Hier nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier heet dat gewoon pizza......
Dotjequote:
Nicequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
@:koningwouter ook even video AI geprobeerd, toch wel indrukwekkend wat die kan, hij is nu ook mijn huidige UI aan het genereren
[ afbeelding ]
Ijsberend da's weer een ander soort beerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas loopt ijsberend en ontredderd rond in de woonkamer...
friet sowiesoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, dit is geen DTS dus het is gewoon pizza en friet!
Lol ijsberenforumquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ijsberend da's weer een ander soort beer
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
@:koningwouter ook even video AI geprobeerd, toch wel indrukwekkend wat die kan, hij is nu ook mijn huidige UI aan het genereren
[ afbeelding ]
FRIET.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Zelfs de autocorrectie maakt van friet -> patat. Ik kan het woord friet gewoon niet intikken zonder dat de autocorrectie ingrijpt.
Aah is toch leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 Ik heb helaas wel het verkeerde vliegveld geboektDus ik heb een auto gehuurd. Maar dat is ook weer fraai, want ik heb nog nooit links gereden met het stuur aan de verkeerde kant. En ik moet in het donker door Londen heen
Uitdaging!
Het bestaat.... Internet liegt niet. Google was my friend. Niet op geklikt trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ik heb het woord gewoon ter plekke verzonnen, "ijsberend"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |