Ik heb een hendig sjieke fatbike thoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga enkel met muisjes naar eckte motos kieken
Laatste seizoen van het origineel viel wel wat tegen. Was teveel uit gerekt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik afgezet, na Vikings het origineel vond ik die tegenvallen wel.
Geen niffo meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'n
De hamvraag blijft: Kun je er ook hendig sjiek mee sljippen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een hendig sjieke fatbike tho
Klopt wel, maar was beetje vlieft op Lagarthaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen van het origineel viel wel wat tegen. Was teveel uit gerekt.
Ben je 12?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een hendig sjieke fatbike tho
Zekersssss! Niet verwacht dat iemand dat zich nog herinnerde die opmerkingquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hamvraag blijft: Kun je er ook hendig sjiek mee sljippen?
Schijnt nog slechter te zijn dan seizoen 1.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens al aan the rings of power seizoen 2 begonnen? Is het wat?
Zo voel ik me soms wel, mag dat meetellen in de psychologische beoordeling?quote:
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Sauron die als een bitch gespankt wordt en als een hoopje ellende een parasiet wordt om weer op krachten te komen.
Orks die liever veilig als happy familie bij elkaar blijven i.p.v. oorlog voeren enz.
En een 20 minuten lang durende recap van het vorige seizoen.
Snap ik, Lagartha was wel een top tough ass wijfiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wel, maar was beetje vlieft op Lagartha
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar niet geschreven door Tolkien toch?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
The sun glows white on DTS tonight
Not a bolk to be seen.
A kingdom of isolation,
and it looks like @:SwJ is the King
The wind is howling like this swirling storm inside
Couldn't keep it the bolk in
Heaven knows we tried
Don't let them in,
don't let them see
Be the good mod you always have to be
Conceal, don't feel,
don't let them know
Well now they know
Let DTS go, let DTS go
Can't hold it back anymore
Let DTS go, let DTs go
Turn away and slam the door
I don't care
what they're going to say
Let the storm rage on.
The bolk never bothered me anyway
It's funny how some distance
Makes everything seem small
And the fears that once controlled users
Can't get to them at all
It's time to see what they can do
To test the limits and break through
No right, no wrong, rules for them
SwJ is king
Let DTS go, let DTS go
I am one with the emoji and bolk
Let DTS go, let DTS go
You'll never see me cry
Here I stand
And here I'll stay
Let the bolk rage on
Van ♥e gefeliciteerd @:SwJ
Je weet
Bij dit gedicht
Kan maar 1 lied horen
Misschien moeten we haar eens uitnodigen in het tuinhuisjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.
ftfyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van slechte schrijvers zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
Vond het einde met Björn ook wel echt cheesy eerlijk gezegd. Maar goed was wel echt een top serie alles bij elkaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, Lagartha was wel een top tough ass wijfie![]()
Maar Floki hadden ze moeten afsluiten in IJsland en Ubba moeten laten weg varen en vandaar moeten oppikken in Valhalla en bij Lieve in het laatste seizoen op verder moeten bouwen. Dat was interessanter geweest en meer connectie gemaakt tussen beide series.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
quote:
Ja maar daar gaat het vaak fout als big company's de shit kopen. Fallout de spellen waren geweldig toen Obsidian ze ontwikkelde. Daarna nam de uitgever Bethesda alles in handen en de spellen werden kut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar eens uitnodigen in het tuinhuisje
Jeff Bezos heeft het behoorlijk slordig aangepakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het vaak fout als big company's de shit kopen. Fallout de spellen waren geweldig toen Obsidian ze ontwikkelde. Daarna nam de uitgever Bethesda alles in handen en de spellen werden kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |