lekker kan je de hele nacht door met al dat cafeinequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik ze op drinkHeb ook nog Tenzing
Redelijk herkenbaar welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het meest lastige is als na twee uur de groep melig wordt en jij nog altijd, eh, je gewone zelf.... Nuchter en meer van goh eigenlijk wil ik wel naar bed.
Er wordt hard gelachen om de meest stomme grappen en jij zit op je horloge te kijken van nou laten we maar gaan...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is ook echt iets om 's avonds laat te drinken ja![]()
![]()
![]()
In ieder geval is de sugar rush minder dan bij Red Bullquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker kan je de hele nacht door met al dat cafeine
as the rush comesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
In ieder geval is de sugar rush minder dan bij Red Bull
heb je ook weinig aan als je toch niet kunt klokkijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Redelijk herkenbaar welAl heb ik dan geen horloge.
Ik zag het. Toch even geklikt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat bleek het ook te zijn, en dus niet geklikt
quote:voor die 50 euro ga je je vrouw toch niet lastig vallen
Bring it onquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
De AI video versie van mijn UI is net klaar, zijn jullie al mentaal voorbereid?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar opquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
En ook voor @:koningwouter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je nog een prijs gewonnen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]Toch gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er nooit van gehoord ..... die videoclips zeiden me ook helemaal niks ...quote:
Ga ik nu weer terug naar alles haten.quote:
Klassieker hoor:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had er nooit van gehoord ..... die videoclips zeiden me ook helemaal niks ...
wel mooi hoe hij aan zijn bijnaam kwam
quote:
doesn't ring a bell at allquote:
ik kende die naam niet, maar deze track welquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga ik nu weer terug naar alles haten.
Idem.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kende die naam niet, maar deze track wel
All the chickenheads... Be quiet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Best wel bekend liedje toch?
Komt door je biertjesquote:
Numnerjhe 2 beina op....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door je biertjes
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Best wel bekend liedje toch?
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoor
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
All the chickenheads... Be quiet!
PowerAmy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |