Fijn weekend!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het leed dat de was heet.
Maar fijn weekend allemaal iig!
quote:
Lovelyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
Hallo 😃ik Schrijf op myn tablet met een pen en dan krijg je gesch Reven
Hij pakt niet echt de woorden goed, komt door mijn handschriftquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij pakt niet echt de woorden goed, komt door mijn handschrift
Allemaal nog ff genieten voor ze maandag weer moeten beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:19 schreef aloa het volgende:
Overal auto's ook.
Lijkt wel een invasie
Die heb ik alquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat zoek je? Planten zijn altijd goed
aan het sporten nu?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank en heb koffie en een boterham op![]()
ik ga rond 12 uur dan is het in de sportschool rustig
Heb een paar eigen gemaakte foto's die aan de muur komen te hangen. Ik zoek wat Indonesische stijl prulletjes voor dressoir ed.quote:
https://www.evenaar.com/quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb een paar eigen gemaakte foto's die aan de muur komen te hangen. Ik zoek wat Indonesische stijl prulletjes voor dressoir ed.
En het is niet eens 2 septemberquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.evenaar.com/
Helaas nu gesloten
Nee ik schat in over een uurtjequote:
Nu moet je je boodschappen maar bestellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar lieve poezel ligt op me. Ja dan is het zo schattig dat je denkt *niet bewegen*.
Schappelijke tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik schat in over een uurtje
Ze zijn vandaag en morgen nog openquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En het is niet eens 2 september![]()
Maar thanks, die staat op het lijstje
Nee heb ik een keer gedaan en toen kreeg ik meerdere dingen fout die ik anders had besteld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu moet je je boodschappen maar bestellen
En dan meteen weglopen anders zit ze weer meteen op schoot.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga het engeltje gewoon lief verplaatsen zo.
Hahahw ja maar deze kan chagrijnig worden als ik hem wakker maak. Ik vind hem dan nog steeds schattig met zijn resting bitch facequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:04 schreef maily het volgende:
[..]
En dan meteen weglopen anders zit ze weer meteen op schoot.
Ik heb 2 tuigjes gekocht die niet passen.quote:
Ah hoe jong is ze dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb 2 tuigjes gekocht die niet passen.
Is nog te klein voor.
een kitten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb 2 tuigjes gekocht die niet passen.
Is nog te klein voor.
Kan ook nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:06 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=2548978058615212
of in een rugzak.
Nu 5 maanden maar aan de kleine kant vind ik nog wel.quote:
Ik kreeg hem met 8 weken al. Hij voelt nog als een kittenquote:
Groeit vast nog wel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu 5 maanden maar aan de kleine kant vind ik nog wel.
Hij heeft al losgelopen paar keer buiten in een tuin.quote:
Wat een gedoe zeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
Tv met extreme korting bij bol.com besteld, alleen had ik zo gauw niet gezien dat het een retourdeal van een extern bedrijf was.
Na betaling kreeg ik een melding dat-ie gebruikssporen had, er geen afstandsbediening bij zat, schroeven ontbraken en weet ik wat allemaal nog meer!
Ook was de originele verpakking en de handleiding er niet bij.
Krijg ik hem binnen in een random verpakking met alleen wat piepschuim er omheen, zonder verpakking wat het scherm moet beschermen. Geen idee of het krassen heeft opgelopen of niet, maar wat ik wel zie, is dat het klikmechanisme om de poot te bevestigen is afgeknapt.En ik wil het absoluut op de poot hebben staan, niks meer aan de muur.
Ja, deze gaat dus doodleuk weer terug, ongeacht dat hij 65% korting of zo had.
Helemaal door het dolle heen natuurlijk overal achteraanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij heeft al losgelopen paar keer buiten in een tuin.
Vond die geweldig. Echt zo lief ❤
Jaa rollen, jagen achter beestjes aan, in bosjes liggen. Het is een zonaanbidder en bleef toch steeds in de buurt ff checken. Hij viel in slaap uiteindelijk nou dan weetje wel het zit goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal door het dolle heen natuurlijk overal achteraan
Bol is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
Tv met extreme korting bij bol.com besteld, alleen had ik zo gauw niet gezien dat het een retourdeal van een extern bedrijf was.
Na betaling kreeg ik een melding dat-ie gebruikssporen had, er geen afstandsbediening bij zat, schroeven ontbraken en weet ik wat allemaal nog meer!
Ook was de originele verpakking en de handleiding er niet bij.
Krijg ik hem binnen in een random verpakking met alleen wat piepschuim er omheen, zonder verpakking wat het scherm moet beschermen. Geen idee of het krassen heeft opgelopen of niet, maar wat ik wel zie, is dat het klikmechanisme om de poot te bevestigen is afgeknapt.En ik wil het absoluut op de poot hebben staan, niks meer aan de muur.
Ja, deze gaat dus doodleuk weer terug, ongeacht dat hij 65% korting of zo had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |