Hmm ik neem het zekere voor het onzekere en blijf nog wel even op de bank zittenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik dat ook 1.5 week niet gedaanop een gegeven moment moet je toch weer van de bank komen, gewoon rustig beginnen
Voetjes op tafelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik neem het zekere voor het onzekere en blijf nog wel even op de bank zitten
Ik heb wel ergens zin in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb echt nog nergens zin in.
Eerder vanmiddag 2 braadworsten gegeten en die zijn nog niet verteerd.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in.
Maar niet in koken
Nee, niet eens....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:53 schreef maily het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)tus-2024-pub78177d20
Wie was er vandaag naar de Ikea?
Ik ben eruit gestuurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:53 schreef maily het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)tus-2024-pub78177d20
Wie was er vandaag naar de Ikea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben eruit gestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Amie kennende kan dit maar over één ding gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in.
Maar niet in koken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben eruit gestuurd
Dit iets voor jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240829_93558360
Jou kennende is dit precies hoe jij in elkaar zitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie kennende kan dit maar over één ding gaan
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie kennende kan dit maar over één ding gaan
Nee helemaal niks voor mij, slapen is echt anders dan rondlopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dit iets voor jou dan?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240829_93558360
Een gehaktstaaf?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu thuisbezorgd van iets lekkers
Dan kan ze volgend jaar mee naar de Hema voor een echte rookworstquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb al zelf iets in de airfryer gegooid
Er zijn maar weinig dingen die ik niet lust.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Amy lust momenteel duidelijk wel eentje!
Het was een echte Kwekkeboom black angus airfryerkroket.quote:
Ik heb het vroeger wel gegeten, echt lang geleden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Kwekkeboom kroket vind ik niet lekker
Misschien waren ze vroeger wel lekker hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel gegeten, echt lang geleden.
Volgens mij was het behoorlijk wisselend hoe ik er over dacht, maar gemiddeld was het wel positief, denk ik.
Ja echtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn lichaam wordt ook steeds minder vrolijk van dat soort klussen.
Dat was slimmer geweestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je zo'n kniematje/kussentje? Scheelt wel als je iets moet doen op je knieën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |