Lekker SColken hier!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we het hier over DTS hebben of gaan we gewoon iedereen de moeder SCen?
DTS = SCquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we het hier over DTS hebben of gaan we gewoon iedereen de moeder SCen?
Als iedereen zich gedraagtquote:
Straks worden er weer mensen woestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
DTS = SC
SC = DTS
Ik b... je de moeder!
En 'maat', als je geen bro wil zeggen.quote:
Ik ben je bro niet, maatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En 'maat', als je geen bro wil zeggen.
Ik ben je maat niet, gastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet, maat
Nee het is bij de Hoogvliet. En het is Muisquote:
Nou raak ik in de warquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet, maat
Sorry maat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het is bij de Hoogvliet. En het is Muis
Niet Jezus swaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus krijgen we gast ook nog erbij.....
Wollah wat wil jij broer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ewa bro, wat jij wil mij duidelijk maken?
Ik ben nog niet aan seizoen 1 begonnen. Moet eerst nog het laatste seizoen van Vikings Valhalla af kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens al aan the rings of power seizoen 2 begonnen? Is het wat?
Nee want seizoen na 2 of 3, ik weet het al niet meer, uitgezet want geen bal aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens al aan the rings of power seizoen 2 begonnen? Is het wat?
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'nquote:
Die heb ik afgezet, na Vikings het origineel vond ik die tegenvallen wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan seizoen 1 begonnen. Moet eerst nog het laatste seizoen van Vikings Valhalla af kijken.
Ik ga enkel met muisjes naar eckte motos kiekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |