SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lief dat je dat vraagt. Veel te vroeg wakker, 6 uur al. Verder gaat het moah.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is het met jou deze zaterdag?
Kapen vanaf de potquote:
Oww dat klinkt niet zo fijn..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt. Veel te vroeg wakker, 6 uur al. Verder gaat het moah.
Ik ga nu even boodschappen doen etc...
Hoe is't met jou?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:44 schreef aeque het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gewoon iedereen de moeder slowchattenDit is dts nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier mag en hoef je niet te kapenTrust nobody
Nee, dat wil niet. Dan lig ik maar te liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oww dat klinkt niet zo fijn..
Lukt het niet om nog even lekker te blijven liggen?
![]()
Boodschap ze
Soms is het beter om maar gewoon op te staan inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet. Dan lig ik maar te liggen.
Ik lig er voor mij zelf niet zo wakker van hoor. Maar het hoort hier niet kapen.quote:
En lekker opstarten met een kop koffiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Soms is het beter om maar gewoon op te staan inderdaad
En jij bent niet blauw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit is dts niet
Hier mag en hoef je niet te kapen
Jou truitje wel in je UIquote:
Ja een gewoonte die men meeneemt uit een ander topic waar het wel magquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nee officieel mag je hier niet kapen toch wordt het hier regelmatig door meerdere mensen gedaan.
So sweetquote:
Dat kutbekken blijft storend, maar....... wel beter dan het was gelukkig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Morgen dott!!![]()
heb je goed kunnen slapen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een gewoonte die men meeneemt uit een ander topic waar het wel mag
Nog steeds zo'n last ervan dat je er niet goed van kunt slapen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kutbekken blijft storend, maar....... wel beter dan het was gelukkig.
Het is hier ook rustig, gebeurd weinigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]gaat bijna weer open dan is het hier weer rustig.
Ik val wel snel in slaap en. maar na een paar uur liggen gaat het pijn doen en dan wordt ik weer wakker en weet niet meer hoe ik moet liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog steeds zo'n last ervan dat je er niet goed van kunt slapen.![]()
Echt kloete!
Ja de eerste paar dagen welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ja het is hier wel eens drukker geweest.
Ja en als je een paar uur ligt te slapen dan is er geen afwisseling..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik val wel snel in slaap en. maar na een paar uur liggen gaat het pijn doen en dan wordt ik weer wakker en weet niet meer hoe ik moet liggen.
Zo overdag valt het reuze mee, moet wel heel erg uit kijken hoe ik beweeg en wat ik doe Het zitten afwisselen met liggen en lopen.
Maar het is al wel een heel stuk beter gelukkig
Knie blijft vieze steken geven evenals mijn voet. Maar dat schijnt een teken van genezing te zijn
Och zolang het hier niet steevast gebeurd en af en toe om even te plagen, zoals nu, dan moet dat kunnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een gewoonte die men meeneemt uit een ander topic waar het wel mag
Nee, nog niet. Ik ga vandaag naar Enter kijken voor plisee gordijnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en als je een paar uur ligt te slapen dan is er geen afwisseling..
Gelukkig is er al een hele verbetering, mag hopen dat het toch nog beter gaat worden ook..
Die vieze steken neem je dan wel voor lief als je weet dat dat een teken van genezing is.
Lange nasleep dit.
Heb je nog puf gehad om naar een vloer / behang te kijken?
oh een een andere afzuigkap.
Ik zelf heb er geen moeite mee, maar er zijn er die het echt erg vinden om gekaapt te worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Och zolang het hier niet steevast gebeurd en af en toe om even te plagen, zoals nu, dan moet dat kunnen.
Ik begreep dat @gebrokenglas goed is in spullen verhuizen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ga vandaag naar Enter kijken voor plisee gordijnen.
En dan misschien volgende week voor laminaat. Maar ik zie daar zo tegen op, het oude moet er uit, de meubels moeten verplaatst. De kasten moeten weer leeg. Zo gedoe allemaal, wat ik nu zeker nog niet kan doen
ToT ook heb ik al twee mannenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:gebrokenglas goed is in spullen verhuizen.
Ja dat is echt veel gedoe een nieuwe vloer leggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ga vandaag naar Enter kijken voor plisee gordijnen.
En dan misschien volgende week voor laminaat. Maar ik zie daar zo tegen op, het oude moet er uit, de meubels moeten verplaatst. De kasten moeten weer leeg. Zo gedoe allemaal, wat ik nu zeker nog niet kan doen
Hebben we het dan over mijn eigen pot of de jouwe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT ook heb ik al twee mannenen jij kan waarschijnlijk goed deligeren vanaf te pot
Ja ben ik ook, nog geen behang op de muren, vlekken op de grond. Met name in de keuken. Waar ik zit zie je het bijna niet. Het is de toplaag die beschadig is door de poeder. En dat is met name in de keuken. In de kamer en hal ook wel iets. Dat is gekomen dat ik met de trippelstoel door het poeder door het huis heen ben gereden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is echt veel gedoe een nieuwe vloer leggen![]()
Tenzij je genoeg hulp kunt krijgen die het voor je doet. Zou er zelf klaar mee zijn dat je nog steeds kunt zien wat de gevolgen van dat brandje waren.
Ik heb het over mijn pot, vanaf jou pot kan je niet hier deligerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we het dan over mijn eigen pot of de jouwe.
Videobellen/bellen, scheelt weer stanklucht voor jullie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn pot, vanaf jou pot kan je niet hier deligeren
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Videobellen/bellen, scheelt weer stanklucht voor jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt![]()
En dan zoek ik nog wat dames die kunnen schoonmaken als de boel er weer in staat
dames niet heren welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Nee ook heren niet, niemand van een forumquote:
Dus ik herinner even dat dit geen dts isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nee officieel mag je hier niet kapen toch wordt het hier regelmatig door meerdere mensen gedaan.
Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En lekker opstarten met een kop koffie![]()
Het is gewoon een regelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Och zolang het hier niet steevast gebeurd en af en toe om even te plagen, zoals nu, dan moet dat kunnen.
Ik herinner aan een regelquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel
Als we gaan doen dat het alleen geldt als jij t vindt is het einde zoek
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Alleen @:swj heeft hier een blauwe rol.
Ik herinner je aan de regels.
pseudomod..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus ik herinner even dat dit geen dts is
Het is helemaal geen regelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel
Als we gaan doen dat het alleen geldt als jij t vindt is het einde zoek
En zo is hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:24 schreef aeque het volgende:
Als je iets ziet wat niet zou mogen of je niet bevalt: tr. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Er is geen willekeur, het is gewoon geen regel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:24 schreef aloa het volgende:
Kapen is gewoon kut.
Want hier mag het niet en ergens anders mag het wel. De willekeur maakt dat je niet weet waar je aan toe bent en dat zorgt weer voor ergernis.
Ik mag hier modden als ik wil. Ik mag overal moddenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik herinner aan een regel
Ik wist ff niet zeker of aeque dit wist
En jij bent hier ook niet in functie.
Het is me dan ook nog nooit opgevallen. Ik let er hier ook niet zo op. Toevallig viel het me op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
pseudomod..![]()
Daarbij is het apart dat er vannacht nog gekaapt werd hier en al vaker hier gedaan is door een aantal users heb ik je nog nooit op zien reageren.
Heb je mooi gedaanquote:
M'n buikje is wel een beetje te zien inmiddels.quote:
Ik geef gewoon mijn mening, mag dat ook al niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is geen willekeur, het is gewoon geen regel.
Verdere discussie lijkt mij dan ook overbodig.
Ik pseudomod nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag hier modden als ik wil. Ik mag overal modden
Wat jij niet mag is pseudomodden en een mod zeggen wat ze wel of niet mag
Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, mag dat ook al niet?
Bij UTO of BB was dat verboden (kapen).
Ja, ho maar weer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik pseudomod niet
Jij mod alleen op de regels waar je zin in hebt
Het is toch wrl een regel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is geen willekeur, het is gewoon geen regel.
Verdere discussie lijkt mij dan ook overbodig.
Daarom extra lief!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thanks!
Heeft wel even geduurd hoor, breien is niet makkelijk man o man
Even trainen is t er zo weer afquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:26 schreef aeque het volgende:
[..]
M'n buikje is wel een beetje te zien inmiddels.
Het is normaal dat we het zo doen, maar niemand gaat je hier een note/ban voor geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is toch wrl een regel?
Of oprecht niet?
Ik hoor overal dat de regel is dat de laatste opent. Maar dat is dus niet?
Er is geen regel. Er worden wel regels gemaakt die per subforum ( of topic) verschillend zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is toch wrl een regel?
Of oprecht niet?
Ik hoor overal dat de regel is dat de laatste opent. Maar dat is dus niet?
Ik pseudomod nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag hier modden als ik wil. Ik mag overal modden
Wat jij niet mag is pseudomodden en een mod zeggen wat ze wel of niet mag
Oké, goed om te weten. In rls fora waar dotteke mod werd er streng op gelet en werd je aangesproken. Dus ik ging er vanuit dat t een regel was. Zo werd dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is normaal dat we het zo doen, maar niemand gaat je hier een note/ban voor geven.
Je kunt het gooien op een stukje fatsoen in bepaalde fora, meer niet.
In vbl en klb is kapen de norm. In fatsoenlijke fora doet men dat minder snel iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is normaal dat we het zo doen, maar niemand gaat je hier een note/ban voor geven.
Je kunt het gooien op een stukje fatsoen in bepaalde fora, meer niet.
Super onduidelijk om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is geen regel. Er worden wel regels gemaakt die per subforum ( of topic) verschillend zijn.
Insteken, omslaan, doorhalen en aflaten gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thanks!
Heeft wel even geduurd hoor, breien is niet makkelijk man o man
Zo kun je het ook omschrijven, ik merk vooral dat het in die fora het niemand echt iets boeit, en dat is ook prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:31 schreef aloa het volgende:
[..]
In vbl en klb is kapen de norm. In fatsoenlijke fora doet men dat minder snel idd
De zon schijnt, de lucht is b lauw teletubbies kom maar gauwquote:
Moet ook, de bbq gaat hier vanmiddag aanquote:
Heel onduidelijk idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Super onduidelijk om eerlijk te zijn![]()
Jammer dat er nier wat vriendelijk wordt gereageerd
In een RLS is het vaak wel een probleem. Maar daar staat het ook in de OP dat het niet gewaardeerd wordt en men de sluiter 2 min de kans moet geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook omschrijven, ik merk vooral dat het in die fora het niemand echt iets boeit, en dat is ook prima.
Als dat aangegeven is, is dat ook prima toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een RLS is het vaak wel een probleem. Maar daar staat het ook in de OP dat het niet gewaardeerd wordt en men de sluiter 2 min de kans moet geven.
Goed om te weten dat het wel gewoon mag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een RLS is het vaak wel een probleem. Maar daar staat het ook in de OP dat het niet gewaardeerd wordt en men de sluiter 2 min de kans moet geven.
In den beginne was het echt wel een ongeschreven regel hier op FOK. Maar dat is overal wat verwaterd zeg maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook omschrijven, ik merk vooral dat het in die fora het niemand echt iets boeit, en dat is ook prima.
Ach, zo gaat het met veel dingen in het leven, als je op straat kijkt is fatsoen ook vaak ver te zoekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef aloa het volgende:
[..]
In den beginne was het echt wel een ongeschreven regel hier op FOK. Maar dat is overal wat verwaterd zeg maar.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel onduidelijk idd.
Maar goed, het is niet anders.
Ik denk dat de conclusie is dat kapen gewoon mag, maar voor de fatsoen doe je het beter niet. Je zal er geen ban voor krijgen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zon schijnt, de lucht is b lauw teletubbies kom maar gauw
Ja toch, in ieder forum zitten andere users. en in het ene forum kan je ook wat soepeler modden dan in een ander forum onderdeel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als dat aangegeven is, is dat ook prima toch?
bbq genotjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet ook, de bbq gaat hier vanmiddag aan
Klopt, dat is wel eens schakelen inderdaad, maar gelukkig zijn we niet allemaal gelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, in ieder forum zitten andere users. en in het ene forum kan je ook wat soepeler modden dan in een ander forum onderdeel.
Jammerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het met veel dingen in het leven, als je op straat kijkt is fatsoen ook vaak ver te zoeken
Kijk het nu met mijn kleindochter die is er helemaal gek op. Mijn dochter is niet blij dat ik haar dit laat kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bohh wat vond ik die serie irritant toen mijn zoon dat keek
Ik ook!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer
Ik ben er wel voorstander van dat we proberen lief te zijn
Gelukkig niet. Stel je voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel eens schakelen inderdaad, maar gelukkig zijn we niet allemaal gelijk
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het met veel dingen in het leven, als je op straat kijkt is fatsoen ook vaak ver te zoeken
Andere manier trainen kan ook nog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even trainen is t er zo weer af![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Lekkerquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk het nu met mijn kleindochter die is er helemaal gek op. Mijn dochter is niet blij dat ik haar dit laat kijken
Niet zo bijdehand doen. in een RLS staat is het een regel dat het niet magquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed om te weten dat het wel gewoon mag.
Helaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
De meeste mensen zijn wel fatsoenlijk, alleen een aantal verpest het dan weer voor de rest.
O echt was mijn kleinzoon zo gek op, heb daar ook heel veel schilderijtjes van gemaakt voor hemquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik snap je dochter!!!!
Stoute oma![]()
en ik vond van de serie Dora die stomme aap met zijn hoge irritante stemmetje ook niet om aan te horen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Andere manier trainen kan ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ga gewoon even niet reageren op dit..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen. in een RLS staat is het een regel dat het niet mag
[ afbeelding ]
ja mijn zoon vond dat ook een leuke serie, ik vond die stem van de aap wat irritantquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt was mijn kleinzoon zo gek op, heb daar ook heel veel schilderijtjes van gemaakt voor hem
O lekker, ben je jarig?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja mijn zoon vond dat ook een leuke serie, ik vond die stem van de aap wat irritant![]()
umizumi keek hij ook veel, heb de begin tune nu in mijn hoofd![]()
trauma's van de kinderseries![]()
Jij ookquote:
[..]
Andere manier trainen kan ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Andere manier trainen kan ook nog.En dan zegt men wat van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Morguh Stigquote:
Eerst uit bed zien te komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
+1
goed voornemen wel
nu nog de uitvoering
Lui draakjequote:
Dotjequote:
Late slaperquote:
Kan ook, ik lag er lekker op tijd in om 22.10 alquote:
quote:
Jij meent het, ik niet. Dat is wel een verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan zegt men wat van mij
Toen was ik nog niet thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, ik lag er lekker op tijd in om 22.10 al
Ik vraag het mij afquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij meent het, ik niet. Dat is wel een verschil.
Morguh Sallyquote:
AAn het werk of aan het stappen?quote:
Beide niet. Bij een vriendinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAn het werk of aan het stappen?
Gezellig,quote:
Ik zit wel al op de bank en heb koffie en een boterham opquote:
Zo zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank en heb koffie en een boterham op![]()
ik ga rond 12 uur dan is het in de sportschool rustig
quote:
Dat was een flinke bevalling danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, ik kom hier even melden dat ik net 2kg ben afgevallen
Feli!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat het wel goed met je, moet ik een dokter bellen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja
![]()
Dat is heel wat dat ik zo vroeg in het weekend op de bank zit ipv in bed
sticker voor jou en genoteerd in het nep schriftjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ben niet meer te helpenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je, moet ik een dokter bellen?
Ik heb daar een excelbestandje voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
sticker voor jou en genoteerd in het nep schriftje![]()
Ja beetje hoofdpijn van de wijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaaaa vandaar het bed![]()
garpje draakje![]()
De meeste woonwinkels welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie weet waar je leuke woonaccessoires kan kopen?
zelf heb ik met en met dingen gekocht.. bij de Kwantum en leenbakker hebben ze hele betaalbare leuke dingen (vind ik dan).quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ligt er aan wat je zoekt denk ik. Tegenwoordig heeft iedere meubelzaak wel accesoiresquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik groet u ookquote:
ja daar heb ik ook wat dingen gekocht bij de Intratuin, die hebben leuke spullen ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je zoekt denk ik. Tegenwoordig heeft iedere meubelzaak wel accesoires
Ook intratuin heeft veel of eijerkamp
Action heeft soms ook leuke dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelf heb ik met en met dingen gekocht.. bij de Kwantum en leenbakker hebben ze hele betaalbare leuke dingen (vind ik dan).
bij blokker hebben ze maar weinig, maar zit soms wat leuks tussen.
Ikea kom ik niet graag..
vazen, bloempotjes, kaarsenhouders koop ik meestal van Des pots of Dutz verkopen ze bij de duurdere bloemist of in zo'n woondecoratie winkels.
Online heb ik dingen gekocht bij fonq.
Loods 5 is een grotere winkel wel.
heb her en der alles bij elkaar gezocht.
Mijn sportschool gaat dan juist dicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaa heb ik ook wat dingen van staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Action heeft soms ook leuke dingen
quote:
Owquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn sportschool gaat dan juist dicht.
hmm hier juist meer wolken dan gister.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
Minder dikke wolken dan gisteren buiten
Helemaal geen wolken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
Minder dikke wolken dan gisteren buiten
De wolken zijn geswitcht van plekquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm hier juist meer wolken dan gister.
Zie in de app dat over een uurtje wat zon erbij komt hier.. en over 2 uur geen wolkjes meer zijn. Hoop voor jou dat ze niet weer switchenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
De wolken zijn geswitcht van plek
Waarom binnen blijven? En niks moet hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helemaal geen wolken!nu moet ik naar buiten, wilde eigenlijk binnen blijven
Ik ben bij een kleine hele persoonlijke sportschool. Hele fijne sfeerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owhier ligt een sportschool waar je met een speciale sleutel 24/7 kunt gaan sporten.
hangen iets van 20 camera's binnen op en 2 kettingen met een noodknop. Zou zelf nooit s nachts gaan sporten.
zie wel als ik met de hond ga lopen rond 0.00 uur vaak nog mensen sporten.
Hoop het ook niet, gisteren scheen wel de zon gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie in de app dat over een uurtje wat zon erbij komt hier.. en over 2 uur geen wolkjes meer zijn. Hoop voor jou dat ze niet weer switchen
Sportschool hier is ook vrij klein en heel persoonlijk als je gaat op de uren dat de 2 begeleiders er zijn. Maar het is me te druk op die momenten.Dan zijn er altijd groepslessen ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben bij een kleine hele persoonlijke sportschool. Hele fijne sfeer
Camera's, moet daar niet aan denkenjakkes
Vannacht heb ik geopend nadat er 2 minuten voorbij waren. Dat mag gewoon en heet geen kapen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
pseudomod..![]()
Daarbij is het apart dat er vannacht nog gekaapt werd hier en al vaker hier gedaan is door een aantal users heb ik je nog nooit op zien reageren.
Dank u, dank u, u ook. Nog leuke plannen voor vandaag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en een fijne zaterdag gewenst!
Druk ook nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sportschool hier is ook vrij klein en heel persoonlijk als je gaat op de uren dat de 2 begeleiders er zijn. Maar het is me te druk op die momenten.Dan zijn er altijd groepslessen ook.
Dat die er hangen maakt me niet uit, ik weet dat de eigenaar thuis kan meekijken op zich toch wel een prettig gevoel ook als je daar overdag alleen bent of met 1 of 2 anderen bent aan het sporten.
Zal niet zomaar een idioot wat gaan doen door die camera's.
Sallyquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Druk ook nog
We zijn met 9 mensen als het druk is
En geen kluisjes, je kan je waardevolle spullen laten liggen.
Gewoon echt fijn en vertrouwd
9 toestellen en een koffiecorner.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh dat is echt een kleine sportschool in verhouding met hier.
Hier staan 2 ikea vakjes kasten voor je spullen en kluisjes.
als het hier druk is dan zijn er iets 35 mensen binnen. Op de max rond de 40 geteld.. ben toen naar huis gegaan.
geloof dat ze iets van 20 spinning fietsen hebben, gedeelte om te trainen met losse gewichten (daar staan altijd iets van 10 mensen) en dan nog iets van 15 losse apparaten om te trainen.
Oh en 5 fietsen, stuk of 7 meen ik loopbanden, roeien etc
sport ze!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:23 schreef drakin het volgende:
[..]
9 toestellen en een koffiecorner.
Daar is het het gezelligste.
En matjes en gewichten en nog wat dingen om oefeningen mee te doen.
Ik ga maar eens
Hey Mutskequote:
Omdat ik niet zo'n zin heb om andere mensen te zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom binnen blijven? En niks moet he
Dan lekker binnen blijvenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n zin heb om andere mensen te zien
En binnen ook nog heel veel te doen. Overal rommel
Nee, ik heb mn plannen geannuleerd, had geen zin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u, dank u, u ook. Nog leuke plannen voor vandaag?
Dan blijf je toch lekker binnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n zin heb om andere mensen te zien
En binnen ook nog heel veel te doen. Overal rommel
Ohai.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker binnen.
Ik ga juist altijd naar buiten omdat ik mensen wil zien![]()
Ik ben een mensen mensen mens
Gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn plannen geannuleerd, had geen zin.
Jij nog iets leuks gepland?
Ik heb de hele week al mensen gezien, is wel weer even genoeg geweestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker binnen.
Ik ga juist altijd naar buiten omdat ik mensen wil zien![]()
Ik ben een mensen mensen mens
Oh ja, succes! Lekker shoppenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt
Ik ga vandaag achter nieuwe plisse gordijnen aan en als mijn lijf het toestaat ook achter een afzuigkap.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al mensen gezien, is wel weer even genoeg geweest
Ik hou van alleen zijn
Hai haiquote:
Alleen is ook maar zo alleen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al mensen gezien, is wel weer even genoeg geweest
Ik hou van alleen zijn
Ja toch weer eens zien dat ik wat geld kwijt kanquote:
quote:
Oehquote:
O jee gelukkig kan een ander je blosje niet zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
*bloost onder helm
Ga eens bij een kringloop kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat is spannend....?quote:
Wat zoek je? Planten zijn altijd goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hey 1111 gangquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen is het 1 september![]()
Of wordt het
Oeh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Of wordt het
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Of wordt het
Candy crush sodaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
Weet iemand nog leuke spelletjes voor op mijn tablet?
Kingdom Rush. Bloons. Towerdefence spelletjes. Of iets van Majong.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
Helemaal mee eens. Planten is ook leuk om te zien groeien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat zoek je? Planten zijn altijd goed
Ga even kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kingdom Rush. Bloons. Towerdefence spelletjes. Of iets van Majong.
Heb geen 4/5g op de tabletquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En pro tip voor spelletjes met veel advertenties: na het laden wifi uitzetten
G5 Games met Hidden City kan ook op tablet (je had me al eens toegevoegd als 'vriendje'quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
Wifi toch wel?quote:
Die speel ik niet meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
G5 Games met Hidden City kan ook op tablet (je had me al eens toegevoegd als 'vriendje')
Als je geen internet hebt, dan krijg je na een tijdje geen advertenties meer te zienquote:
Ga dat zo eens ff testenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je geen internet hebt, dan krijg je na een tijdje geen advertenties meer te zien
Dit blijft ook gewoon openquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh boeit niet eigenlijk, het is ook gezellig hier.
Je moet kleren voor buiten gaan aandoen en aan jouw klusjes voor vandaag moet beginnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
kleren voor buiten moet gaan aandoen en aan mijn klusjes voor vandaag moet gaan beginnen
Tuinfit aan. Het is nu nog lekker aangenaam buiten niet te warm. En dan straks een welverdiende pauze heb je zwz verdient.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand even zeggen dat ik kleren voor buiten moet gaan aandoen en aan mijn klusjes voor vandaag moet gaan beginnen?
Jawohl Frau Sally!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet kleren voor buiten gaan aandoen en aan jouw klusjes voor vandaag moet beginnen.
Gut.quote:
Succes! Hoop dat je wat leuks vindtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet namelijk naar Kwantum / Leen Bakker fietsen om toch ook eens iets van plissé uit te kiezen voor de keukenramen
Fijn weekend!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het leed dat de was heet.
Maar fijn weekend allemaal iig!
quote:
Lovelyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
Hallo 😃ik Schrijf op myn tablet met een pen en dan krijg je gesch Reven
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij pakt niet echt de woorden goed, komt door mijn handschrift
Allemaal nog ff genieten voor ze maandag weer moeten beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:19 schreef aloa het volgende:
Overal auto's ook.
Lijkt wel een invasie
Die heb ik alquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat zoek je? Planten zijn altijd goed
aan het sporten nu?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb een paar eigen gemaakte foto's die aan de muur komen te hangen. Ik zoek wat Indonesische stijl prulletjes voor dressoir ed.quote:
https://www.evenaar.com/quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb een paar eigen gemaakte foto's die aan de muur komen te hangen. Ik zoek wat Indonesische stijl prulletjes voor dressoir ed.
En het is niet eens 2 septemberquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.evenaar.com/
Helaas nu gesloten
Nee ik schat in over een uurtjequote:
Nu moet je je boodschappen maar bestellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar lieve poezel ligt op me. Ja dan is het zo schattig dat je denkt *niet bewegen*.
Schappelijke tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik schat in over een uurtje
Ze zijn vandaag en morgen nog openquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En het is niet eens 2 september![]()
Maar thanks, die staat op het lijstje
Nee heb ik een keer gedaan en toen kreeg ik meerdere dingen fout die ik anders had besteld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu moet je je boodschappen maar bestellen
En dan meteen weglopen anders zit ze weer meteen op schoot.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga het engeltje gewoon lief verplaatsen zo.
Hahahw ja maar deze kan chagrijnig worden als ik hem wakker maak. Ik vind hem dan nog steeds schattig met zijn resting bitch facequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:04 schreef maily het volgende:
[..]
En dan meteen weglopen anders zit ze weer meteen op schoot.
Ik heb 2 tuigjes gekocht die niet passen.quote:
Ah hoe jong is ze dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb 2 tuigjes gekocht die niet passen.
Is nog te klein voor.
een kitten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb 2 tuigjes gekocht die niet passen.
Is nog te klein voor.
Kan ook nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:06 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=2548978058615212
of in een rugzak.
Nu 5 maanden maar aan de kleine kant vind ik nog wel.quote:
Ik kreeg hem met 8 weken al. Hij voelt nog als een kittenquote:
Groeit vast nog wel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu 5 maanden maar aan de kleine kant vind ik nog wel.
Hij heeft al losgelopen paar keer buiten in een tuin.quote:
Wat een gedoe zeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
Tv met extreme korting bij bol.com besteld, alleen had ik zo gauw niet gezien dat het een retourdeal van een extern bedrijf was.
Na betaling kreeg ik een melding dat-ie gebruikssporen had, er geen afstandsbediening bij zat, schroeven ontbraken en weet ik wat allemaal nog meer!
Ook was de originele verpakking en de handleiding er niet bij.
Krijg ik hem binnen in een random verpakking met alleen wat piepschuim er omheen, zonder verpakking wat het scherm moet beschermen. Geen idee of het krassen heeft opgelopen of niet, maar wat ik wel zie, is dat het klikmechanisme om de poot te bevestigen is afgeknapt.En ik wil het absoluut op de poot hebben staan, niks meer aan de muur.
Ja, deze gaat dus doodleuk weer terug, ongeacht dat hij 65% korting of zo had.
Helemaal door het dolle heen natuurlijk overal achteraanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij heeft al losgelopen paar keer buiten in een tuin.
Vond die geweldig. Echt zo lief ❤
Jaa rollen, jagen achter beestjes aan, in bosjes liggen. Het is een zonaanbidder en bleef toch steeds in de buurt ff checken. Hij viel in slaap uiteindelijk nou dan weetje wel het zit goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal door het dolle heen natuurlijk overal achteraan
Bol is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
Tv met extreme korting bij bol.com besteld, alleen had ik zo gauw niet gezien dat het een retourdeal van een extern bedrijf was.
Na betaling kreeg ik een melding dat-ie gebruikssporen had, er geen afstandsbediening bij zat, schroeven ontbraken en weet ik wat allemaal nog meer!
Ook was de originele verpakking en de handleiding er niet bij.
Krijg ik hem binnen in een random verpakking met alleen wat piepschuim er omheen, zonder verpakking wat het scherm moet beschermen. Geen idee of het krassen heeft opgelopen of niet, maar wat ik wel zie, is dat het klikmechanisme om de poot te bevestigen is afgeknapt.En ik wil het absoluut op de poot hebben staan, niks meer aan de muur.
Ja, deze gaat dus doodleuk weer terug, ongeacht dat hij 65% korting of zo had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |