Van Dobben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms van dei gore blokjes ham of zo zelfs!![]()
![]()
Ah dan maar even rustig aan doen..quote:
jaaaaaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dat wil ik ook!
Gourmetten!![]()
![]()
Zijn verder ook prima kroketten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaa, dat dus idd!
Maar blijkbaar vond ik het soms dus toch ook wel weer lekker.
Dat geeft toch niks?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Ik ben niet meer zo vaak online.
Soort van gebraden gehaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
https://slagersonline.be/(...)8267/frikadellenkoek
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetterquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
gezellig maar uhm ik gooi wel alles in 2 x erop
soms 3x en dan is het klaar
Voedsel op de bourgondische manier. Smakelijk en Schnell!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetter
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij bent zo'n snelheidsgourmetter
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voedsel op de bourgondische manier. Smakelijk en Schnell!
De economie moet wel blijven draaien om hé
Die hollanders snappen dat niet met hun walgelijke patat die pas na 4 uur word geserveerd waar ze voor betalen met hun uitkeringquote:
Koek met frikandelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
Ik zag frikandellenkoek staan in het vorige topic. Is inmiddels al bekend wat het is?
Eerlijk gezegd leg ik meestal de plaat ook gewoon vol, anders duurt het ook wel heel lang.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaa haha
is ook omdat ik na een uur of langer het wat benauwd krijg van die dampjes (astma hiero)
Gelukkig zijn verreweg de meeste Limburgers niet gek en snappen het goede leven uitermate primaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gekke limburgers, die snappen echt niets van het goede leven
Gewoon gehaktbrood dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
In een bunker?quote:
Een 'frikadel' is in Belgie een gehaktbal (meestal rond, maar kan ook afgeplat worden of zelfs zo plat als een hamburgerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Dit is frikandellenkoek
oh jij doet dat ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd leg ik meestal de plaat ook gewoon vol, anders duurt het ook wel heel lang.
Of ik moet minder gaan eten, dat kan natuurlijk ook
Zit daar niet meer groenten in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |