En misschien vergeet hij het wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je denken.
"Als ik het niet vergeet" zegtie ook nog.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol... dat doet mijn browserDie zet de pagina op slaapstand en als ik terug keer, wordt het weer ingeladen...
En FOK! telt dat als bezoekje voor 'voyeur'
Er stond ook geen tijd bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
En misschien vergeet hij het wel.
Jammer dan.
rode knop van zijn vrouw zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
Die zit aan zijn bureau met zijn hand bij de rode knop
Ja he?!quote:
Heeft hij een vrouw? Geen idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rode knop van zijn vrouw zeker
Vraag het hemquote:
Euh ja, als straks dts weer open is, heb ik helemaal geen tijd meer vrees ik!quote:
Kan toch wel eff snel dus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, als straks dts weer open is, heb ik helemaal geen tijd meer vrees ik!
Je ziet wel waar de prioriteiten liggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, als straks dts weer open is, heb ik helemaal geen tijd meer vrees ik!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, 59 seconden moet nog wel lukken
Eigenlijk toch wel bij andere dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je ziet wel waar de prioriteiten liggen
Jullie jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
amy gaat ons helemaal kapot bolken straks
Eerst Netflix en dan slapen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel bij andere dingenslapen enzo.
En netflix
Ja, netflix, chill, slapen, das de correcte volgordequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst Netflix en dan slapen!
Oehquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, netflix, chill, slapen, das de correcte volgorde
Neequote:Op zondag 1 september 2024 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Willen jullie een mooi liedje horen?
alleen als het een collab is met Kreequote:Op zondag 1 september 2024 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Willen jullie een mooi liedje horen?
Hier een vrouw met een baardjequote:Op zondag 1 september 2024 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jawel! Hier een man met een baardje
Heeft ze ook worst?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |