SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Whehe, geen gedistingeerde smaak dus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien waren ze vroeger wel lekker hoorMaar ik eet liever huismerk kroketten enz
Ik ook niet... te veel ragout.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Kwekkeboom kroket vind ik niet lekker
Dat is wel lekker idd, als er erg een lekker smaak aan zit..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, geen gedistingeerde smaak dus?
Een restaurant hier niet al te ver vandaan heeft echt fucking meesterlijke bitterballen!
Echt met een intense bouillonsmaak om van te watertanden!![]()
De serveersters geven eerlijk toe dat ze niet huisgemaakt zijn, maar zeggen dat de eigenaar van het etablissement volslagen lijp is van bitterballen en dat hij zo ongeveer op een heilige queeste is om de ultieme bitterbal te vinden, en deze die zij serveren is zijn beste vondst ooit!
En ik moet zeggen: hij is dan ook echt fucking lekker!
In sommige zitten er vieze vlees stukjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook niet... te veel ragout.
Doe mij een gewone vleeskroket!![]()
Jaaah.... die zijn heeeeeel vies...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
In sommige zitten er vieze vlees stukjes
Ja dat is ook zo lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Eet liever kippenragout in zo'n schuitje
al eet ik dat eens in het jaar maar of nog niet eens
Met kerst!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Dan snel naar de winkel er misschien een soepje erbij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
beetje zin wel in nu
heb nog niet gegeten
En dan het hele schap leeg kiepen in je winkelmandje en bij de kassa vragen waar de rest staatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan snel naar de winkel er misschien een soepje erbij?
Dat zou jij doen héquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan het hele schap leeg kiepen in je winkelmandje en bij de kassa vragen waar de rest staat
Ja, want anders zit muis weer binnen 0,000000000000000000000000000000000000000002 seconden te zeiken dat ze honger heeftquote:
Ik was ook benieuwdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
Ik zag frikandellenkoek staan in het vorige topic. Is inmiddels al bekend wat het is?
Oooh dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dan gourmet ik alle dagen
Jaren geleden dat ik dat heb gegeten. Zat enorm aan de spetterpoep daarna!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Oh!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Soms van dei gore blokjes ham of zo zelfs!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
In sommige zitten er vieze vlees stukjes
Klopt..liever sliertjes/draadjes vlees erinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms van dei gore blokjes ham of zo zelfs!![]()
![]()
Idd. Ik ben niet meer zo vaak online.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
https://slagersonline.be/(...)8267/frikadellenkoek
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik ben niet meer zo vaak online.
Van Dobben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms van dei gore blokjes ham of zo zelfs!![]()
![]()
jaaaaaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dat wil ik ook!
Gourmetten!![]()
![]()
Zijn verder ook prima kroketten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaa, dat dus idd!
Maar blijkbaar vond ik het soms dus toch ook wel weer lekker.
Dat geeft toch niks?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik ben niet meer zo vaak online.
Soort van gebraden gehaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetterquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
gezellig maar uhm ik gooi wel alles in 2 x erop
soms 3x en dan is het klaar
Voedsel op de bourgondische manier. Smakelijk en Schnell!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetter
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetter
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voedsel op de bourgondische manier. Smakelijk en Schnell!
De economie moet wel blijven draaien om hé
Die hollanders snappen dat niet met hun walgelijke patat die pas na 4 uur word geserveerd waar ze voor betalen met hun uitkeringquote:
Koek met frikandelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
Ik zag frikandellenkoek staan in het vorige topic. Is inmiddels al bekend wat het is?
Eerlijk gezegd leg ik meestal de plaat ook gewoon vol, anders duurt het ook wel heel lang.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaa haha
is ook omdat ik na een uur of langer het wat benauwd krijg van die dampjes (astma hiero)
Gelukkig zijn verreweg de meeste Limburgers niet gek en snappen het goede leven uitermate primaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gekke limburgers, die snappen echt niets van het goede leven
Gewoon gehaktbrood dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
In een bunker?quote:
Een 'frikadel' is in Belgie een gehaktbal (meestal rond, maar kan ook afgeplat worden of zelfs zo plat als een hamburgerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
oh jij doet dat ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd leg ik meestal de plaat ook gewoon vol, anders duurt het ook wel heel lang.
Of ik moet minder gaan eten, dat kan natuurlijk ook
Nog altijd leuker dan een "HAAT HIER OP <insert username here>!!!" TTquote:
Die is al helemaal niet te etenquote:
Gekke Belgen hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Een 'frikadel' is in Belgie een gehaktbal (meestal rond, maar kan ook afgeplat worden of zelfs zo plat als een hamburger)
Let op dat het Nederlands met een N is: frikandel', en daarmee wordt de langwerpige snack bedoeld
Ligt eraan hoe je het maakt.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Prei op de plaat, man man man, God heeft ons daadwerkelijk verlaten
ik ga ook nog even naar de supermarktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik toch even naar de supermarkt voor eten voor morgen en een gebakje ofzo
Ftfyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik word hier volledig redelijk woest door
Maar Limburgers zijn wel liefquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Limburg is niet voor niets reserve-België
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ga je nog zeggen dat je linzenvlaai daadwerkelijk eetbaar vindtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat is lekker gekke hollander
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar Limburgers zijn wel liefJa, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2024 19:17:40 ]
Wait, what?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je linzenvlaai daadwerkelijk eetbaar vindt
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Limbuairggg de gggakte hah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja, dat wel.Zijn we dat niet allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb meestal alleen maar champignons voor erop en vaak nog wat komkommer voor extra vitamines.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh jij doet dat ook![]()
ik leg alles erop, prei, rode ui, champignons, vlees en ergens vis
Klinkt echt iets als: "Waar hebben we nog geen vlaai van gemaakt? Frikandellen hebben we al gehad, afgewerkte motorolie ook, AH! Linzen!"quote:
komkommer op de plaat....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik heb meestal alleen maar champignons voor erop en vaak nog wat komkommer voor extra vitamines.
En pannenkoekjes in de pannetjes
Da's Einthovûûhhh.... 'de gaîksjjte'....quote:
Nee, die eet ik vaak rauw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
komkommer op de plaat....![]()
Er is nog hoop voor jequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die eet ik vaak rauw.
Al heb ik in een restaurant ook wel eens gebakken komkommer gehad, duurde even voor ik door had dat het komkommer was
Het zal per Chinees verschillen, maar door de mihoen klinkt mij niet bekend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Komkommer zit toch ook door de miehoen van de chinees?
Dat is prei, denk ik?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Kan ook courgette zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zal per Chinees verschillen, maar door de mihoen klinkt mij niet bekend.
Hier niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Nee is echt dikker qua structuurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is prei, denk ik?
Komkommer wordt zelden warm gegeten. En met goede reden.
Ik ben natuurlijk ook niet in Limburg opgegroeid, misschien dat ik daardoor toch nog een beetje normaal benquote:
Ach ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog altijd leuker dan een "HAAT HIER OP <insert username here>!!!" TT
Dat is ook een userquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook niet in Limburg opgegroeid, misschien dat ik daardoor toch nog een beetje normaal ben
En ook op de weeceequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zit een knop op de teevee
Die haalt alles uit de puree!quote:
En dat valt soms niet meeeeeeheeeeeequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die haalt alles uit de puree!
NEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat valt soms niet meeeeeeheeeeee![]()
Dat moet dan wel een epic gedicht worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Maakt @:Grrrrrrrr een gedicht voor @:Swj?
Vast wel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Vind ik wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een epic gedicht worden.
Ja wrijf het er nog even in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel..![]()
Hij heeft behoorlijk wat punten zie ik
Iedereen vind datquote:
Stonkertje?quote:
Ik weiger ook om weer mee te gaan doen.quote:
Zo vroeg al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:47 schreef Lovely het volgende:
Duik zo mijn bedje in, en dan maar een serie of film kijken
Wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:47 schreef Lovely het volgende:
Duik zo mijn bedje in, en dan maar een serie of film kijken
Bolke&Bolke (quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Ik twijfel ook nog..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weiger ook om weer mee te gaan doen.
[..]
Zo vroeg al.
*mooi*quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
The sun glows white on DTS tonight
Not a bolk to be seen.
A kingdom of isolation,
and it looks like @:SwJ is the King
The wind is howling like this swirling storm inside
Couldn't keep it the bolk in
Heaven knows we tried
Don't let them in,
don't let them see
Be the good mod you always have to be
Conceal, don't feel,
don't let them know
Well now they know
Let DTS go, let DTS go
Can't hold it back anymore
Let DTS go, let DTs go
Turn away and slam the door
I don't care
what they're going to say
Let the storm rage on.
The bolk never bothered me anyway
It's funny how some distance
Makes everything seem small
And the fears that once controlled users
Can't get to them at all
It's time to see what they can do
To test the limits and break through
No right, no wrong, rules for them
SwJ is king
Let DTS go, let DTS go
I am one with the emoji and bolk
Let DTS go, let DTS go
You'll never see me cry
Here I stand
And here I'll stay
Let the bolk rage on
Van ♥e gefeliciteerd @:SwJ
Je weet
Bij dit gedicht
Kan maar 1 lied horen
Aaaah voor onze enige eckte modquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke (![]()
) zijn daar altijd heel duidelijk in geweest. Punten die behaalt worden terwijl het topic op slot ligt tellen niet mee voor het behalen van de titel.
![]()
We beschouwen augustus als een verloren maand en hopen een frisse start te kunnen maken zodat er binnenkort weer een kampioen te bejubelen valt
Kom je hier serie of film kijken?quote:
Beetje moe enzquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weiger ook om weer mee te gaan doen.
[..]
Zo vroeg al.
Moet ik wat lekkers meenemen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je hier serie of film kijken?
Om mee te gaan doen of naar bed te gaan?quote:
Dat magquote:
Hey knul.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke (![]()
) zijn daar altijd heel duidelijk in geweest. Punten die behaalt worden terwijl het topic op slot ligt tellen niet mee voor het behalen van de titel.
![]()
We beschouwen augustus als een verloren maand en hopen een frisse start te kunnen maken zodat er binnenkort weer een kampioen te bejubelen valt
Kut gedicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Not a bolk to be seen.
A kingdom of isolation,
Heaven knows we tried
Don't let them in,
don't let them see
Conceal, don't feel,
don't let them know
Well now they know
Let DTS go, let DTS go
Let DTS go, let DTs go
I don't care
Let the storm rage on.
Can't get to them at all
SwJ is king
Let DTS go, let DTS go
Let DTS go, let DTS go
You'll never see me cry
Here I stand
And here I'll stay
Let the bolk rage on
Je weet
Bij dit gedicht
Kan maar 1 lied horen
Helaas, de Bolkes zijn bijzonder principieel en gaan met dat soort regels niet lopen marchanderen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaaah voor onze enige eckte mod![]()
Ach so, dan lekker doen idd.quote:
Ik connaisseur iedereen de moederquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hallo, vrouwenconnaisseur
Mee te gaan doen..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Om mee te gaan doen of naar bed te gaan?
LYLTquote:
Fruitquote:
Nee, ik heb ook manieren somsquote:
Gewoon keiharde regel instellen dat DTS geen SC meer mag zijn, is het ge-etter ook gelijk weer opgelost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mee te gaan doen..
Maar dan wordt het hier wel een stuk rustiger
Ik heb chips in huisquote:
Hoi niffoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LYLT
[..]
Fruit
[..]
Nee, ik heb ook manieren soms
Valt van stoelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LYLT
[..]
Fruit
[..]
Nee, ik heb ook manieren soms
Kun je wel meteen zien wie de die-hard SC'ers zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mee te gaan doen..
Gewoon beide doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mee te gaan doen..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon keiharde regel instellen dat DTS geen SC meer mag zijn, is het ge-etter ook gelijk weer opgelost.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vonnut een top gedicht hoor
Alleen smileys postenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon keiharde regel instellen dat DTS geen SC meer mag zijn, is het ge-etter ook gelijk weer opgelost.
Daar kom ik niet vandaanquote:
The Stig's Surprising Cousin.quote:
Ik ook nibbitsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb chips in huis
Jij sowiesoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je wel meteen zien wie de die-hard SC'ers zijn
Oeh neem maar meequote:
quote:
Naam jou is beetje cousin, niffo is neef... Of mijn straattaal is fucked. Dat kan ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daar kom ik niet vandaan
Of ik begrijp het verkeerd
Ja waarom niet? Is toch niet de doel van het topic en toch gebeurde het.quote:
Dat is altijd al zo in dtsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Is toch niet de doel van het topic en toch gebeurde het.Zie je in de andere spellen ook niet.
Het is één van de unieke dingen die DTS, DTS maken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Is toch niet de doel van het topic en toch gebeurde het.Zie je in de andere spellen ook niet.
Precies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo in dts
Het loopt allemaal door elkaar
En dat maakt het ook een succes
In 2019 was het niffo jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naam jou is beetje cousin, niffo is neef... Of mijn straattaal is fucked. Dat kan ook
Nou een succes....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo in dts
Het loopt allemaal door elkaar
En dat maakt het ook een succes
Lekker SColken hier!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we het hier over DTS hebben of gaan we gewoon iedereen de moeder SCen?
DTS = SCquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we het hier over DTS hebben of gaan we gewoon iedereen de moeder SCen?
Als iedereen zich gedraagtquote:
Straks worden er weer mensen woestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
DTS = SC
SC = DTS
Ik b... je de moeder!
En 'maat', als je geen bro wil zeggen.quote:
Ik ben je bro niet, maatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En 'maat', als je geen bro wil zeggen.
Ik ben je maat niet, gastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet, maat
Nee het is bij de Hoogvliet. En het is Muisquote:
Nou raak ik in de warquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet, maat
Sorry maat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het is bij de Hoogvliet. En het is Muis
Niet Jezus swaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus krijgen we gast ook nog erbij.....
Wollah wat wil jij broer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ewa bro, wat jij wil mij duidelijk maken?
Ik ben nog niet aan seizoen 1 begonnen. Moet eerst nog het laatste seizoen van Vikings Valhalla af kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens al aan the rings of power seizoen 2 begonnen? Is het wat?
Nee want seizoen na 2 of 3, ik weet het al niet meer, uitgezet want geen bal aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'nquote:
Die heb ik afgezet, na Vikings het origineel vond ik die tegenvallen wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan seizoen 1 begonnen. Moet eerst nog het laatste seizoen van Vikings Valhalla af kijken.
Ik ga enkel met muisjes naar eckte motos kiekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'n
Ik heb een hendig sjieke fatbike thoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga enkel met muisjes naar eckte motos kieken
Laatste seizoen van het origineel viel wel wat tegen. Was teveel uit gerekt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik afgezet, na Vikings het origineel vond ik die tegenvallen wel.
Geen niffo meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'n
De hamvraag blijft: Kun je er ook hendig sjiek mee sljippen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een hendig sjieke fatbike tho
Klopt wel, maar was beetje vlieft op Lagarthaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen van het origineel viel wel wat tegen. Was teveel uit gerekt.
Ben je 12?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een hendig sjieke fatbike tho
Zekersssss! Niet verwacht dat iemand dat zich nog herinnerde die opmerkingquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hamvraag blijft: Kun je er ook hendig sjiek mee sljippen?
Schijnt nog slechter te zijn dan seizoen 1.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zo voel ik me soms wel, mag dat meetellen in de psychologische beoordeling?quote:
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Sauron die als een bitch gespankt wordt en als een hoopje ellende een parasiet wordt om weer op krachten te komen.
Orks die liever veilig als happy familie bij elkaar blijven i.p.v. oorlog voeren enz.
En een 20 minuten lang durende recap van het vorige seizoen.
Snap ik, Lagartha was wel een top tough ass wijfiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wel, maar was beetje vlieft op Lagartha
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar niet geschreven door Tolkien toch?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Not a bolk to be seen.
A kingdom of isolation,
Heaven knows we tried
Don't let them in,
don't let them see
Conceal, don't feel,
don't let them know
Well now they know
Let DTS go, let DTS go
Let DTS go, let DTs go
I don't care
Let the storm rage on.
Can't get to them at all
SwJ is king
Let DTS go, let DTS go
Let DTS go, let DTS go
You'll never see me cry
Here I stand
And here I'll stay
Let the bolk rage on
Je weet
Bij dit gedicht
Kan maar 1 lied horen
Misschien moeten we haar eens uitnodigen in het tuinhuisjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.
ftfyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van slechte schrijvers zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
Vond het einde met Björn ook wel echt cheesy eerlijk gezegd. Maar goed was wel echt een top serie alles bij elkaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, Lagartha was wel een top tough ass wijfie![]()
Maar Floki hadden ze moeten afsluiten in IJsland en Ubba moeten laten weg varen en vandaar moeten oppikken in Valhalla en bij Lieve in het laatste seizoen op verder moeten bouwen. Dat was interessanter geweest en meer connectie gemaakt tussen beide series.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
quote:
Ja maar daar gaat het vaak fout als big company's de shit kopen. Fallout de spellen waren geweldig toen Obsidian ze ontwikkelde. Daarna nam de uitgever Bethesda alles in handen en de spellen werden kut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar eens uitnodigen in het tuinhuisje
Jeff Bezos heeft het behoorlijk slordig aangepakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het vaak fout als big company's de shit kopen. Fallout de spellen waren geweldig toen Obsidian ze ontwikkelde. Daarna nam de uitgever Bethesda alles in handen en de spellen werden kut.
En hij keek op ons neer vanuit zijn prive jet en dacht... Alles is goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Jeff Bezos heeft het behoorlijk slordig aangepakt.
Wat is er mis met een zwaar opgevoerde 49cc scooter die 150km/u haaltquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
Kinderen vragen een fatbike en een vape voor sinterklaas of kerstman
Al komt er nog wel een wet voor de fatbike
Niks, mijn Zündappie reed ook easy 90quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met een zwaar opgevoerde 49cc scooter die 150km/u haalt
Weer een voor op de foe lijst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je gast niet, bro
Als je moest kiezen tussen een roestige spijker in je linkerbal slaan, of die serie te kijken... dan kies ik voor de spijker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Welke scooter haalt datquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met een zwaar opgevoerde 49cc scooter die 150km/u haalt
Het was over all een goede serie, maar er zijn minpunten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond het einde met Björn ook wel echt cheesy eerlijk gezegd. Maar goed was wel echt een top serie alles bij elkaar
Een fatsoenlijk opgevoerde scooter haalt dat makkelijkquote:
Owkee, mag ik dan ook kiezen beide niet te doen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen een roestige spijker in je linkerbal slaan, of die serie te kijken... dan kies ik voor de spijker.
[..]
Maar Limburgers zijn wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owkee, mag ik dan ook kiezen beide niet te doen?
Jij had zo een hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk opgevoerde scooter haalt dat makkelijk![]()
Limlanders zijn 50% van mijn afkomstquote:
Hij heeft zijn account gedown grade dus een kleinere foe lijstquote:
Als je gepakt word door de politie is het je eigen schuld dat je je scooter niet goed genoeg kon opvoerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij had zo een he![]()
En daarmee door de straten scheuren
Hoort een beetje bij het levenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoy verboden moeten worden![]()
Oh wacht dat is t ook
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naam jou is beetje cousin, niffo is neef... Of mijn straattaal is fucked. Dat kan ook
Nog genoeg plek hoor.quote:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je linzenvlaai daadwerkelijk eetbaar vindt
Oh ik ei met die groenten mixquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik heb meestal alleen maar champignons voor erop en vaak nog wat komkommer voor extra vitamines.
En pannenkoekjes in de pannetjes
Alleen jij tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je wel meteen zien wie de die-hard SC'ers zijn
[..]
Maar Limburgers zijn wel liefLimbo's zijn heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Uiteindelijk heb ik het gemengd.quote:
Limbo bloedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Limlanders zijn 50% van mijn afkomstPappie geboren in Maasniel en opgegroeid vlakbij Roermond. Die hele kant van de familie woont er nog.
Trek jou gewoon de SC inquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Oh ik ei met die groenten mix
[..]
Alleen jij toch
huh dat roze en blauw?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik het gemengd.
Eerlijk ik vind het niet kunnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij het leven
Er proberen er iets extra’s uit te halen
Zelf ook geboren in Brabant. Maar toch.... Limbo is in my blood.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Limbo bloed![]()
![]()
![]()
al ben ik hier niet zelf geboren
trek jezelf maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trek jou gewoon de SC in
Duw ik jouquote:
[..]
Maar Limburgers zijn wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overloper!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelf ook geboren in Brabant. Maar toch.... Limbo is in my blood.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een auto rijdt ook harder dan hij kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoy verboden moeten worden![]()
Oh wacht dat is t ook
[..]
Eerlijk ik vind het niet kunnen
Dan heb je weinig te willenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja duh, alsof ik een keuze had toen mijn moeder mij uitpoepte.....
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelf ook geboren in Brabant. Maar toch.... Limbo is in my blood.
je hebt altijd een keuzequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja duh, alsof ik een keuze had toen mijn moeder mij uitpoepte.....
Everybody is a Limburg Fan. Even if you are born in Holland, you are a Limburg fanquote:
Allicht, met die lekkere heuvelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Everybody is a Limburg Fan. Even if you are born in Holland, you are a Limburg fan
Dank je, en je weet ik woon in de achterhoek om jullie friet te leren eten.quote:
Overloperquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allicht, met die lekkere heuvels
Hoeveel F1 WK titels hebben niet Limburgse Nederlanders ook alweer gewonnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, en je weet ik woon in de achterhoek om jullie friet te leren eten.
Venusheuvels met een zachte Gquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze bij jou ook hoge heuvels?quote:
Das leuk voor die achterhoekersquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, en je weet ik woon in de achterhoek om jullie friet te leren eten.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Venusheuvels met een zachte G
wat een ongepaste vraagquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou ook hoge heuvels?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou ook hoge heuvels?
Past prima!quote:
Het is een mooie provincie. Heuvelachtig landschap...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Everybody is a Limburg Fan. Even if you are born in Holland, you are a Limburg fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |