Nee, die eet ik vaak rauw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
komkommer op de plaat....![]()
Er is nog hoop voor jequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die eet ik vaak rauw.
Al heb ik in een restaurant ook wel eens gebakken komkommer gehad, duurde even voor ik door had dat het komkommer was
Het zal per Chinees verschillen, maar door de mihoen klinkt mij niet bekend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Komkommer zit toch ook door de miehoen van de chinees?
Dat is prei, denk ik?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Kan ook courgette zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zal per Chinees verschillen, maar door de mihoen klinkt mij niet bekend.
Hier niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
Nee is echt dikker qua structuurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is prei, denk ik?
Komkommer wordt zelden warm gegeten. En met goede reden.
Ik ben natuurlijk ook niet in Limburg opgegroeid, misschien dat ik daardoor toch nog een beetje normaal benquote:
Ach ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog altijd leuker dan een "HAAT HIER OP <insert username here>!!!" TT
Dat is ook een userquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook niet in Limburg opgegroeid, misschien dat ik daardoor toch nog een beetje normaal ben
En ook op de weeceequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zit een knop op de teevee
Die haalt alles uit de puree!quote:
En dat valt soms niet meeeeeeheeeeeequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die haalt alles uit de puree!
NEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat valt soms niet meeeeeeheeeeee![]()
Dat moet dan wel een epic gedicht worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Maakt @:Grrrrrrrr een gedicht voor @:Swj?
Vast wel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Maakt @:Grrrrrrrr een gedicht voor @:Swj?
Vind ik wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een epic gedicht worden.
Soms wel, als ik mijn telefoon meeneem naar de wcquote:
Ja wrijf het er nog even in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel..![]()
Hij heeft behoorlijk wat punten zie ik
Iedereen vind datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |