Waarom?quote:
Ben er alquote:
quote:
Ik heb jouw back Stig, maar er is er maar 1 die Justin fixt en dat ben jij niet!quote:
Jaquote:
Omdat ik dan in een hotel zit (en de dag erna 15 km ga wandelen met @Sally en @tufkah in Arnhem )quote:
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jouw back Stig, maar er is er maar 1 die Justin fixt en dat ben jij niet!
Gezelligquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja
[..]
Omdat ik dan in een hotel zit (en de dag erna 15 km ga wandelen met @:sally en @:tufkah in Arnhem )
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?quote:
Zeker! We doen waarschijnlijk 2 dagen Oxford omdat dat dichtbij Abingdon Airfield ligt waar dat evenement is, en daarna nog 1 nacht Londen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?![]()
Ik ben aan bier 2 dus roep maar wat.
Nou, komt nu al weinig uit zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?![]()
Ik ben aan bier 2 dus roep maar wat.
quote:
Moet weer gaan trainen, 2 maanden niet drinken is ook niet goed voor een mensquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, komt nu al weinig uit zo
Nou maar het is wel London...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! We doen waarschijnlijk 2 dagen Oxford omdat dat dichtbij Abingdon Airfield ligt waar dat evenement is, en daarna nog 1 nacht Londen.
1 nacht Londen, want dat is echt duur! De tandjes zeg. Geen hotel te vinden onder de ¤200 / nacht
Ik drink al 42 jaar niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Moet weer gaan trainen, 2 maanden niet drinken is ook niet goed voor een mens
Ja mijn vrouw is er helemaal gek op. Ze wil graag 'Platform 9 3/4' zien. Stelt helemaal geen klote voor, en ik vind Londen maar een nare en kille stad, maar oké, we doen het welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar het is wel London...
Het is ook niet elke maand dat je er zit
Niet uitgedroogd ondertussenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink al 42 jaar niet.
Volgens mij is dat een blinde muur....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw is er helemaal gek op. Ze wil graag 'Platform 9 3/4' zien. Stelt helemaal geen klote voor, en ik vind Londen maar een nare en kille stad, maar oké, we doen het wel
Vind ik serieus wel knap, en ook serieus meen ik dat. Ik heb als ik uit ben en niet drink het gevoel dat ik er een beetje buiten sta als de rest van de groep wel drinkt. Weet niet precies hoe het uit te leggen, en het is ook geen groepsdruk ofzo. Maar gewoon ik kan dan niet in dezelfde flow komen zeg maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
en je bent 80?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow ff google gedaan, ijsberenforum bestaat echt
Ja staan 2 wieletjes en een handvat in de muur gelijmdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een blinde muur....
Na 1 minuut heb je het wel gezien
Nee wist ik serieus nietquote:
Superformiweldigeindefantakolosachtigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Alles wat je kan bedenken bestaat op internet
Googles antwoord was "Maily is een gek wief"...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Superformiweldigeindefantakolosachtig
Ow, ik dacht dat het een forum was met recensies over een bepaald soort sauna's. Nu ga ik zelf even googlen, misschien heb ik het verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee wist ik serieus nietIk wilde zoeken op een forum over ijsberen en zag dat
Dat bleek het ook te zijn, en dus niet gekliktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het een forum was met recensies over een bepaald soort sauna's. Nu ga ik zelf even googlen, misschien heb ik het verkeerd
Nog 2 biertjes te gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Googles antwoord was "Maily is een gek wief"...
Google knows
Nopequote:
Nou het meest lastige is als na twee uur de groep melig wordt en jij nog altijd, eh, je gewone zelf.... Nuchter en meer van goh eigenlijk wil ik wel naar bed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind ik serieus wel knap, en ook serieus meen ik dat. Ik heb als ik uit ben en niet drink het gevoel dat ik er een beetje buiten sta als de rest van de groep wel drinkt. Weet niet precies hoe het uit te leggen, en het is ook geen groepsdruk ofzo. Maar gewoon ik kan dan niet in dezelfde flow komen zeg maar.
Godver, was heel niet van plan serieus te posten vanavond.
18.quote:
Dat is ook echt iets om 's avonds laat te drinken jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik ze op drinkHeb ook nog Tenzing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |