Dat was een flinke bevalling danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, ik kom hier even melden dat ik net 2kg ben afgevallen
Feli!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat het wel goed met je, moet ik een dokter bellen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja
![]()
Dat is heel wat dat ik zo vroeg in het weekend op de bank zit ipv in bed
sticker voor jou en genoteerd in het nep schriftjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ben niet meer te helpenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je, moet ik een dokter bellen?
Ik heb daar een excelbestandje voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
sticker voor jou en genoteerd in het nep schriftje![]()
Ja beetje hoofdpijn van de wijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaaaa vandaar het bed![]()
garpje draakje![]()
De meeste woonwinkels welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie weet waar je leuke woonaccessoires kan kopen?
zelf heb ik met en met dingen gekocht.. bij de Kwantum en leenbakker hebben ze hele betaalbare leuke dingen (vind ik dan).quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ligt er aan wat je zoekt denk ik. Tegenwoordig heeft iedere meubelzaak wel accesoiresquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik groet u ookquote:
ja daar heb ik ook wat dingen gekocht bij de Intratuin, die hebben leuke spullen ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je zoekt denk ik. Tegenwoordig heeft iedere meubelzaak wel accesoires
Ook intratuin heeft veel of eijerkamp
Action heeft soms ook leuke dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelf heb ik met en met dingen gekocht.. bij de Kwantum en leenbakker hebben ze hele betaalbare leuke dingen (vind ik dan).
bij blokker hebben ze maar weinig, maar zit soms wat leuks tussen.
Ikea kom ik niet graag..
vazen, bloempotjes, kaarsenhouders koop ik meestal van Des pots of Dutz verkopen ze bij de duurdere bloemist of in zo'n woondecoratie winkels.
Online heb ik dingen gekocht bij fonq.
Loods 5 is een grotere winkel wel.
heb her en der alles bij elkaar gezocht.
Mijn sportschool gaat dan juist dicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank en heb koffie en een boterham op![]()
ik ga rond 12 uur dan is het in de sportschool rustig
jaa heb ik ook wat dingen van staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Action heeft soms ook leuke dingen
Owquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn sportschool gaat dan juist dicht.
hmm hier juist meer wolken dan gister.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
Minder dikke wolken dan gisteren buiten
Helemaal geen wolken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
Minder dikke wolken dan gisteren buiten
De wolken zijn geswitcht van plekquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm hier juist meer wolken dan gister.
Zie in de app dat over een uurtje wat zon erbij komt hier.. en over 2 uur geen wolkjes meer zijn. Hoop voor jou dat ze niet weer switchenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
De wolken zijn geswitcht van plek
Waarom binnen blijven? En niks moet hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helemaal geen wolken!nu moet ik naar buiten, wilde eigenlijk binnen blijven
Ik ben bij een kleine hele persoonlijke sportschool. Hele fijne sfeerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owhier ligt een sportschool waar je met een speciale sleutel 24/7 kunt gaan sporten.
hangen iets van 20 camera's binnen op en 2 kettingen met een noodknop. Zou zelf nooit s nachts gaan sporten.
zie wel als ik met de hond ga lopen rond 0.00 uur vaak nog mensen sporten.
Hoop het ook niet, gisteren scheen wel de zon gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie in de app dat over een uurtje wat zon erbij komt hier.. en over 2 uur geen wolkjes meer zijn. Hoop voor jou dat ze niet weer switchen
Sportschool hier is ook vrij klein en heel persoonlijk als je gaat op de uren dat de 2 begeleiders er zijn. Maar het is me te druk op die momenten.Dan zijn er altijd groepslessen ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben bij een kleine hele persoonlijke sportschool. Hele fijne sfeer
Camera's, moet daar niet aan denkenjakkes
Vannacht heb ik geopend nadat er 2 minuten voorbij waren. Dat mag gewoon en heet geen kapen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
pseudomod..![]()
Daarbij is het apart dat er vannacht nog gekaapt werd hier en al vaker hier gedaan is door een aantal users heb ik je nog nooit op zien reageren.
Dank u, dank u, u ook. Nog leuke plannen voor vandaag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en een fijne zaterdag gewenst!
Druk ook nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sportschool hier is ook vrij klein en heel persoonlijk als je gaat op de uren dat de 2 begeleiders er zijn. Maar het is me te druk op die momenten.Dan zijn er altijd groepslessen ook.
Dat die er hangen maakt me niet uit, ik weet dat de eigenaar thuis kan meekijken op zich toch wel een prettig gevoel ook als je daar overdag alleen bent of met 1 of 2 anderen bent aan het sporten.
Zal niet zomaar een idioot wat gaan doen door die camera's.
Sallyquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Druk ook nog
We zijn met 9 mensen als het druk is
En geen kluisjes, je kan je waardevolle spullen laten liggen.
Gewoon echt fijn en vertrouwd
9 toestellen en een koffiecorner.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh dat is echt een kleine sportschool in verhouding met hier.
Hier staan 2 ikea vakjes kasten voor je spullen en kluisjes.
als het hier druk is dan zijn er iets 35 mensen binnen. Op de max rond de 40 geteld.. ben toen naar huis gegaan.
geloof dat ze iets van 20 spinning fietsen hebben, gedeelte om te trainen met losse gewichten (daar staan altijd iets van 10 mensen) en dan nog iets van 15 losse apparaten om te trainen.
Oh en 5 fietsen, stuk of 7 meen ik loopbanden, roeien etc
sport ze!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:23 schreef drakin het volgende:
[..]
9 toestellen en een koffiecorner.
Daar is het het gezelligste.
En matjes en gewichten en nog wat dingen om oefeningen mee te doen.
Ik ga maar eens
Hey Mutskequote:
Omdat ik niet zo'n zin heb om andere mensen te zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom binnen blijven? En niks moet he
Dan lekker binnen blijvenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n zin heb om andere mensen te zien
En binnen ook nog heel veel te doen. Overal rommel
Nee, ik heb mn plannen geannuleerd, had geen zin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u, dank u, u ook. Nog leuke plannen voor vandaag?
Dan blijf je toch lekker binnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n zin heb om andere mensen te zien
En binnen ook nog heel veel te doen. Overal rommel
Ohai.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker binnen.
Ik ga juist altijd naar buiten omdat ik mensen wil zien![]()
Ik ben een mensen mensen mens
Gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn plannen geannuleerd, had geen zin.
Jij nog iets leuks gepland?
Ik heb de hele week al mensen gezien, is wel weer even genoeg geweestquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker binnen.
Ik ga juist altijd naar buiten omdat ik mensen wil zien![]()
Ik ben een mensen mensen mens
Oh ja, succes! Lekker shoppenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt
Ik ga vandaag achter nieuwe plisse gordijnen aan en als mijn lijf het toestaat ook achter een afzuigkap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |