All the chickenheads... Be quiet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Best wel bekend liedje toch?
Komt door je biertjesquote:
Numnerjhe 2 beina op....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door je biertjes
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Best wel bekend liedje toch?
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoor
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
All the chickenheads... Be quiet!
PowerAmy!quote:
Welles.quote:
Meteen gespiektquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, AI gifje opgeslagen in FoBo voor het nageslacht
Spiekerdquote:
Ga jij je er ook nog mee bemoeien?quote:
Of weet op welke CD ze staan met tracknummer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb eigenlijk van heel veel liedjes die bekend zijn waar ik de naam niet ken maar het wel ken als ik het hoor
Neuj.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jullie mogen allemaal spieken hoor
Gedaan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jullie mogen allemaal spieken hoor
Als dat geen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gedaan!
Zag ook dat @:Sally je FoBo vaak bezocht heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als dat geen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als dat geen...Heer Justin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Oeh maar goed dat DTS weer open gaat dan, lekker punten scoren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik krijg hier slapeloze nachten van hoor
Prima voor straks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik krijg hier slapeloze nachten van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |