Mee te gaan doen..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Om mee te gaan doen of naar bed te gaan?
LYLTquote:
Fruitquote:
Nee, ik heb ook manieren somsquote:
Gewoon keiharde regel instellen dat DTS geen SC meer mag zijn, is het ge-etter ook gelijk weer opgelost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mee te gaan doen..
Maar dan wordt het hier wel een stuk rustiger
Ik heb chips in huisquote:
Hoi niffoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LYLT
[..]
Fruit
[..]
Nee, ik heb ook manieren soms
Valt van stoelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LYLT
[..]
Fruit
[..]
Nee, ik heb ook manieren soms
Kun je wel meteen zien wie de die-hard SC'ers zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mee te gaan doen..
Gewoon beide doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mee te gaan doen..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon keiharde regel instellen dat DTS geen SC meer mag zijn, is het ge-etter ook gelijk weer opgelost.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vonnut een top gedicht hoor
Alleen smileys postenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon keiharde regel instellen dat DTS geen SC meer mag zijn, is het ge-etter ook gelijk weer opgelost.
Daar kom ik niet vandaanquote:
The Stig's Surprising Cousin.quote:
Ik ook nibbitsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb chips in huis
Jij sowiesoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je wel meteen zien wie de die-hard SC'ers zijn
Oeh neem maar meequote:
quote:
Naam jou is beetje cousin, niffo is neef... Of mijn straattaal is fucked. Dat kan ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daar kom ik niet vandaan
Of ik begrijp het verkeerd
Ja waarom niet? Is toch niet de doel van het topic en toch gebeurde het.quote:
Dat is altijd al zo in dtsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Is toch niet de doel van het topic en toch gebeurde het.Zie je in de andere spellen ook niet.
Het is één van de unieke dingen die DTS, DTS maken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Is toch niet de doel van het topic en toch gebeurde het.Zie je in de andere spellen ook niet.
Precies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo in dts
Het loopt allemaal door elkaar
En dat maakt het ook een succes
In 2019 was het niffo jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naam jou is beetje cousin, niffo is neef... Of mijn straattaal is fucked. Dat kan ook
Nou een succes....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo in dts
Het loopt allemaal door elkaar
En dat maakt het ook een succes
Lekker SColken hier!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we het hier over DTS hebben of gaan we gewoon iedereen de moeder SCen?
DTS = SCquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we het hier over DTS hebben of gaan we gewoon iedereen de moeder SCen?
Als iedereen zich gedraagtquote:
Straks worden er weer mensen woestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
DTS = SC
SC = DTS
Ik b... je de moeder!
En 'maat', als je geen bro wil zeggen.quote:
Ik ben je bro niet, maatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En 'maat', als je geen bro wil zeggen.
Ik ben je maat niet, gastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet, maat
Nee het is bij de Hoogvliet. En het is Muisquote:
Nou raak ik in de warquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet, maat
Sorry maat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het is bij de Hoogvliet. En het is Muis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |