Kun je niet iets instellen dat je dan alleen van bepaalde nummers berichten kunt ontvangen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kreeg vannacht (!!!!) op mijn werktelefoon een SMS dat ik mijn schuld aan de belastingdienst nog niet had voldaan en dat de gerechtsdeurwaarder beslag gaat leggen op mijn spullen.
En omdat het de werktelefoon is, nodig voor stand-by dienst, staat het geluid van de SMS op z'n hardst. Nou, leuk hoor.
Dat weet ik niet, nog nooit naar gekeken eigenlijk. Het zal vast wel kunnen. Het is een iPhone.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet iets instellen dat je dan alleen van bepaalde nummers berichten kunt ontvangen?
To receive SMS messages only from known numbers on your iPhone, you can use the “Filter Unknown Senders” feature. Here’s how to set it up:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet iets instellen dat je dan alleen van bepaalde nummers berichten kunt ontvangen?
Klopt is te afleidend zei mijn schilderende maat ook al ik heb nu die groen blauw vermengd met dat roze krijg je een soort zelfde groen als wat er al op zat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou geen felle kleur achter je TV doen
Dat is al iets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
To receive SMS messages only from known numbers on your iPhone, you can use the “Filter Unknown Senders” feature. Here’s how to set it up:
• Open Settings on your iPhone.
• Go to Messages.
• Turn on Filter Unknown Senders.
This will filter messages from unknown senders into a separate tab and turn off notifications for them. However, please note that this feature doesn’t block unknown senders completely; it just filters their messages into a different section.
Oh. Je zult maar net uit huis stappen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:29 schreef ToT het volgende:
Kolere, de buren overdreven niet met hun klachten over fatbikes die hier vlak voor de huizen langs razen!
Ja ik kreeg die waarschuwing vanwege Mini-ToT.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh. Je zult maar net uit huis stappen...
Of toevallig net ff een bezemsteel naar buiten steken als ze er aan komen razen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon even van die rubberen speed bumps neergooien...
Ja dat is inderdaad een risico. En een botsing met zo'n gang kan heel vervelend aflopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die waarschuwing vanwege Mini-ToT.
Een emmer water van boven op zo'n langrazer leeggooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Of toevallig net ff een bezemsteel naar buiten steken als ze er aan komen razen.
"Och heden! Ik wilde net hier gaan vegen! Sorry hoor!"
https://www.at5.nl/artike(...)tweede-kamer-is-voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:29 schreef ToT het volgende:
Kolere, de buren overdreven niet met hun klachten over fatbikes die hier vlak voor de huizen langs razen!
Ik las het ja!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)tweede-kamer-is-voor
Zetten serieus mensen hier een tr voor?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef SwJ het volgende:
Alle 11 de tr's over het wel of niet mogen kapen van een topic genegeerd
Blijkbaar. Ik zet echt nooit een TR, alleen als ik privé gegevens voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zetten serieus mensen hier een tr voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |