Kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu grote bakkes achter een schermpjuh![]()
Zal jou eens fixen.quote:
Waarom?quote:
Ben er alquote:
quote:
Ik heb jouw back Stig, maar er is er maar 1 die Justin fixt en dat ben jij niet!quote:
Jaquote:
Omdat ik dan in een hotel zit (en de dag erna 15 km ga wandelen met @Sally en @tufkah in Arnhem )quote:
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jouw back Stig, maar er is er maar 1 die Justin fixt en dat ben jij niet!
Gezelligquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja
[..]
Omdat ik dan in een hotel zit (en de dag erna 15 km ga wandelen met @:sally en @:tufkah in Arnhem )
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?quote:
Zeker! We doen waarschijnlijk 2 dagen Oxford omdat dat dichtbij Abingdon Airfield ligt waar dat evenement is, en daarna nog 1 nacht Londen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?![]()
Ik ben aan bier 2 dus roep maar wat.
Nou, komt nu al weinig uit zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten?![]()
Ik ben aan bier 2 dus roep maar wat.
quote:
Moet weer gaan trainen, 2 maanden niet drinken is ook niet goed voor een mensquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, komt nu al weinig uit zo
Nou maar het is wel London...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! We doen waarschijnlijk 2 dagen Oxford omdat dat dichtbij Abingdon Airfield ligt waar dat evenement is, en daarna nog 1 nacht Londen.
1 nacht Londen, want dat is echt duur! De tandjes zeg. Geen hotel te vinden onder de ¤200 / nacht
Ik drink al 42 jaar niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Moet weer gaan trainen, 2 maanden niet drinken is ook niet goed voor een mens
Ja mijn vrouw is er helemaal gek op. Ze wil graag 'Platform 9 3/4' zien. Stelt helemaal geen klote voor, en ik vind Londen maar een nare en kille stad, maar oké, we doen het welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar het is wel London...
Het is ook niet elke maand dat je er zit
Niet uitgedroogd ondertussenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink al 42 jaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |