quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysie
F1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik heb net verlengd, ik zie je niet meer.quote:
Heb jij verlengt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb net verlengd, ik zie je niet meer.
Doet me meteen hier aan denken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd vervelend als het mensenpak in de was moet en ligt te drogen en je moet dan naar buiten. Ga je dan voor de furry look die dag?
Yes, maar wel 1 ster minder.quote:
Ok danquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb net verlengd, ik zie je niet meer.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok dan
Ik had je nog wel een extra ster gegeven
Nee joh, je was al veel te gek om het überhaupt te doen laatst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok dan
Grapje hoor.quote:
Ik bedoel niet laatstquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, je was al veel te gek om het überhaupt te doen laatst.
[..]
Grapje hoor.
context?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok dan
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat staan voor je
SCHOTIEquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat staan voor je
Daffy was de kok?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toscaanse kip, met liefde gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |