Ja, je bent een goeie orc.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Pro Rusland is niet pro oorlog sukkel.
Oost Oekraïne hoort gewoon bij Rusland, daar wonen Russen en die zijn pro Rusland. Krim idem dito.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
mooie gaslight, territoriale integriteit bewaren, hoe durf je het uit je strot te krijgen. Dit is ordinair landjepik, jij kan naast Peskov gaan zitten om met uitgestreken gezicht het zonlicht in je ogen te ontkennen.
Hilarisch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:36 schreef Elan het volgende:
Als wereldmacht heb je zo'n buffer nodig.
Nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ow, dus die buffer die absoluut pauperland rusland "nodig heeft" hadden ze ineens niet meer nodig gehad als oekraine NAVO lid was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:36 schreef Elan het volgende:
Maar hee als jullie zo pro Oekraïne waren hadden jullie het bij NATO gelaten toen jullie de kans hadden. Dan was er überhaupt geen escalatie geweest.
Pussy-whipped.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En waarom ben je pro rusland?
hoi Thierryquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand slimmerikjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jahoor, orc is gewoon pro-oorlog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand slimmerikje
Ok nu zegt iemand hetquote:
Kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ok nu zegt iemand het
Maar goed jij en Elan zijn dan ook twee kanten van dezelfde vervelende munt
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand slimmerikje
quote:
Ik zei het iig nietquote:
Je ziet steeds meer amerikanen wijzen op de belangrijke rol nederland speelt in de Wereld.quote:
In dit geval duidelijk wel. Rusland is begonnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals Rusland altijd doet met de omliggende landen, tenzij ze China heten of bij de NAVO zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In dit geval duidelijk wel. Rusland is begonnen.
We hebben Nieuw Amsterdam gesticht, met daarin de Wal-straat en hebben met de VOC de eerste multinational uitgevonden die aandelen uitgaf op een beurs. De VS is onze uitvinding.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Je ziet steeds meer amerikanen wijzen op de belangrijke rol nederland speelt in de Wereld.
Nu is het wel goed om te beseffen, dat Nederland sowieso een belangrijke rol speelt in de amerikaanse versie van de wereldgeschiedenis. als de grondleggers van de moderne wereld orde (eerst NL met de gulden, toen de britten met de pond en nu de VS met de dollar).
Dus jij bent de enige die zegt dat hij niet pro-oorlog is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:20 schreef sp3c het volgende:
Feitelijk ben jij degene die het zegt en is Extec het ermee eens
Ik heb mijn mening er nog niet over gegevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus jij bent de enige die zegt dat hij niet pro-oorlog is?
Jij verdraait mijn woorden, typisch kleutergedrag. Je zin doordrammen ook al zou je beter moeten weten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening er nog niet over gegeven
De stelling was dat hij voor Rusland was, hij zegt van niet want dat is kleuter gedrag
Eerder zei hij van wel dus gedraagt hij zich als een kleuter
Zijn woorden niet de mijne
Nouja zeg, Rusland valt al honderden jaren zijn buurlanden binnen, plundert ze en voegt etnische zuiveringen uit, en de buurlanden zijn vijandig tegen ze, wie had dat verwacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:36 schreef Elan het volgende:
Amerika is omringt door veilige landen stel je voor dat Brazilië of Mexico ineens een haatregime zou krijgen dan is het wachten op een militaire reactie. Als wereldmacht heb je zo'n buffer nodig.
Maar hee als jullie zo pro Oekraïne waren hadden jullie het bij NATO gelaten toen jullie de kans hadden. Dan was er überhaupt geen escalatie geweest.
Hypocriete kneuzenkermis.
Ja nouja, het is meer dat ie het oorlogvoerende beleid van Rusland als een positief iets ziet. Dat is vaak genoeg hier tegen gekomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja zeg, Rusland valt al honderden jaren zijn buurlanden binnen, plundert ze en voegt etnische zuiveringen uit, en de buurlanden zijn vijandig tegen ze, wie had dat verwacht.
en dus is het nu van Oekraïne. Het is niet zo ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Van oudsher Russisch. Cadeau gedaan aan Ukraine in 1954 bij wijze van vriendschappelijk gebaar.
Krim krijgen ze nooit meer terug.
Nope. Al bijna tien jaar niet meer. En gaan ze niet meer terugkrijgen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
en dus is het nu van Oekraïne. Het is niet zo ingewikkeld allemaal
Het is wat verwarrend. Maar prima om pro Rusland te zijn hoor, zolang je tegen de oorlog en Poetin's waanzin bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
dat vindt alleen Rusland hequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope. Al bijna tien jaar niet meer. En gaan ze niet meer terugkrijgen ook.
Zijn in elk geval nog burenruzies. De grootste agressor de afgelopen 100 jaar zijn duidelijk je Navovriendjes uit de VS. Primair hun eigen wapenindustrie te subsidiëren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja zeg, Rusland valt al honderden jaren zijn buurlanden binnen, plundert ze en voegt etnische zuiveringen uit, en de buurlanden zijn vijandig tegen ze, wie had dat verwacht.
Maar dan moet Poetin z'n troepen terugtrekken. Ik denk dat ie dat voorlopig niet van plan isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verdraait mijn woorden, typisch kleutergedrag. Je zin doordrammen ook al zou je beter moeten weten.
Ik ben pro Rusland niet pro oorlog. Het lijkt mij voor beide partijen vooral van belang dat er zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komt waar beide partijen zich in kunnen vinden en het zinloze bloedvergieten kan stoppen.
Weet jij wel hoe 'russophobish' de zee is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:22 schreef speknek het volgende:
Rusland moest ook Abkhazie innemen als buffer tegen, uhm, de zee.
dus ordinair landje pik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope. Al bijna tien jaar niet meer. En gaan ze niet meer terugkrijgen ook.
Anti Rusland zijn wil niet zeggen dat je pru usa bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn in elk geval nog burenruzies. De grootste agressor de afgelopen 100 jaar zijn duidelijk je Navovriendjes uit de VS. Primair hun eigen wapenindustrie te subsidiëren.
Toch zijn die nooit bezig geweest met andere gebieden botweg annexeren. En is het een redelijke constante dat alles wat maar lijkt op een oorlogsmisdaad onder een vergrootglas eindigt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn in elk geval nog burenruzies. De grootste agressor de afgelopen 100 jaar zijn duidelijk je Navovriendjes uit de VS. Primair hun eigen wapenindustrie te subsidiëren.
Hoezo.. Hij mag gewoon z'n mening geven toch? Hoe vreemd die ook is. Als we het hier allemaal met elkaar eens zijn, zijn we ook snel uitgeluldquote:
Waarom heb jij zo'n grote hiaten in je geschiedenis les?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het kremlin zegt dat het allemaal niet waar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n grote hiaten in je geschiedenis les?
Nu zijn de Amerikanen geen lieverdjes geweest maar kijk eens naar de oorlogen van de afgelopen 100 jaar.
Maar ik zeg toch nergens dat je pro oorlog bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verdraait mijn woorden, typisch kleutergedrag. Je zin doordrammen ook al zou je beter moeten weten.
Ik ben pro Rusland niet pro oorlog. Het lijkt mij voor beide partijen vooral van belang dat er zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komt waar beide partijen zich in kunnen vinden en het zinloze bloedvergieten kan stoppen.
Dit soort propaganda (wat hij zegt is geen mening) moet gewoon strafbaar worden gesteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef Zwoerd het volgende:
Ik mis de tijd dat er gewoon iets gedaan werd aan zulke users. Nu mogen we mailen naar forum@fok.nl
Poetin moet gewoon oprotten uit Oekraine. Dat is de enige oplossing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poetin moet gewoon oprotten uit Oekraine. Dat is de enige oplossing.
Nope.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.
Deze reeks is interessant leesvoer voor historici over 50 jaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik ben persoonlijk niet voor het per definitie wegmodden van bijdragen van users die aan de foute kant van de lijn staan in dit hele gebeuren. Op voorwaarde dat het zonder persoonlijke aanvallen gebeurd, en daar gaat het wel mis zie ik vandaag. Het is interessant om de denkwijze te zien van hen die de kant kiezen van een vijandelijk land.
Nederland is in oorlog met Rusland? Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik ben persoonlijk niet voor het per definitie wegmodden van bijdragen van users die aan de foute kant van de lijn staan in dit hele gebeuren. Op voorwaarde dat het zonder persoonlijke aanvallen gebeurd, en daar gaat het wel mis zie ik vandaag. Het is interessant om de denkwijze te zien van hen die de kant kiezen van een vijandelijk land.
heb al een ban gehad wegens crewbash, het zijn imo niet de beste persoonlijkheden die dit doen zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van fok waar moderators de grootste trollen zijn vaak.
Tot hoe ver mogen we terug gaan in de geschiedenis om te zien bij welk land het hoort?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
De definitie van een vijand: "Vijand is een term die gebruikt wordt om een persoon of groep van personen aan te geven die de eigen denkbeelden meestal met behulp van geweld tegenstreven."quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland is in oorlog met Rusland? Weer wat geleerd.
Oke en vervolgens haal je wel jihadisten binnen en geef je ze een paspoort?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:28 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De definitie van een vijand: "Vijand is een term die gebruikt wordt om een persoon of groep van personen aan te geven die de eigen denkbeelden meestal met behulp van geweld tegenstreven."
Iedereen met een beetje gezond verstand ziet dat Rusland tegenwoordig aan deze voorwaarde voldoet.
Als we gaan cherrypicken dan kunnen we de Krim even goed aan de Grieken of de Turken teruggeven of delen tussen de Turken en Mongolen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot hoe ver mogen we terug gaan in de geschiedenis om te zien bij welk land het hoort?
Precies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als we gaan cherrypicken dan kunnen we de Krim even goed aan de Grieken of de Turken teruggeven of delen tussen de Turken en Mongolen.
Wannneer is dit officieel gevraagd en door wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?
Want Oekraïne is volgens jou geen soevereine staat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?
Omdat er ook bepaalde standaarden vereist worden om te kunnen toetreden. En in 2014 Yanukovitch dit opzij schoof onder druk van Rusland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Het oosten hoort toe aan Rusland en dat zullen ze linksom of rechtsom ook voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want Oekraïne is volgens jou geen soevereine staat?
Dat eerste is inderdaad van de ratten besnuffeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke en vervolgens haal je wel jihadisten binnen en geef je ze een paspoort?
Italië heeft al gezegd dat hun wapens niet in Rusland mogen worden ingezet. Omdat ze niet in oorlog zijn met Moskou.
De kans om dat voor elkaar te krijgen hebben ze verprutst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Het oosten hoort toe aan Rusland en dat zullen ze linksom of rechtsom ook voor elkaar krijgen.
Wat een onzin joh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Het oosten hoort toe aan Rusland en dat zullen ze linksom of rechtsom ook voor elkaar krijgen.
Wat ik zeg is dat dit alles toch eenvoudig te voorkomen was geweest als jullie iets meer loyaal waren geweest toen dat relevant was. In plaats van nu allemaal Ukraine-vlaggetjes op te hangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Omdat er ook bepaalde standaarden vereist worden om te kunnen toetreden. En in 2014 Yanukovitch dit opzij schoof onder druk van Rusland.
Toen was Oekraïne simpelweg nog niet op een niveau om bij Europa te komen, ze leken toen nog iets te hard op Rusland betreffende alle negatieve parameters. Maar we zagen wel potentie hoor, er waren reeds gesprekken sinds begin jaren 90. Als we ze vanonder de Russische invloed zouden kunnen losweken, hadden ze er misschien al bijgeweest maar met zo'n bullebak van een Putin als buurman is dat niet op 1, 2, 3 geregeld. Gelukkig is Rusland Oekraïne nu zelf serieus aan het afstoten van de Russische invloed. Dus komt het Nato verhaal wel weer terug dichterbij maar dat wil niet zeggen dat ze er zeker gaan bijkomen. Vanuit Russisch standpunt lijkt dat wel simpel, we vallen binnen en voila ze horen bij ons. Zo doen we dat nu eenmaal niet in Europa.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat dit alles toch eenvoudig te voorkomen was geweest als jullie iets meer loyaal waren geweest toen dat relevant was. In plaats van nu allemaal Ukraine-vlaggetjes op te hangen.
Als je hier users de schuld gaat geven van Rusland/Poetin's acties ben je wel aardig af natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat dit alles toch eenvoudig te voorkomen was geweest als jullie iets meer loyaal waren geweest toen dat relevant was. In plaats van nu allemaal Ukraine-vlaggetjes op te hangen.
Dus je liegt gewoon dat je barst, met je:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Want het is zonneklaar dat de partij oekraine zich niet gaat kunnen vinden in 20% van hun land afstaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
Het lijkt mij voor beide partijen vooral van belang dat er zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komt waar beide partijen zich in kunnen vinden en het zinloze bloedvergieten kan stoppen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Neehoor, dat is misplaatst toneel van IT, om met name de VS en DE gezichtsverlies te besparen. Want er zijn 2 landen van het 'deescaleren' en dat zijn de VS en DE, en de rest zou het zo ongeveer prima vinden als oekraine op het rode plein eindigd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Het tweede is om te voorkomen dat Rusland zich als een kat in het nauw gaat zien en de (wapen)registers helemaal opentrekt.
Uh huh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Het is omstreden gebied met vele eigenaren, maar tegenwoordig is het van Rusland.
Ik zou het persoonlijk ook prima vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, dat is misplaatst toneel van IT, om met name de VS en DE gezichtsverlies te besparen. Want er zijn 2 landen van het 'deescaleren' en dat zijn de VS en DE, en de rest zou het zo ongeveer prima vinden als oekraine op het rode plein eindigd.
Wtf is dit nu weer voor een antwoord. Ik stel een vraagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
En oekraine is wel in oorlog met iran en noord-korea?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Elan het volgende:
Italië heeft al gezegd dat hun wapens niet in Rusland mogen worden ingezet. Omdat ze niet in oorlog zijn met Moskou.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik zou er voor de rest ook niet op ingaan, als ik mezelf zo hard had klemgeluld, nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus die buffer die absoluut pauperland rusland "nodig heeft" hadden ze ineens niet meer nodig gehad als oekraine NAVO lid was.
Lekker consequent, orc.
Het Westen is alleen pro Ukraine als hun eigen wapenhandel kunnen subsidiëren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ik zou er voor de rest ook niet op ingaan, als ik mezelf zo hard had klemgeluld, nee.
Volgens mij zijn die zich er pas mee gaan bemoeien na westerse interventie/wapendeals.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
En oekraine is wel in oorlog met iran en noord-korea?
Misschien kun je al huichelend even uitleggen hoe dat "wat anders" is?
En Koersk is nu dus van Oekraïne?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh.
En als oekraine het terugkrijgt is het dan 'tegenwoordig' van oekraine.
De gigantische wapenindustrie van Nederland Denemarken en de Baltische staten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het Westen is alleen pro Ukraine als hun eigen wapenhandel kunnen subsidiëren.
Koersk is een afleidingsmanoeuvre. Russische bommenwerpers vliegen over de frontlinie en schieten alles daar achter kapot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
En Koersk is nu dus van Oekraïne?
Die hebben het tenslotte eerlijk van de Russen afgepakt.
Wij kopen in de vs en subsidiëren daarmee Amerika, snuggere.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
De gigantische wapenindustrie van Nederland Denemarken en de Baltische staten?
Het Westen is onder andere pro-Oekraine omdat Rusland z'n ware aard heeft laten zien en dit financieel gezien een bijzonder goedkope manier is om dat kutland ten gronde te richten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Een beetje wat er met stormfront was gebeurd wanneer het bestaan had in 1933-1945.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Al die extra doden zijn gevolg van Westerse bemoeienis. Maar dat schijnt je als simpele Amerikapropagandist niet te willen/kunnen erkennen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:06 schreef MaxMark het volgende:
Godsamme Elan. Je bent echt, typisch net als een Rus, hersendood he. Het gaat net als vorige keer weer, toen je hier orcs kwam doen. Poetin valt een soeverein land binnen en ontketent de grootste oorlog sinds WOII. Miljoenen mensen ontheemd, honderdduizenden vermoord en ontvoerd, verkracht, gemarteld, en ga maar door.
En dan komt Elan. "Ja, maar jullie hadden vroeger loyaal moeten zijn. Dus het is allemaal jullie schuld wat er nu gebeurt. Poetin en Rusland zijn het slachtoffer hier". Iedereen heeft volgens jou schuld, behalve je geliefde dictator en zijn 3e wereldland. Je bent de zuurstof die je hier in Nederland verspilt niet waard.
Whataboutisme.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
En die noodzaak ineens verdwijnt als het land waar het haatdwergje z'n ogen op heeft laten vallen bij een sterkere militaire alliantie aangesloten is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:36 schreef Elan het volgende:
Als wereldmacht heb je zo'n buffer nodig.
Even een vraag waar ik serieus benieuwd naar ben omdat ik probeer te begrijpen hoe je er in kunt staan zoals je er in staat: Wat staat er bij jullie 's avonds op tv op? Uit welke krant/website haal je je nieuws vandaan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die zich er pas mee gaan bemoeien na westerse interventie/wapendeals.
En laat de VS nu net dat ene land zijn wat niet echt warm loopt om te steunen. Of die andere wapenproducenten Frankrijk en Duitsland, die ook niet overlopen van enthousiasme. Als je kijkt naar steun is die koppeling gewoon niet te maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij kopen in de vs en subsidiëren daarmee Amerika, snuggere.
Laat maar hij reageert toch niet op argumenten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
De gigantische wapenindustrie van Nederland Denemarken en de Baltische staten?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die extra doden zijn gevolg van Westerse bemoeienis. Maar dat schijnt je als simpele Amerikapropagandist niet te willen/kunnen erkennen.
quote:Overal waar Amerika zijn lange lul in steekt worden locals verneukt en duren conflicten eindeloos. Tot ze uiteindelijk hun keutel intrekken. Irak als meest recente voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |