SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Whehe, geen gedistingeerde smaak dus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien waren ze vroeger wel lekker hoorMaar ik eet liever huismerk kroketten enz
Ik ook niet... te veel ragout.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Kwekkeboom kroket vind ik niet lekker
Dat is wel lekker idd, als er erg een lekker smaak aan zit..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, geen gedistingeerde smaak dus?
Een restaurant hier niet al te ver vandaan heeft echt fucking meesterlijke bitterballen!
Echt met een intense bouillonsmaak om van te watertanden!![]()
De serveersters geven eerlijk toe dat ze niet huisgemaakt zijn, maar zeggen dat de eigenaar van het etablissement volslagen lijp is van bitterballen en dat hij zo ongeveer op een heilige queeste is om de ultieme bitterbal te vinden, en deze die zij serveren is zijn beste vondst ooit!
En ik moet zeggen: hij is dan ook echt fucking lekker!
In sommige zitten er vieze vlees stukjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook niet... te veel ragout.
Doe mij een gewone vleeskroket!![]()
Jaaah.... die zijn heeeeeel vies...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
In sommige zitten er vieze vlees stukjes
Ja dat is ook zo lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Eet liever kippenragout in zo'n schuitje
al eet ik dat eens in het jaar maar of nog niet eens
Met kerst!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Dan snel naar de winkel er misschien een soepje erbij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
beetje zin wel in nu
heb nog niet gegeten
En dan het hele schap leeg kiepen in je winkelmandje en bij de kassa vragen waar de rest staatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan snel naar de winkel er misschien een soepje erbij?
Dat zou jij doen héquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan het hele schap leeg kiepen in je winkelmandje en bij de kassa vragen waar de rest staat
Ja, want anders zit muis weer binnen 0,000000000000000000000000000000000000000002 seconden te zeiken dat ze honger heeftquote:
Ik was ook benieuwdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
Ik zag frikandellenkoek staan in het vorige topic. Is inmiddels al bekend wat het is?
Oooh dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dan gourmet ik alle dagen
Jaren geleden dat ik dat heb gegeten. Zat enorm aan de spetterpoep daarna!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Oh!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Soms van dei gore blokjes ham of zo zelfs!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
In sommige zitten er vieze vlees stukjes
Klopt..liever sliertjes/draadjes vlees erinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms van dei gore blokjes ham of zo zelfs!![]()
![]()
Idd. Ik ben niet meer zo vaak online.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
https://slagersonline.be/(...)8267/frikadellenkoek
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik ben niet meer zo vaak online.
Van Dobben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms van dei gore blokjes ham of zo zelfs!![]()
![]()
jaaaaaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dat wil ik ook!
Gourmetten!![]()
![]()
Zijn verder ook prima kroketten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaa, dat dus idd!
Maar blijkbaar vond ik het soms dus toch ook wel weer lekker.
Dat geeft toch niks?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik ben niet meer zo vaak online.
Soort van gebraden gehaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
https://slagersonline.be/(...)8267/frikadellenkoek
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetterquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
gezellig maar uhm ik gooi wel alles in 2 x erop
soms 3x en dan is het klaar
Voedsel op de bourgondische manier. Smakelijk en Schnell!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetter
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetter
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voedsel op de bourgondische manier. Smakelijk en Schnell!
De economie moet wel blijven draaien om hé
Die hollanders snappen dat niet met hun walgelijke patat die pas na 4 uur word geserveerd waar ze voor betalen met hun uitkeringquote:
Koek met frikandelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
Ik zag frikandellenkoek staan in het vorige topic. Is inmiddels al bekend wat het is?
Eerlijk gezegd leg ik meestal de plaat ook gewoon vol, anders duurt het ook wel heel lang.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaa haha
is ook omdat ik na een uur of langer het wat benauwd krijg van die dampjes (astma hiero)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |