You win, I foldquote:
Op zaterdag 31 augustus 2024 04:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Of als ze zomaar zeggen "echte schoonheid zit van binnen", dan weet je ook al voldoende.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De fotograaf zei "beter kan ik het ook niet maken"Net naar de kapper geweest en shit en krijg je dat te horen....
quote:
quote:
quote:
Morguh herenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:30 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Morgens Mede Onzinnige Mensjes en Menserinnetjes
O lekker, wat een verwennerij thnxquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, goedemorgen mevrouw
Even een heerlijk bakkie voor je.
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, wat een verwennerij thnx
Iedereen is in alle rust aan het genieten van het heerlijke kopje koffie dat jij kwam langs brengenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is in alle rust aan het genieten van het heerlijke kopje koffie dat jij kwam langs brengen
Het zal vanaf morgen wel minder rustig zijn in ONZquote:
Als .... Er iets open gaat ja. Spannund.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal vanaf morgen wel minder rustig zijn in ONZ
Dan zijn er weer vroege vogels en nachtvogelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als .... Er iets open gaat ja. Spannund.....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er weer vroege vogels en nachtvogels
quote:
Zoals de bonte Bolk en de grijze Bolkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er weer vroege vogels en nachtvogels
De veelkleurige vliegt er ook nog tussen doorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals de bonte Bolk en de grijze Bolk
blauwe vogels...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De veelkleurige vliegt er ook nog tussen door
Die zijn er ook nog, even als de zwartequote:
Rode zie je amperquote:
Ja gezellig, laten we er nog een pakken.quote:
Zeker, het scheelt aanmerkelijk. En de koffie wordt duur betaald tegenwoordig. 🙄quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gezellig, laten we er nog een pakken.
Scheelt wel in de koffie nu het zo rustig is GG
Ja het is schandalig, twee jaar geleden betaalde ik 3,69 nu 4,99quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker, het scheelt aanmerkelijk. En de koffie wordt duur betaald tegenwoordig. 🙄
🙄quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is schandalig, twee jaar geleden betaalde ik 3,69 nu 4,99
Ja. Mooi tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind die hele AI niets, gewoon foto's van andere personen kunnen pakken en er van alles mee kunnen doen
Nee, verre van dat zelfs.quote:
Dat soort plaatjes is niet erg. Maar die van mensen zelf, waar van ales mee gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
Mooie is dat mijn UI al gemaakt was door AI. Nu dus ook bewegend.
Ik vind het fantastisch.
Ik zoom in.. zie niks bewegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
Mooie is dat mijn UI al gemaakt was door AI. Nu dus ook bewegend.
Ik vind het fantastisch.
Nope mag geen groot plaatje uploaden van fokquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zoom in.. zie niks bewegen
Lekker hè. Even geen wekker hoeven zetten.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik heb uitgeslapen
Met een abonnement wel. Pimp geeft je veel ruimte en dan mag het plaatje 500Kb zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope mag geen groot plaatje uploaden van fok
Ohhh.. ik al 2 keer kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope mag geen groot plaatje uploaden van fok
Heeeeeeeel fijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker hè. Even geen wekker hoeven zetten.....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een abonnement wel. Pimp geeft je veel ruimte en mag het plaatje 500Kb zijn.
Dat het forum niet traag word van al die plaatjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een abonnement wel. Pimp geeft je veel ruimte en dan mag het plaatje 500Kb zijn.
Goede tipquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een abonnement wel. Pimp geeft je veel ruimte en dan mag het plaatje 500Kb zijn.
Klopt, het kan ook niet te groot allemaal. Ook mobiel moet het nog gaan en niet teveel ten koste gaan van databundels.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat het forum niet traag word van al die plaatjes
Hoe is het met jou deze zaterdag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, het kan ook niet te groot allemaal. Ook mobiel moet het nog gaan en niet teveel ten koste gaan van databundels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |