quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Andere manier trainen kan ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Stigkequote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Andere manier trainen kan ook nog.En dan zegt men wat van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Morguh Stigquote:
Eerst uit bed zien te komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
+1
goed voornemen wel
nu nog de uitvoering
Lui draakjequote:
Dotjequote:
Late slaperquote:
Kan ook, ik lag er lekker op tijd in om 22.10 alquote:
quote:
Jij meent het, ik niet. Dat is wel een verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan zegt men wat van mij
Toen was ik nog niet thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, ik lag er lekker op tijd in om 22.10 al
Ik vraag het mij afquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij meent het, ik niet. Dat is wel een verschil.
Morguh Sallyquote:
AAn het werk of aan het stappen?quote:
Beide niet. Bij een vriendinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAn het werk of aan het stappen?
Gezellig,quote:
Ik zit wel al op de bank en heb koffie en een boterham opquote:
Zo zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank en heb koffie en een boterham op![]()
ik ga rond 12 uur dan is het in de sportschool rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |