Bella Napoli. 🍕quote:
Nicequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
@:koningwouter ook even video AI geprobeerd, toch wel indrukwekkend wat die kan, hij is nu ook mijn huidige UI aan het genereren
[ afbeelding ]
Ijsberend da's weer een ander soort beerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas loopt ijsberend en ontredderd rond in de woonkamer...
friet sowiesoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, dit is geen DTS dus het is gewoon pizza en friet!
Lol ijsberenforumquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ijsberend da's weer een ander soort beer
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
@:koningwouter ook even video AI geprobeerd, toch wel indrukwekkend wat die kan, hij is nu ook mijn huidige UI aan het genereren
[ afbeelding ]
FRIET.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Zelfs de autocorrectie maakt van friet -> patat. Ik kan het woord friet gewoon niet intikken zonder dat de autocorrectie ingrijpt.
Oh ik heb het woord gewoon ter plekke verzonnen, "ijsberend"...quote:
Aah is toch leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 Ik heb helaas wel het verkeerde vliegveld geboektDus ik heb een auto gehuurd. Maar dat is ook weer fraai, want ik heb nog nooit links gereden met het stuur aan de verkeerde kant. En ik moet in het donker door Londen heen
Uitdaging!
Het bestaat.... Internet liegt niet. Google was my friend. Niet op geklikt trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ik heb het woord gewoon ter plekke verzonnen, "ijsberend"...
Kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu grote bakkes achter een schermpjuh![]()
Zal jou eens fixen.quote:
Waarom?quote:
Ben er alquote:
quote:
Ik heb jouw back Stig, maar er is er maar 1 die Justin fixt en dat ben jij niet!quote:
Jaquote:
Omdat ik dan in een hotel zit (en de dag erna 15 km ga wandelen met @Sally en @tufkah in Arnhem )quote:
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jouw back Stig, maar er is er maar 1 die Justin fixt en dat ben jij niet!
Gezelligquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja
[..]
Omdat ik dan in een hotel zit (en de dag erna 15 km ga wandelen met @:sally en @:tufkah in Arnhem )
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?quote:
Zeker! We doen waarschijnlijk 2 dagen Oxford omdat dat dichtbij Abingdon Airfield ligt waar dat evenement is, en daarna nog 1 nacht Londen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?![]()
Ik ben aan bier 2 dus roep maar wat.
Nou, komt nu al weinig uit zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?![]()
Ik ben aan bier 2 dus roep maar wat.
quote:
Moet weer gaan trainen, 2 maanden niet drinken is ook niet goed voor een mensquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, komt nu al weinig uit zo
Nou maar het is wel London...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! We doen waarschijnlijk 2 dagen Oxford omdat dat dichtbij Abingdon Airfield ligt waar dat evenement is, en daarna nog 1 nacht Londen.
1 nacht Londen, want dat is echt duur! De tandjes zeg. Geen hotel te vinden onder de ¤200 / nacht
Ik drink al 42 jaar niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Moet weer gaan trainen, 2 maanden niet drinken is ook niet goed voor een mens
Ja mijn vrouw is er helemaal gek op. Ze wil graag 'Platform 9 3/4' zien. Stelt helemaal geen klote voor, en ik vind Londen maar een nare en kille stad, maar oké, we doen het welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar het is wel London...
Het is ook niet elke maand dat je er zit
Niet uitgedroogd ondertussenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink al 42 jaar niet.
Volgens mij is dat een blinde muur....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw is er helemaal gek op. Ze wil graag 'Platform 9 3/4' zien. Stelt helemaal geen klote voor, en ik vind Londen maar een nare en kille stad, maar oké, we doen het wel
Vind ik serieus wel knap, en ook serieus meen ik dat. Ik heb als ik uit ben en niet drink het gevoel dat ik er een beetje buiten sta als de rest van de groep wel drinkt. Weet niet precies hoe het uit te leggen, en het is ook geen groepsdruk ofzo. Maar gewoon ik kan dan niet in dezelfde flow komen zeg maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
en je bent 80?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow ff google gedaan, ijsberenforum bestaat echt
Ja staan 2 wieletjes en een handvat in de muur gelijmdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een blinde muur....
Na 1 minuut heb je het wel gezien
Nee wist ik serieus nietquote:
Superformiweldigeindefantakolosachtigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Alles wat je kan bedenken bestaat op internet
Googles antwoord was "Maily is een gek wief"...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Superformiweldigeindefantakolosachtig
Ow, ik dacht dat het een forum was met recensies over een bepaald soort sauna's. Nu ga ik zelf even googlen, misschien heb ik het verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee wist ik serieus nietIk wilde zoeken op een forum over ijsberen en zag dat
Dat bleek het ook te zijn, en dus niet gekliktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het een forum was met recensies over een bepaald soort sauna's. Nu ga ik zelf even googlen, misschien heb ik het verkeerd
Nog 2 biertjes te gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Googles antwoord was "Maily is een gek wief"...
Google knows
Nopequote:
Nou het meest lastige is als na twee uur de groep melig wordt en jij nog altijd, eh, je gewone zelf.... Nuchter en meer van goh eigenlijk wil ik wel naar bed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind ik serieus wel knap, en ook serieus meen ik dat. Ik heb als ik uit ben en niet drink het gevoel dat ik er een beetje buiten sta als de rest van de groep wel drinkt. Weet niet precies hoe het uit te leggen, en het is ook geen groepsdruk ofzo. Maar gewoon ik kan dan niet in dezelfde flow komen zeg maar.
Godver, was heel niet van plan serieus te posten vanavond.
18.quote:
Dat is ook echt iets om 's avonds laat te drinken jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik ze op drinkHeb ook nog Tenzing
lekker kan je de hele nacht door met al dat cafeinequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik ze op drinkHeb ook nog Tenzing
Redelijk herkenbaar welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het meest lastige is als na twee uur de groep melig wordt en jij nog altijd, eh, je gewone zelf.... Nuchter en meer van goh eigenlijk wil ik wel naar bed.
Er wordt hard gelachen om de meest stomme grappen en jij zit op je horloge te kijken van nou laten we maar gaan...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is ook echt iets om 's avonds laat te drinken ja![]()
![]()
![]()
In ieder geval is de sugar rush minder dan bij Red Bullquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker kan je de hele nacht door met al dat cafeine
as the rush comesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
In ieder geval is de sugar rush minder dan bij Red Bull
heb je ook weinig aan als je toch niet kunt klokkijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Redelijk herkenbaar welAl heb ik dan geen horloge.
Ik zag het. Toch even geklikt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat bleek het ook te zijn, en dus niet geklikt
quote:voor die 50 euro ga je je vrouw toch niet lastig vallen
Bring it onquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
De AI video versie van mijn UI is net klaar, zijn jullie al mentaal voorbereid?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar opquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
En ook voor @:koningwouter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je nog een prijs gewonnen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]Toch gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er nooit van gehoord ..... die videoclips zeiden me ook helemaal niks ...quote:
Ga ik nu weer terug naar alles haten.quote:
Klassieker hoor:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had er nooit van gehoord ..... die videoclips zeiden me ook helemaal niks ...
wel mooi hoe hij aan zijn bijnaam kwam
quote:
doesn't ring a bell at allquote:
ik kende die naam niet, maar deze track welquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga ik nu weer terug naar alles haten.
Idem.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kende die naam niet, maar deze track wel
All the chickenheads... Be quiet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Best wel bekend liedje toch?
Komt door je biertjesquote:
Numnerjhe 2 beina op....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door je biertjes
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Best wel bekend liedje toch?
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoor
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
All the chickenheads... Be quiet!
PowerAmy!quote:
Welles.quote:
Meteen gespiektquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, AI gifje opgeslagen in FoBo voor het nageslacht
Spiekerdquote:
Ga jij je er ook nog mee bemoeien?quote:
Of weet op welke CD ze staan met tracknummer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoor
Neuj.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jullie mogen allemaal spieken hoor
Gedaan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jullie mogen allemaal spieken hoor
Als dat geen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gedaan!
Zag ook dat @:Sally je FoBo vaak bezocht heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als dat geen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als dat geen...Heer Justin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Oeh maar goed dat DTS weer open gaat dan, lekker punten scoren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik krijg hier slapeloze nachten van hoor
Prima voor straks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik krijg hier slapeloze nachten van hoor
Lol... dat doet mijn browserquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gedaan!
Zag ook dat @:Sally je FoBo vaak bezocht heeft
Lekker een worstje eten toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, AI gifje opgeslagen in FoBo voor het nageslacht
Anders ik welquote:
hij zit zich mentaal voor te bereiden op de shitload aan dagelijkse tr'squote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
Die zit aan zijn bureau met zijn hand bij de rode knop
Zou je denken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
En misschien vergeet hij het wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je denken.
"Als ik het niet vergeet" zegtie ook nog.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol... dat doet mijn browserDie zet de pagina op slaapstand en als ik terug keer, wordt het weer ingeladen...
En FOK! telt dat als bezoekje voor 'voyeur'
Er stond ook geen tijd bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
En misschien vergeet hij het wel.
Jammer dan.
rode knop van zijn vrouw zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ja he?!quote:
Heeft hij een vrouw? Geen idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rode knop van zijn vrouw zeker
Vraag het hemquote:
Euh ja, als straks dts weer open is, heb ik helemaal geen tijd meer vrees ik!quote:
Kan toch wel eff snel dus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, als straks dts weer open is, heb ik helemaal geen tijd meer vrees ik!
Je ziet wel waar de prioriteiten liggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, als straks dts weer open is, heb ik helemaal geen tijd meer vrees ik!
Ja, 59 seconden moet nog wel lukkenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, 59 seconden moet nog wel lukken
Eigenlijk toch wel bij andere dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je ziet wel waar de prioriteiten liggen
Jullie jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
amy gaat ons helemaal kapot bolken straks
Eerst Netflix en dan slapen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel bij andere dingenslapen enzo.
En netflix
Ja, netflix, chill, slapen, das de correcte volgordequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst Netflix en dan slapen!
Oehquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, netflix, chill, slapen, das de correcte volgorde
Neequote:Op zondag 1 september 2024 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Willen jullie een mooi liedje horen?
alleen als het een collab is met Kreequote:Op zondag 1 september 2024 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Willen jullie een mooi liedje horen?
Hier een vrouw met een baardjequote:Op zondag 1 september 2024 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jawel! Hier een man met een baardje
Heeft ze ook worst?quote:
Geschreven door een kennis van me.quote:
Nieuwsgierig nuquote:Op zondag 1 september 2024 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi liedje vind ik dat wel
Heb er ook wel mooie herinneringen aan, van een vakantie in Salou
Ook een red light.quote:
Ik ging op vakantie naar Salou en de jongens in de hotelkamer onder ons draaiden dit liedje de hele dag.quote:
Noice, heel mooi nummer gezongen door de bestequote:Op zondag 1 september 2024 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geschreven door een kennis van me.
Was dat in de tijd van Costa! ?quote:Op zondag 1 september 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ging op vakantie naar Salou en de jongens in de hotelkamer onder ons draaiden dit liedje de hele dag.
Lekker man. Beetje struinen over de costaquote:
ik intussen ook al jaaarenquote:Op zondag 1 september 2024 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje struinen over de costa![]()
Al ben ik zelf meer van het 'sightseen' in Valencia of Madrid
Ja, mijn jeugd, zo lang geleden alweerquote:
age is just a numberquote:Op zondag 1 september 2024 00:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mijn jeugd, zo lang geleden alweer
Ik vind het allebei wel prima, strand en struinen over de boulevard en genieten van warme zomeravonden. En sightseen, al vind ik dat wat minder leuk als het 35 graden is.quote:Op zondag 1 september 2024 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje struinen over de costa![]()
Al ben ik zelf meer van het 'sightseen' in Valencia of Madrid
Ik zie mobiel ook gewoon UIs!quote:Op zondag 1 september 2024 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmzzz ik zit te vaak mobiel overduidelijk
Deze is wel makkelijkquote:Op zondag 1 september 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ging op vakantie naar Salou en de jongens in de hotelkamer onder ons draaiden dit liedje de hele dag.
quote:
quote:
tegenvaller dit datquote:Op zondag 1 september 2024 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Nee wij hadden geen rode lampjes bij ons
Dieter.quote:
Poppedein!quote:Op zondag 1 september 2024 00:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nein
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dieter_Bohlen
Her Killem.quote:
Gelijk de koerier gebeld.quote:Op zondag 1 september 2024 00:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus gooi die halve liters maar weg!
Ik gooi ze altijd lekker achterover!quote:Op zondag 1 september 2024 00:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus gooi die halve liters maar weg!
Niet best.quote:
Mikey!quote:
Ja wat een topper.quote:Op zondag 1 september 2024 01:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey!
Gelukkig heeft DtK nog een keeper gehaald! Hadden we echt nodig.
Wil jij mss een paar voor me 3d printen?quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil jij mss een paar voor me 3d printen?
Als jij een step of stl stuurt kan dan wel denk ik. Heb ik daar een bepaald filament voor nodig?quote:Op zondag 1 september 2024 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil jij mss een paar voor me 3d printen?
Ben aan het zoeken.quote:Op zondag 1 september 2024 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als jij een step of stl stuurt kan dan wel denk ik. Heb ik daar een bepaald filament voor nodig?
Kost dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |