Och zolang het hier niet steevast gebeurd en af en toe om even te plagen, zoals nu, dan moet dat kunnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een gewoonte die men meeneemt uit een ander topic waar het wel mag
Nee, nog niet. Ik ga vandaag naar Enter kijken voor plisee gordijnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en als je een paar uur ligt te slapen dan is er geen afwisseling..
Gelukkig is er al een hele verbetering, mag hopen dat het toch nog beter gaat worden ook..
Die vieze steken neem je dan wel voor lief als je weet dat dat een teken van genezing is.
Lange nasleep dit.
Heb je nog puf gehad om naar een vloer / behang te kijken?
oh een een andere afzuigkap.
Ik zelf heb er geen moeite mee, maar er zijn er die het echt erg vinden om gekaapt te worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Och zolang het hier niet steevast gebeurd en af en toe om even te plagen, zoals nu, dan moet dat kunnen.
Ik begreep dat @gebrokenglas goed is in spullen verhuizen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ga vandaag naar Enter kijken voor plisee gordijnen.
En dan misschien volgende week voor laminaat. Maar ik zie daar zo tegen op, het oude moet er uit, de meubels moeten verplaatst. De kasten moeten weer leeg. Zo gedoe allemaal, wat ik nu zeker nog niet kan doen
ToT ook heb ik al twee mannenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begreep dat @:gebrokenglas goed is in spullen verhuizen.
Ja dat is echt veel gedoe een nieuwe vloer leggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ga vandaag naar Enter kijken voor plisee gordijnen.
En dan misschien volgende week voor laminaat. Maar ik zie daar zo tegen op, het oude moet er uit, de meubels moeten verplaatst. De kasten moeten weer leeg. Zo gedoe allemaal, wat ik nu zeker nog niet kan doen
Hebben we het dan over mijn eigen pot of de jouwe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT ook heb ik al twee mannenen jij kan waarschijnlijk goed deligeren vanaf te pot
Ja ben ik ook, nog geen behang op de muren, vlekken op de grond. Met name in de keuken. Waar ik zit zie je het bijna niet. Het is de toplaag die beschadig is door de poeder. En dat is met name in de keuken. In de kamer en hal ook wel iets. Dat is gekomen dat ik met de trippelstoel door het poeder door het huis heen ben gereden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is echt veel gedoe een nieuwe vloer leggen![]()
Tenzij je genoeg hulp kunt krijgen die het voor je doet. Zou er zelf klaar mee zijn dat je nog steeds kunt zien wat de gevolgen van dat brandje waren.
Ik heb het over mijn pot, vanaf jou pot kan je niet hier deligerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we het dan over mijn eigen pot of de jouwe.
Videobellen/bellen, scheelt weer stanklucht voor jullie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn pot, vanaf jou pot kan je niet hier deligeren
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Videobellen/bellen, scheelt weer stanklucht voor jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt![]()
En dan zoek ik nog wat dames die kunnen schoonmaken als de boel er weer in staat
dames niet heren welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Nee ook heren niet, niemand van een forumquote:
Dus ik herinner even dat dit geen dts isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nee officieel mag je hier niet kapen toch wordt het hier regelmatig door meerdere mensen gedaan.
Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En lekker opstarten met een kop koffie![]()
Het is gewoon een regelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Och zolang het hier niet steevast gebeurd en af en toe om even te plagen, zoals nu, dan moet dat kunnen.
Ik herinner aan een regelquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel
Als we gaan doen dat het alleen geldt als jij t vindt is het einde zoek
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Alleen @:swj heeft hier een blauwe rol.
Ik herinner je aan de regels.
pseudomod..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus ik herinner even dat dit geen dts is
Het is helemaal geen regelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel
Als we gaan doen dat het alleen geldt als jij t vindt is het einde zoek
En zo is hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:24 schreef aeque het volgende:
Als je iets ziet wat niet zou mogen of je niet bevalt: tr. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Er is geen willekeur, het is gewoon geen regel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:24 schreef aloa het volgende:
Kapen is gewoon kut.
Want hier mag het niet en ergens anders mag het wel. De willekeur maakt dat je niet weet waar je aan toe bent en dat zorgt weer voor ergernis.
Ik mag hier modden als ik wil. Ik mag overal moddenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik herinner aan een regel
Ik wist ff niet zeker of aeque dit wist
En jij bent hier ook niet in functie.
Het is me dan ook nog nooit opgevallen. Ik let er hier ook niet zo op. Toevallig viel het me op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
pseudomod..![]()
Daarbij is het apart dat er vannacht nog gekaapt werd hier en al vaker hier gedaan is door een aantal users heb ik je nog nooit op zien reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |