Candy crush sodaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
Weet iemand nog leuke spelletjes voor op mijn tablet?
Kingdom Rush. Bloons. Towerdefence spelletjes. Of iets van Majong.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
Helemaal mee eens. Planten is ook leuk om te zien groeien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat zoek je? Planten zijn altijd goed
Veel gespeeld wel, zal eens kijkenquote:
Ga even kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kingdom Rush. Bloons. Towerdefence spelletjes. Of iets van Majong.
Heb geen 4/5g op de tabletquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En pro tip voor spelletjes met veel advertenties: na het laden wifi uitzetten
G5 Games met Hidden City kan ook op tablet (je had me al eens toegevoegd als 'vriendje'quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
Wifi toch wel?quote:
Die speel ik niet meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
G5 Games met Hidden City kan ook op tablet (je had me al eens toegevoegd als 'vriendje')
Als je geen internet hebt, dan krijg je na een tijdje geen advertenties meer te zienquote:
Ga dat zo eens ff testenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je geen internet hebt, dan krijg je na een tijdje geen advertenties meer te zien
Dit blijft ook gewoon openquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh boeit niet eigenlijk, het is ook gezellig hier.
Je moet kleren voor buiten gaan aandoen en aan jouw klusjes voor vandaag moet beginnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
kleren voor buiten moet gaan aandoen en aan mijn klusjes voor vandaag moet gaan beginnen
Tuinfit aan. Het is nu nog lekker aangenaam buiten niet te warm. En dan straks een welverdiende pauze heb je zwz verdient.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand even zeggen dat ik kleren voor buiten moet gaan aandoen en aan mijn klusjes voor vandaag moet gaan beginnen?
Jawohl Frau Sally!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet kleren voor buiten gaan aandoen en aan jouw klusjes voor vandaag moet beginnen.
Gut.quote:
Succes! Hoop dat je wat leuks vindtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet namelijk naar Kwantum / Leen Bakker fietsen om toch ook eens iets van plissé uit te kiezen voor de keukenramen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |