Niet Jezus swaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus krijgen we gast ook nog erbij.....
Wollah wat wil jij broer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ewa bro, wat jij wil mij duidelijk maken?
Ik ben nog niet aan seizoen 1 begonnen. Moet eerst nog het laatste seizoen van Vikings Valhalla af kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens al aan the rings of power seizoen 2 begonnen? Is het wat?
Nee want seizoen na 2 of 3, ik weet het al niet meer, uitgezet want geen bal aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'nquote:
Die heb ik afgezet, na Vikings het origineel vond ik die tegenvallen wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan seizoen 1 begonnen. Moet eerst nog het laatste seizoen van Vikings Valhalla af kijken.
Ik ga enkel met muisjes naar eckte motos kiekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'n
Ik heb een hendig sjieke fatbike thoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga enkel met muisjes naar eckte motos kieken
Laatste seizoen van het origineel viel wel wat tegen. Was teveel uit gerekt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik afgezet, na Vikings het origineel vond ik die tegenvallen wel.
Geen niffo meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom naar de Shisa bar niffo, ff lekker smoken en daarna met chickies brommers kiek'n
De hamvraag blijft: Kun je er ook hendig sjiek mee sljippen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een hendig sjieke fatbike tho
Klopt wel, maar was beetje vlieft op Lagarthaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen van het origineel viel wel wat tegen. Was teveel uit gerekt.
Ben je 12?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een hendig sjieke fatbike tho
Zekersssss! Niet verwacht dat iemand dat zich nog herinnerde die opmerkingquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hamvraag blijft: Kun je er ook hendig sjiek mee sljippen?
Schijnt nog slechter te zijn dan seizoen 1.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zo voel ik me soms wel, mag dat meetellen in de psychologische beoordeling?quote:
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Sauron die als een bitch gespankt wordt en als een hoopje ellende een parasiet wordt om weer op krachten te komen.
Orks die liever veilig als happy familie bij elkaar blijven i.p.v. oorlog voeren enz.
En een 20 minuten lang durende recap van het vorige seizoen.
Snap ik, Lagartha was wel een top tough ass wijfiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wel, maar was beetje vlieft op Lagartha
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar niet geschreven door Tolkien toch?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
The sun glows white on DTS tonight
Not a bolk to be seen.
A kingdom of isolation,
and it looks like @:SwJ is the King
The wind is howling like this swirling storm inside
Couldn't keep it the bolk in
Heaven knows we tried
Don't let them in,
don't let them see
Be the good mod you always have to be
Conceal, don't feel,
don't let them know
Well now they know
Let DTS go, let DTS go
Can't hold it back anymore
Let DTS go, let DTs go
Turn away and slam the door
I don't care
what they're going to say
Let the storm rage on.
The bolk never bothered me anyway
It's funny how some distance
Makes everything seem small
And the fears that once controlled users
Can't get to them at all
It's time to see what they can do
To test the limits and break through
No right, no wrong, rules for them
SwJ is king
Let DTS go, let DTS go
I am one with the emoji and bolk
Let DTS go, let DTS go
You'll never see me cry
Here I stand
And here I'll stay
Let the bolk rage on
Van ♥e gefeliciteerd @:SwJ
Je weet
Bij dit gedicht
Kan maar 1 lied horen
Misschien moeten we haar eens uitnodigen in het tuinhuisjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw ex in real life..... Ik ga niet kijken bro.
ftfyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van slechte schrijvers zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
Vond het einde met Björn ook wel echt cheesy eerlijk gezegd. Maar goed was wel echt een top serie alles bij elkaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, Lagartha was wel een top tough ass wijfie![]()
Maar Floki hadden ze moeten afsluiten in IJsland en Ubba moeten laten weg varen en vandaar moeten oppikken in Valhalla en bij Lieve in het laatste seizoen op verder moeten bouwen. Dat was interessanter geweest en meer connectie gemaakt tussen beide series.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
quote:
Ja maar daar gaat het vaak fout als big company's de shit kopen. Fallout de spellen waren geweldig toen Obsidian ze ontwikkelde. Daarna nam de uitgever Bethesda alles in handen en de spellen werden kut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, Amazon heeft de rechten op een klein stukje tekst buiten de "Lord of the Rings" boeken en mag niks gebruiken uit de boeken zelf, dus fantaseren ze er zelf flink op los met hun team van activisten zonder noemenswaardige ervaring op schrijversgebied.
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar eens uitnodigen in het tuinhuisje
Jeff Bezos heeft het behoorlijk slordig aangepakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het vaak fout als big company's de shit kopen. Fallout de spellen waren geweldig toen Obsidian ze ontwikkelde. Daarna nam de uitgever Bethesda alles in handen en de spellen werden kut.
En hij keek op ons neer vanuit zijn prive jet en dacht... Alles is goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Jeff Bezos heeft het behoorlijk slordig aangepakt.
Wat is er mis met een zwaar opgevoerde 49cc scooter die 150km/u haaltquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
Kinderen vragen een fatbike en een vape voor sinterklaas of kerstman
Al komt er nog wel een wet voor de fatbike
Niks, mijn Zündappie reed ook easy 90quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met een zwaar opgevoerde 49cc scooter die 150km/u haalt
Weer een voor op de foe lijst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben je gast niet, bro
Als je moest kiezen tussen een roestige spijker in je linkerbal slaan, of die serie te kijken... dan kies ik voor de spijker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Welke scooter haalt datquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met een zwaar opgevoerde 49cc scooter die 150km/u haalt
Het was over all een goede serie, maar er zijn minpunten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vond het einde met Björn ook wel echt cheesy eerlijk gezegd. Maar goed was wel echt een top serie alles bij elkaar
Een fatsoenlijk opgevoerde scooter haalt dat makkelijkquote:
Owkee, mag ik dan ook kiezen beide niet te doen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen een roestige spijker in je linkerbal slaan, of die serie te kijken... dan kies ik voor de spijker.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar Limburgers zijn wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owkee, mag ik dan ook kiezen beide niet te doen?
Jij had zo een hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk opgevoerde scooter haalt dat makkelijk![]()
Limlanders zijn 50% van mijn afkomstquote:
Hij heeft zijn account gedown grade dus een kleinere foe lijstquote:
Zoy verboden moeten wordenquote:
Als je gepakt word door de politie is het je eigen schuld dat je je scooter niet goed genoeg kon opvoerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij had zo een he![]()
En daarmee door de straten scheuren
Hoort een beetje bij het levenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoy verboden moeten worden![]()
Oh wacht dat is t ook
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naam jou is beetje cousin, niffo is neef... Of mijn straattaal is fucked. Dat kan ook
Nog genoeg plek hoor.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je linzenvlaai daadwerkelijk eetbaar vindt
Oh ik ei met die groenten mixquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik heb meestal alleen maar champignons voor erop en vaak nog wat komkommer voor extra vitamines.
En pannenkoekjes in de pannetjes
Alleen jij tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je wel meteen zien wie de die-hard SC'ers zijn
[..]
Maar Limburgers zijn wel liefLimbo's zijn heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Uiteindelijk heb ik het gemengd.quote:
Limbo bloedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Limlanders zijn 50% van mijn afkomstPappie geboren in Maasniel en opgegroeid vlakbij Roermond. Die hele kant van de familie woont er nog.
Trek jou gewoon de SC inquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Oh ik ei met die groenten mix
[..]
Alleen jij toch
huh dat roze en blauw?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik het gemengd.
Eerlijk ik vind het niet kunnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij het leven
Er proberen er iets extra’s uit te halen
Zelf ook geboren in Brabant. Maar toch.... Limbo is in my blood.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Limbo bloed![]()
![]()
![]()
al ben ik hier niet zelf geboren
trek jezelf maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trek jou gewoon de SC in
Duw ik jouquote:
[..]
Maar Limburgers zijn wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overloper!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelf ook geboren in Brabant. Maar toch.... Limbo is in my blood.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een auto rijdt ook harder dan hij kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoy verboden moeten worden![]()
Oh wacht dat is t ook
[..]
Eerlijk ik vind het niet kunnen
Dan heb je weinig te willenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja duh, alsof ik een keuze had toen mijn moeder mij uitpoepte.....
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelf ook geboren in Brabant. Maar toch.... Limbo is in my blood.
je hebt altijd een keuzequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja duh, alsof ik een keuze had toen mijn moeder mij uitpoepte.....
Everybody is a Limburg Fan. Even if you are born in Holland, you are a Limburg fanquote:
Allicht, met die lekkere heuvelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Everybody is a Limburg Fan. Even if you are born in Holland, you are a Limburg fan
Dank je, en je weet ik woon in de achterhoek om jullie friet te leren eten.quote:
Overloperquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allicht, met die lekkere heuvels
Hoeveel F1 WK titels hebben niet Limburgse Nederlanders ook alweer gewonnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, en je weet ik woon in de achterhoek om jullie friet te leren eten.
Venusheuvels met een zachte Gquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Hebben ze bij jou ook hoge heuvels?quote:
Das leuk voor die achterhoekersquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, en je weet ik woon in de achterhoek om jullie friet te leren eten.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Venusheuvels met een zachte G
wat een ongepaste vraagquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou ook hoge heuvels?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou ook hoge heuvels?
Past prima!quote:
Het is een mooie provincie. Heuvelachtig landschap...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Everybody is a Limburg Fan. Even if you are born in Holland, you are a Limburg fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |