Nee idd, doe ik ook nooitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zet echt nooit een TR, alleen als ik privé gegevens voorbij zie komen.
Vakantie Indonesiëquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb een paar eigen gemaakte foto's die aan de muur komen te hangen. Ik zoek wat Indonesische stijl prulletjes voor dressoir ed.
Zou 1 iemand 11 TRs hebben gezet? Of zouden 11 mensen een TR hebben gezet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zetten serieus mensen hier een tr voor?
Gemist kans voor toffee met doritos smaakquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nu popcorn met cola-smaak.
Ook best fout, maar ehhh....het gaat!
TR geplaatst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou 1 iemand 11 TRs hebben gezet? Of zouden 11 mensen een TR hebben gezet?Ik was ook wel verbaasd.
Nog nooit een TR gezet, soms kriebelt het wel, maar ken de policy niet zo goed wat wel en niet mag, dus dan doe ik het maar niet en ga gewoon wat anders doen.
1 iemand 11 TR's zou wel een actie zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou 1 iemand 11 TRs hebben gezet? Of zouden 11 mensen een TR hebben gezet?Ik was ook wel verbaasd.
Nog nooit een TR gezet, soms kriebelt het wel, maar ken de policy niet zo goed wat wel en niet mag, dus dan doe ik het maar niet en ga gewoon wat anders doen.
Dan ben je idd wel een behoorlijke voetpiemel als je dat doet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
1 iemand 11 TR's zou wel een actie zijn
Blijkbaar zijn hier mensen die voor elke scheet een TR zetten...
Dit idd!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik de TR knop te vaak, maar druk hem dan weg. Quote en rapporteer ziet iets te dicht bij elkaar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik de TR knop te vaak, maar druk hem dan weg. Quote en rapporteer ziet iets te dicht bij elkaar
TR gemachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaah dit heb ik ook vaak!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
klopt, mobiel is het erg lastig. Ik heb ook wel eens rapporteer gedrukt ipv quote of like. Hopelijk gelukkig wel op tijd op back gedrukt....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals het een eckte VBL-er betaamtquote:
NEE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Dat heb ik ook weleens jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben weer in Nederlandquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals het een eckte VBL-er betaamt
Hoe is het in Schotland? Voel je je al weer beter?
Ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, mobiel is het erg lastig. Ik heb ook wel eens rapporteer gedrukt ipv quote of like. Hopelijk gelukkig wel op tijd op back gedrukt....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet.
De mod vroeg zich wel af waarom ik een tr had gezet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
NEE!Maar jij toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb wel eens gehoord dat trainen niet zo goed is als je ziek bent?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben weer in Nederlandja, knap nu eindelijk weer wat op geloof ik. Nog wel moe maar vanmiddag voor het eerst in 1.5 week weer eens kunnen trainen
Ja, Etten-Leurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En zit er niet een Indonesische tuincentrum/woonwinkel ding ergens in Brabant?
Ik dacht nog, zal ik een inb4 toevoegen, maar dacht dat niemand zo flauw zou zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Futzpimmelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je idd wel een behoorlijke voetpiemel als je dat doet!
En hoe ging het?quote:
Uhu, De Evenaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En zit er niet een Indonesische tuincentrum/woonwinkel ding ergens in Brabant?
Heer aloa.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik een inb4 toevoegen, maar dacht dat niemand zo flauw zou zijnJe weet waar je bent, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt eventueel teruglezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zetten serieus mensen hier een tr voor?
Hey Stig.quote:
Extra halve ronde gedaanquote:
Dat heb je dan echt verdiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Extra halve ronde gedaan
De koffie erna was het lekkerst
Ja, was ook wel stom van mequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet waar je bent, toch?
Klopt, daarom heb ik dat ook 1.5 week niet gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat trainen niet zo goed is als je ziek bent?
Hihiquote:
Fruitquote:
Altijd leuk shoppen bij de kringloop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben even naar de kringloop geweest, stonden best veel televisies @:ToT
En 6 kopjes en schoteltjes gekocht bij de kringloop, die als het goed is bij mn servies passen. Zo maar eens bekijken
Soms vind je er wat moois ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd leuk shoppen bij de kringloop.
Of misschien is het een Fokker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wel klachtwaardig. Sta je 5 minuten bij de Kwantum bij de plissegordijnen te koekeloeren. Is er al meerdere keren een medewerker langs gelopen. Maar echt 0 keer vragen of ze je ergens mee kunnen helpen ofzo.
Ik krijg steeds meer het idee dat medewerkers raamdecoratie kut vinden.
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zwaar irritant als een medewerker me aanspreekt of ik het kan vinden. Als ik hulp nodig heb, dan zoek ik je wel op, jongequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wel klachtwaardig. Sta je 5 minuten bij de Kwantum bij de plissegordijnen te koekeloeren. Is er al meerdere keren een medewerker langs gelopen. Maar echt 0 keer vragen of ze je ergens mee kunnen helpen ofzo.
Haha tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben even naar de kringloop geweest, stonden best veel televisies @:ToT
En 6 kopjes en schoteltjes gekocht bij de kringloop, die als het goed is bij mn servies passen. Zo maar eens bekijken
TofToTquote:
En een koekje ook?quote:
Ik verwacht na een tijdje toch wel dat iemand mij wat komt vragen. Je wilt wat verkopen of niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zwaar irritant als een medewerker me aanspreekt of ik het kan vinden. Als ik hulp nodig heb, dan zoek ik je wel op, jonge
Verschilt echt enorm per keer en waar ik naar toe ga, en op welke tijdstippen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeel
Ja, ik mag er graag een beetje rondkijken. Moet me altijd wel inhouden om niet teveel te kopen, had bijna een ouderwets gourmetstel gekocht, want goedkoop, maar heb al 3 elektrische gourmetstellen, omdat ik de oude met spiritusbrandertje eng vind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ja met de kringloop hier heb ik ook een sarcastische chagrijn meegemaakt, maar een paar jaar later kwam ik met hem aan het kletsen en toen was hij juist hartstikke tof.quote:
Kan ik weer sportenquote:
Iedereen heeft wel eens zn dag nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met de kringloop hier heb ik ook een sarcastische chagrijn meegemaakt, maar een paar jaar later kwam ik met hem aan het kletsen en toen was hij juist hartstikke tof.
Ik heb echt nog nooit in gordijnen hoeven te boren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zag er in de winkel uit dat je alle type gordijnen moest boren, ga je nu online zoeken blijken ook daar de gordijnen prima zonder boren, met klemmetjes op te hangen te zijn
Voor ophangen wel in de kozijnen of muur of plafondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit in gordijnen hoeven te boren.
Ik had later wel meer klachten over die vent gehoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens zn dag niet
Ah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor ophangen wel in de kozijnen of muur of plafond
Omgquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan ik weer sporten![]()
Heb ook brownies en daim chocola gekocht voor op de boot morgen
Ja hoor, kwalificatie kijkenquote:
Dat zal voor zo'n kwantummedewerker niets uitmaken of jij wel of niet wat kooptquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verwacht na een tijdje toch wel dat iemand mij wat komt vragen. Je wilt wat verkopen of niet.
Iets met autoracen, neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, kwalificatie kijken
Yupquote:
Hier is het vriendelijk personeel. De mevrouw achter de kassa hielp zelfs mee om alles netjes in te pakken. (moet je eigenlijk zelf doen)quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeel
Precies, zolang hij maar aan het einde van de maand eindelijk z'n fatbike kan kopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal voor zo'n kwantummedewerker niets uitmaken of jij wel of niet wat koopt
Was zeker niet druk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier is het vriendelijk personeel. De mevrouw achter de kassa hielp zelfs mee om alles netjes in te pakken. (moet je eigenlijk zelf doen)
Met klemmetjes en koordquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Maar hoe hang je deze dan op, zonder te boren?
Toch best wel, de volgende klant moest erop wachten, dus ik voelde me best bezwaard, maar hij leek het niet erg te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was zeker niet druk?
Dat blijkt wel weer. Nou dan niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal voor zo'n kwantummedewerker niets uitmaken of jij wel of niet wat koopt
Oh, dan is het wel fijn iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch best wel, de volgende klant moest erop wachten, dus ik voelde me best bezwaard, maar hij leek het niet erg te vinden.
Die heb ik gehad toen ik nog thuis woonde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt ze ook met zijglijders
Kun jijquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
anyways ik moet binnenkort toch echt een beslissing maken
Klussingbirdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
En je hebt ze die vastgeklikt worden met een tape geloof ik.. duette plisse van luxaflex heb ik boven op een paar ramen. Is zonder draadjes.
Ah, ik ben weer zichtbaar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:49 schreef aeque het volgende:
De goedheid van Greys is afgelopen, ik zie bepaalde namen weer. Tijd om abo te verlengen.
Muispak?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mijn huispak aangetrokken. En nu natuurlijk zin in al het eten dat ik niet in huis heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |