SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ligt niet per sé aan bol.com zelf, dit is een externe partner. Ik had niet goed gezien dat het om een retour-kansje ging toen ik het kocht en de omschrijving van de tv gaf niks aan over in wat voor staat het was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bol is ook niet meer wat het geweest is
Ah het gedonder met de dropshippers die via bol verkopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt niet per sé aan bol.com zelf, dit is een externe partner. Ik had niet goed gezien dat het om een retour-kansje ging toen ik het kocht en de omschrijving van de tv gaf niks aan over in wat voor staat het was.
Ik heb de retour aangemeld, krijg ik te zien: "Deze partner heeft niet aangegeven hoe je het terug moet sturen. Stuur het maar terug naar hen."
Wacht, wat? Hoe dan? En het kan via bol.com altijd kosteloos toch? Moet ik dit nu als pakket terug sturen op eigen kosten of zo?
De verkoper is in het weekend gesloten, dus maandag maar weer kijken.
Ik ook nietquote:
Zelden problemen mee, maar deze tent verkoopt 2e handse meuk en is daar niet heel duidelijk over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah het gedonder met de dropshippers die via bol verkopen.
Roze of blauw?quote:
Ik zei ook roze maar iedereen hier zegt beige ik had het meer richting zand kleur verwachtquote:
Je bent zellufquote:
Ja maar dat bedoelde ik ook, ze hebben tegenwoordig echt schijt partijen op hun kanaal alleen maar om hun aanbod meer te laten lijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelden problemen mee, maar deze tent verkoopt 2e handse meuk en is daar niet heel duidelijk over.
De informatie die je na de koop krijgt is zeer gehaast geklopt door iemand die duidelijk geen interesse in het product of service heeft.
Ik vind het ook roze.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zei ook roze maar iedereen hier zegt beige ik had het meer richting zand kleur verwacht
Heb je wel een retouradres gekregen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:56 schreef ToT het volgende:
De chat-robot van bol.com heeft me in ieder geval gegarandeerd dat het terugsturen gratis is en heeft een chat met de verkoper opgestart; zo voorkom je gezeik.
Ik vind het zand, maar blijkbaar ben ik kleurendoofquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zei ook roze maar iedereen hier zegt beige ik had het meer richting zand kleur verwacht
Uhm neej zat toen niet te sporten. Nu ook nog nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aan het sporten nu?
ik zit relaxt op een terras
sporten een andere keer, als het regent.
voor mij zijn dit zandkleurtjes, zonder de roze gloedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind het zand, maar blijkbaar ben ik kleurendoof
Oké.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef SwJ het volgende:
Alle 11 de tr's over het wel of niet mogen kapen van een topic genegeerd
Geen retour adres gekregen nog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je wel een retouradres gekregen?
Retours van bol zet ik in zo'n budbee pakket-muur, scheelt een hoop gezeik
Ah oké dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:45 schreef SwJ het volgende:
T staat nergens in de policy dat t wel mag, ook niet dat t niet mag.
Dus mij boeit t niet.
Want nu was het zo lekker rustig hierquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Vanaf morgen kan er weer gebolkt worden, dus dan is het gejank hier in dit topic voorbij en krijgt SwJ het weer vanouds druk!
De vraag is tot wanneer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
Vanaf morgen kan er weer gebolkt worden, dus dan is het gejank hier in dit topic voorbij en krijgt SwJ het weer vanouds druk!
google is your friendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen retour adres gekregen nog.
En dit pakket is wat te groot voor in zo'n pakket-muur.
Daarbij zijn er hier 2 DHL-punten vlak in de buurt, maar ik weet niet waar hier een PostNL-punt zou moeten zitten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:52 schreef ToT het volgende:
Sow, voor 59 cent een zak Dorito-achtige chips met TOFFEE-smaak gekocht.
Ik trok het open, de lucht die er ut kwam was al niet te harden!
Ik pak een chippie en het voelde al gewoon verkeerd aan. Toen ik hem naar mijn mond bracht was de lucht echt fout.
Tussen mjjn tanden voelde het gewoon oud aan en de smaak was idd toffee zonder dat het zoet was, en met een verkeerde textuur.
Leeggekiept in de groene container!
Hele televisie muur rest is wit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind het ook roze.
die rechter blauwe vind ik mooipetrol blauw
en dan de hele muur of driekwart of wat wil je ermee doen?
Beetje moeilijk met een tv ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je wel een retouradres gekregen?
Retours van bol zet ik in zo'n budbee pakket-muur, scheelt een hoop gezeik
Ik heb nu popcorn met cola-smaak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]gaat goed met jou en die goedkope meuk
![]()
nepvlees
kapotte tv
nu dit
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:45 schreef SwJ het volgende:
Jullie zoeken t je maar uit.
Sowieso mensen die lapohunten, per sé een TT willen hebben, en gaan huilen als iemand anders het volgende deeltje opent.![]()
Ik heb gevraagd of ze het kreng aan de deur kunnen ophalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje moeilijk met een tv ....
Succes @:ToT
Gewoon een paar kluisjes opentrekkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje moeilijk met een tv ....
Succes @:ToT
Bijna puberquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem met 8 weken al. Hij voelt nog als een kitten5 maanden nu.
Ik zou hier een vraag kunnen stellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze het kreng aan de deur kunnen ophalen.
Ik zou geen felle kleur achter je TV doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele televisie muur rest is wit.
Over het begrip "kreng"? Voel je je aangesproken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou hier een vraag kunnen stellen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over het begrip "kreng"? Voel je je aangesproken?![]()
Vertel?
Ik woon al op mezelf he!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou hier een vraag kunnen stellen.
Kreng associeer je met MAquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over het begrip "kreng"? Voel je je aangesproken?![]()
Vertel?
lekker worstje mee prikken danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
De buren hebben hun tuin vol visite. Muziek en alles. Misschien gooien ze straks de bbq nog aan ook. 🙄
"ophaalkosten, dat is 50 euro meneer."quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze het kreng aan de deur kunnen ophalen.
Ik zie het echt als rozequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Nee-fase breekt dus aan. De obstinaat-fase... Juist doen wat niet mag.....quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee zeker niet, zeker niet. neenee, absoluut niet.
hee? waarom komt er zo'n raar bericht op je werktelefoon binnen??quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kreeg vannacht (!!!!) op mijn werktelefoon een SMS dat ik mijn schuld aan de belastingdienst nog niet had voldaan en dat de gerechtsdeurwaarder beslag gaat leggen op mijn spullen.
En omdat het de werktelefoon is, nodig voor stand-by dienst, staat het geluid van de SMS op z'n hardst. Nou, leuk hoor.
Spamquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee? waarom komt er zo'n raar bericht op je werktelefoon binnen??
Geen idee. Buiten werk heeft niemand dit nummer, ik gebruik de telefoon niet privé.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee? waarom komt er zo'n raar bericht op je werktelefoon binnen??
irritant!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Buiten werk heeft niemand dit nummer, ik gebruik de telefoon niet privé.
Dus ze sturen die spam berichten naar random nummers denk ik.
Wel midden in de nacht.quote:
Kun je niet iets instellen dat je dan alleen van bepaalde nummers berichten kunt ontvangen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kreeg vannacht (!!!!) op mijn werktelefoon een SMS dat ik mijn schuld aan de belastingdienst nog niet had voldaan en dat de gerechtsdeurwaarder beslag gaat leggen op mijn spullen.
En omdat het de werktelefoon is, nodig voor stand-by dienst, staat het geluid van de SMS op z'n hardst. Nou, leuk hoor.
Dat weet ik niet, nog nooit naar gekeken eigenlijk. Het zal vast wel kunnen. Het is een iPhone.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet iets instellen dat je dan alleen van bepaalde nummers berichten kunt ontvangen?
To receive SMS messages only from known numbers on your iPhone, you can use the “Filter Unknown Senders” feature. Here’s how to set it up:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet iets instellen dat je dan alleen van bepaalde nummers berichten kunt ontvangen?
Klopt is te afleidend zei mijn schilderende maat ook al ik heb nu die groen blauw vermengd met dat roze krijg je een soort zelfde groen als wat er al op zat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou geen felle kleur achter je TV doen
Dat is al iets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
To receive SMS messages only from known numbers on your iPhone, you can use the “Filter Unknown Senders” feature. Here’s how to set it up:
• Open Settings on your iPhone.
• Go to Messages.
• Turn on Filter Unknown Senders.
This will filter messages from unknown senders into a separate tab and turn off notifications for them. However, please note that this feature doesn’t block unknown senders completely; it just filters their messages into a different section.
Oh. Je zult maar net uit huis stappen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:29 schreef ToT het volgende:
Kolere, de buren overdreven niet met hun klachten over fatbikes die hier vlak voor de huizen langs razen!
Ja ik kreeg die waarschuwing vanwege Mini-ToT.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh. Je zult maar net uit huis stappen...
Of toevallig net ff een bezemsteel naar buiten steken als ze er aan komen razen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon even van die rubberen speed bumps neergooien...
Ja dat is inderdaad een risico. En een botsing met zo'n gang kan heel vervelend aflopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die waarschuwing vanwege Mini-ToT.
Een emmer water van boven op zo'n langrazer leeggooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Of toevallig net ff een bezemsteel naar buiten steken als ze er aan komen razen.
"Och heden! Ik wilde net hier gaan vegen! Sorry hoor!"
https://www.at5.nl/artike(...)tweede-kamer-is-voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:29 schreef ToT het volgende:
Kolere, de buren overdreven niet met hun klachten over fatbikes die hier vlak voor de huizen langs razen!
Ik las het ja!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)tweede-kamer-is-voor
Zetten serieus mensen hier een tr voor?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef SwJ het volgende:
Alle 11 de tr's over het wel of niet mogen kapen van een topic genegeerd
Blijkbaar. Ik zet echt nooit een TR, alleen als ik privé gegevens voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zetten serieus mensen hier een tr voor?
Nee idd, doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zet echt nooit een TR, alleen als ik privé gegevens voorbij zie komen.
Vakantie Indonesiëquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb een paar eigen gemaakte foto's die aan de muur komen te hangen. Ik zoek wat Indonesische stijl prulletjes voor dressoir ed.
Zou 1 iemand 11 TRs hebben gezet? Of zouden 11 mensen een TR hebben gezet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gemist kans voor toffee met doritos smaakquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nu popcorn met cola-smaak.
Ook best fout, maar ehhh....het gaat!
TR geplaatst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou 1 iemand 11 TRs hebben gezet? Of zouden 11 mensen een TR hebben gezet?Ik was ook wel verbaasd.
Nog nooit een TR gezet, soms kriebelt het wel, maar ken de policy niet zo goed wat wel en niet mag, dus dan doe ik het maar niet en ga gewoon wat anders doen.
1 iemand 11 TR's zou wel een actie zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou 1 iemand 11 TRs hebben gezet? Of zouden 11 mensen een TR hebben gezet?Ik was ook wel verbaasd.
Nog nooit een TR gezet, soms kriebelt het wel, maar ken de policy niet zo goed wat wel en niet mag, dus dan doe ik het maar niet en ga gewoon wat anders doen.
Dan ben je idd wel een behoorlijke voetpiemel als je dat doet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
1 iemand 11 TR's zou wel een actie zijn
Blijkbaar zijn hier mensen die voor elke scheet een TR zetten...
Dit idd!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik de TR knop te vaak, maar druk hem dan weg. Quote en rapporteer ziet iets te dicht bij elkaar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik de TR knop te vaak, maar druk hem dan weg. Quote en rapporteer ziet iets te dicht bij elkaar
TR gemachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaah dit heb ik ook vaak!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
klopt, mobiel is het erg lastig. Ik heb ook wel eens rapporteer gedrukt ipv quote of like. Hopelijk gelukkig wel op tijd op back gedrukt....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals het een eckte VBL-er betaamtquote:
NEE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Dat heb ik ook weleens jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben weer in Nederlandquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals het een eckte VBL-er betaamt
Hoe is het in Schotland? Voel je je al weer beter?
Ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, mobiel is het erg lastig. Ik heb ook wel eens rapporteer gedrukt ipv quote of like. Hopelijk gelukkig wel op tijd op back gedrukt....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet.
De mod vroeg zich wel af waarom ik een tr had gezet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
NEE!Maar jij toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel eens gehoord dat trainen niet zo goed is als je ziek bent?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben weer in Nederlandja, knap nu eindelijk weer wat op geloof ik. Nog wel moe maar vanmiddag voor het eerst in 1.5 week weer eens kunnen trainen
Ja, Etten-Leurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En zit er niet een Indonesische tuincentrum/woonwinkel ding ergens in Brabant?
Ik dacht nog, zal ik een inb4 toevoegen, maar dacht dat niemand zo flauw zou zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Futzpimmelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je idd wel een behoorlijke voetpiemel als je dat doet!
En hoe ging het?quote:
Uhu, De Evenaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En zit er niet een Indonesische tuincentrum/woonwinkel ding ergens in Brabant?
Heer aloa.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik een inb4 toevoegen, maar dacht dat niemand zo flauw zou zijnJe weet waar je bent, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt eventueel teruglezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Stig.quote:
Extra halve ronde gedaanquote:
Dat heb je dan echt verdiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Extra halve ronde gedaan
De koffie erna was het lekkerst
Ja, was ook wel stom van mequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet waar je bent, toch?
Klopt, daarom heb ik dat ook 1.5 week niet gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat trainen niet zo goed is als je ziek bent?
Hihiquote:
Fruitquote:
Altijd leuk shoppen bij de kringloop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben even naar de kringloop geweest, stonden best veel televisies @:ToT
En 6 kopjes en schoteltjes gekocht bij de kringloop, die als het goed is bij mn servies passen. Zo maar eens bekijken
Soms vind je er wat moois ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd leuk shoppen bij de kringloop.
Of misschien is het een Fokker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wel klachtwaardig. Sta je 5 minuten bij de Kwantum bij de plissegordijnen te koekeloeren. Is er al meerdere keren een medewerker langs gelopen. Maar echt 0 keer vragen of ze je ergens mee kunnen helpen ofzo.
Ik krijg steeds meer het idee dat medewerkers raamdecoratie kut vinden.
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zwaar irritant als een medewerker me aanspreekt of ik het kan vinden. Als ik hulp nodig heb, dan zoek ik je wel op, jongequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wel klachtwaardig. Sta je 5 minuten bij de Kwantum bij de plissegordijnen te koekeloeren. Is er al meerdere keren een medewerker langs gelopen. Maar echt 0 keer vragen of ze je ergens mee kunnen helpen ofzo.
Haha tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben even naar de kringloop geweest, stonden best veel televisies @:ToT
En 6 kopjes en schoteltjes gekocht bij de kringloop, die als het goed is bij mn servies passen. Zo maar eens bekijken
TofToTquote:
En een koekje ook?quote:
Ik verwacht na een tijdje toch wel dat iemand mij wat komt vragen. Je wilt wat verkopen of niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zwaar irritant als een medewerker me aanspreekt of ik het kan vinden. Als ik hulp nodig heb, dan zoek ik je wel op, jonge
Verschilt echt enorm per keer en waar ik naar toe ga, en op welke tijdstippen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeel
Ja, ik mag er graag een beetje rondkijken. Moet me altijd wel inhouden om niet teveel te kopen, had bijna een ouderwets gourmetstel gekocht, want goedkoop, maar heb al 3 elektrische gourmetstellen, omdat ik de oude met spiritusbrandertje eng vind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ja met de kringloop hier heb ik ook een sarcastische chagrijn meegemaakt, maar een paar jaar later kwam ik met hem aan het kletsen en toen was hij juist hartstikke tof.quote:
Kan ik weer sportenquote:
Iedereen heeft wel eens zn dag nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met de kringloop hier heb ik ook een sarcastische chagrijn meegemaakt, maar een paar jaar later kwam ik met hem aan het kletsen en toen was hij juist hartstikke tof.
Ik heb echt nog nooit in gordijnen hoeven te boren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zag er in de winkel uit dat je alle type gordijnen moest boren, ga je nu online zoeken blijken ook daar de gordijnen prima zonder boren, met klemmetjes op te hangen te zijn
Voor ophangen wel in de kozijnen of muur of plafondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit in gordijnen hoeven te boren.
Ik had later wel meer klachten over die vent gehoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens zn dag niet
Ah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor ophangen wel in de kozijnen of muur of plafond
Omgquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan ik weer sporten![]()
Heb ook brownies en daim chocola gekocht voor op de boot morgen
Ja hoor, kwalificatie kijkenquote:
Dat zal voor zo'n kwantummedewerker niets uitmaken of jij wel of niet wat kooptquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verwacht na een tijdje toch wel dat iemand mij wat komt vragen. Je wilt wat verkopen of niet.
Iets met autoracen, neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, kwalificatie kijken
Yupquote:
Hier is het vriendelijk personeel. De mevrouw achter de kassa hielp zelfs mee om alles netjes in te pakken. (moet je eigenlijk zelf doen)quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeel
Precies, zolang hij maar aan het einde van de maand eindelijk z'n fatbike kan kopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal voor zo'n kwantummedewerker niets uitmaken of jij wel of niet wat koopt
Was zeker niet druk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier is het vriendelijk personeel. De mevrouw achter de kassa hielp zelfs mee om alles netjes in te pakken. (moet je eigenlijk zelf doen)
Met klemmetjes en koordquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Maar hoe hang je deze dan op, zonder te boren?
Toch best wel, de volgende klant moest erop wachten, dus ik voelde me best bezwaard, maar hij leek het niet erg te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was zeker niet druk?
Dat blijkt wel weer. Nou dan niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal voor zo'n kwantummedewerker niets uitmaken of jij wel of niet wat koopt
Oh, dan is het wel fijn iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch best wel, de volgende klant moest erop wachten, dus ik voelde me best bezwaard, maar hij leek het niet erg te vinden.
Die heb ik gehad toen ik nog thuis woonde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt ze ook met zijglijders
Kun jijquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
anyways ik moet binnenkort toch echt een beslissing maken
Klussingbirdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
En je hebt ze die vastgeklikt worden met een tape geloof ik.. duette plisse van luxaflex heb ik boven op een paar ramen. Is zonder draadjes.
Ah, ik ben weer zichtbaar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:49 schreef aeque het volgende:
De goedheid van Greys is afgelopen, ik zie bepaalde namen weer. Tijd om abo te verlengen.
Muispak?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mijn huispak aangetrokken. En nu natuurlijk zin in al het eten dat ik niet in huis heb
Mijn muisuiterlijk is geen pakquote:
Ik zit ook maar weer met een T-shirt aan; toch net wat te fris voor een blote bast.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mijn huispak aangetrokken. En nu natuurlijk zin in al het eten dat ik niet in huis heb
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn muisuiterlijk is geen pak![]()
Ik doe als ik naar buiten ga eerst mijn mensenpak aan en dan nog kleren
Hoiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:49 schreef aeque het volgende:
De goedheid van Greys is afgelopen, ik zie bepaalde namen weer. Tijd om abo te verlengen.
greysiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysie
F1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik heb net verlengd, ik zie je niet meer.quote:
Heb jij verlengt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb net verlengd, ik zie je niet meer.
Doet me meteen hier aan denken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd vervelend als het mensenpak in de was moet en ligt te drogen en je moet dan naar buiten. Ga je dan voor de furry look die dag?
Yes, maar wel 1 ster minder.quote:
Ok danquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb net verlengd, ik zie je niet meer.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok dan
Ik had je nog wel een extra ster gegeven
Nee joh, je was al veel te gek om het überhaupt te doen laatst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok dan
Grapje hoor.quote:
Ik bedoel niet laatstquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, je was al veel te gek om het überhaupt te doen laatst.
[..]
Grapje hoor.
context?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok dan
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat staan voor je
SCHOTIEquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat staan voor je
Daffy was de kok?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toscaanse kip, met liefde gemaakt
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toscaanse kip, met liefde gemaakt
Uhm ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had een wrap met frikandellenkoek.
Soort van gado-gadoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het vandaag satesaus met groenten wordt. Geen zin in gedoe
Nee het is koel op de eilanden.quote:
Hmm ik neem het zekere voor het onzekere en blijf nog wel even op de bank zittenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik dat ook 1.5 week niet gedaanop een gegeven moment moet je toch weer van de bank komen, gewoon rustig beginnen
Voetjes op tafelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik neem het zekere voor het onzekere en blijf nog wel even op de bank zitten
Ik heb wel ergens zin in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb echt nog nergens zin in.
Eerder vanmiddag 2 braadworsten gegeten en die zijn nog niet verteerd.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in.
Maar niet in koken
Nee, niet eens....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:53 schreef maily het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)tus-2024-pub78177d20
Wie was er vandaag naar de Ikea?
Ik ben eruit gestuurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:53 schreef maily het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)tus-2024-pub78177d20
Wie was er vandaag naar de Ikea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben eruit gestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Amie kennende kan dit maar over één ding gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in.
Maar niet in koken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben eruit gestuurd
Dit iets voor jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240829_93558360
Jou kennende is dit precies hoe jij in elkaar zitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie kennende kan dit maar over één ding gaan
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie kennende kan dit maar over één ding gaan
Nee helemaal niks voor mij, slapen is echt anders dan rondlopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dit iets voor jou dan?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240829_93558360
Een gehaktstaaf?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu thuisbezorgd van iets lekkers
Dan kan ze volgend jaar mee naar de Hema voor een echte rookworstquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb al zelf iets in de airfryer gegooid
Er zijn maar weinig dingen die ik niet lust.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Amy lust momenteel duidelijk wel eentje!
Het was een echte Kwekkeboom black angus airfryerkroket.quote:
Ik heb het vroeger wel gegeten, echt lang geleden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Kwekkeboom kroket vind ik niet lekker
Misschien waren ze vroeger wel lekker hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel gegeten, echt lang geleden.
Volgens mij was het behoorlijk wisselend hoe ik er over dacht, maar gemiddeld was het wel positief, denk ik.
Ja echtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn lichaam wordt ook steeds minder vrolijk van dat soort klussen.
Dat was slimmer geweestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je zo'n kniematje/kussentje? Scheelt wel als je iets moet doen op je knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |