Ben weer in Nederlandquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals het een eckte VBL-er betaamt
Hoe is het in Schotland? Voel je je al weer beter?
Ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, mobiel is het erg lastig. Ik heb ook wel eens rapporteer gedrukt ipv quote of like. Hopelijk gelukkig wel op tijd op back gedrukt....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet.
De mod vroeg zich wel af waarom ik een tr had gezet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
NEE!Maar jij toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel eens gehoord dat trainen niet zo goed is als je ziek bent?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben weer in Nederlandja, knap nu eindelijk weer wat op geloof ik. Nog wel moe maar vanmiddag voor het eerst in 1.5 week weer eens kunnen trainen
Ja, Etten-Leurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En zit er niet een Indonesische tuincentrum/woonwinkel ding ergens in Brabant?
Ik dacht nog, zal ik een inb4 toevoegen, maar dacht dat niemand zo flauw zou zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Futzpimmelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je idd wel een behoorlijke voetpiemel als je dat doet!
En hoe ging het?quote:
Uhu, De Evenaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En zit er niet een Indonesische tuincentrum/woonwinkel ding ergens in Brabant?
Heer aloa.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik een inb4 toevoegen, maar dacht dat niemand zo flauw zou zijnJe weet waar je bent, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt eventueel teruglezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zetten serieus mensen hier een tr voor?
Hey Stig.quote:
Extra halve ronde gedaanquote:
Dat heb je dan echt verdiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Extra halve ronde gedaan
De koffie erna was het lekkerst
Ja, was ook wel stom van mequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet waar je bent, toch?
Klopt, daarom heb ik dat ook 1.5 week niet gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat trainen niet zo goed is als je ziek bent?
Hihiquote:
Fruitquote:
Altijd leuk shoppen bij de kringloop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben even naar de kringloop geweest, stonden best veel televisies @:ToT
En 6 kopjes en schoteltjes gekocht bij de kringloop, die als het goed is bij mn servies passen. Zo maar eens bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |