Was zeker niet druk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier is het vriendelijk personeel. De mevrouw achter de kassa hielp zelfs mee om alles netjes in te pakken. (moet je eigenlijk zelf doen)
Met klemmetjes en koordquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Maar hoe hang je deze dan op, zonder te boren?
Toch best wel, de volgende klant moest erop wachten, dus ik voelde me best bezwaard, maar hij leek het niet erg te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was zeker niet druk?
Dat blijkt wel weer. Nou dan niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal voor zo'n kwantummedewerker niets uitmaken of jij wel of niet wat koopt
Oh, dan is het wel fijn iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch best wel, de volgende klant moest erop wachten, dus ik voelde me best bezwaard, maar hij leek het niet erg te vinden.
Die heb ik gehad toen ik nog thuis woonde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt ze ook met zijglijders
Kun jijquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
anyways ik moet binnenkort toch echt een beslissing maken
Klussingbirdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
En je hebt ze die vastgeklikt worden met een tape geloof ik.. duette plisse van luxaflex heb ik boven op een paar ramen. Is zonder draadjes.
Ah, ik ben weer zichtbaar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:49 schreef aeque het volgende:
De goedheid van Greys is afgelopen, ik zie bepaalde namen weer. Tijd om abo te verlengen.
Muispak?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mijn huispak aangetrokken. En nu natuurlijk zin in al het eten dat ik niet in huis heb
Mijn muisuiterlijk is geen pakquote:
Ik zit ook maar weer met een T-shirt aan; toch net wat te fris voor een blote bast.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mijn huispak aangetrokken. En nu natuurlijk zin in al het eten dat ik niet in huis heb
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn muisuiterlijk is geen pak![]()
Ik doe als ik naar buiten ga eerst mijn mensenpak aan en dan nog kleren
Hoiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:49 schreef aeque het volgende:
De goedheid van Greys is afgelopen, ik zie bepaalde namen weer. Tijd om abo te verlengen.
greysiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |