abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:44:31 #176
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_214842898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat ik zeg is dat dit alles toch eenvoudig te voorkomen was geweest als jullie iets meer loyaal waren geweest toen dat relevant was. In plaats van nu allemaal Ukraine-vlaggetjes op te hangen.
Toen was Oekraïne simpelweg nog niet op een niveau om bij Europa te komen, ze leken toen nog iets te hard op Rusland betreffende alle negatieve parameters. Maar we zagen wel potentie hoor, er waren reeds gesprekken sinds begin jaren 90. Als we ze vanonder de Russische invloed zouden kunnen losweken, hadden ze er misschien al bijgeweest maar met zo'n bullebak van een Putin als buurman is dat niet op 1, 2, 3 geregeld. Gelukkig is Rusland Oekraïne nu zelf serieus aan het afstoten van de Russische invloed. Dus komt het Nato verhaal wel weer terug dichterbij maar dat wil niet zeggen dat ze er zeker gaan bijkomen. Vanuit Russisch standpunt lijkt dat wel simpel, we vallen binnen en voila ze horen bij ons. Zo doen we dat nu eenmaal niet in Europa.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:45:21 #177
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214842902
quote:

[..]
Wat ik zeg is dat dit alles toch eenvoudig te voorkomen was geweest als jullie iets meer loyaal waren geweest toen dat relevant was. In plaats van nu allemaal Ukraine-vlaggetjes op te hangen.
Als je hier users de schuld gaat geven van Rusland/Poetin's acties ben je wel aardig af natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214842912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.
Dus je liegt gewoon dat je barst, met je:

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
Het lijkt mij voor beide partijen vooral van belang dat er zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komt waar beide partijen zich in kunnen vinden en het zinloze bloedvergieten kan stoppen.
Want het is zonneklaar dat de partij oekraine zich niet gaat kunnen vinden in 20% van hun land afstaan.

Mss moet je gewoon wat meer balls groeien (of die terugvragen aan je vrouw) en hier eerlijk zeggen dat oekraine zich maar moet overgeven.

En als het feit dat oekraine daar nooit mee akkoord gaat gaan, zich niet vertaalt dat putin zich in moet binden,

Ben jij gewoon zuigend pro-oorlog.

Met je huichelende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Pro Rusland is niet pro oorlog sukkel.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214842938
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Het tweede is om te voorkomen dat Rusland zich als een kat in het nauw gaat zien en de (wapen)registers helemaal opentrekt.
Neehoor, dat is misplaatst toneel van IT, om met name de VS en DE gezichtsverlies te besparen. Want er zijn 2 landen van het 'deescaleren' en dat zijn de VS en DE, en de rest zou het zo ongeveer prima vinden als oekraine op het rode plein eindigd.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214842952
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Precies.
Het is omstreden gebied met vele eigenaren, maar tegenwoordig is het van Rusland.
Uh huh.

En als oekraine het terugkrijgt is het dan 'tegenwoordig' van oekraine.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:53:39 #181
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_214842963
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Neehoor, dat is misplaatst toneel van IT, om met name de VS en DE gezichtsverlies te besparen. Want er zijn 2 landen van het 'deescaleren' en dat zijn de VS en DE, en de rest zou het zo ongeveer prima vinden als oekraine op het rode plein eindigd.
Ik zou het persoonlijk ook prima vinden 8-)
Overigens hebben we al een tijdje 'rode lijnen' van de Russen overschreden zien worden zonder gevolgen. Oekraïnse inval in Rusland heeft ook al niet tot 'escalatie' geleid. Dat gedreig met kernwapens door Rusland is wel gebakken lucht gebleken.
  FOK!Fotograaf vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:56:13 #182
364681 over_hedge
pi_214842979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?
Wtf is dit nu weer voor een antwoord. Ik stel een vraag
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214842982
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Elan het volgende:

Italië heeft al gezegd dat hun wapens niet in Rusland mogen worden ingezet. Omdat ze niet in oorlog zijn met Moskou.
En oekraine is wel in oorlog met iran en noord-korea?

Misschien kun je al huichelend even uitleggen hoe dat "wat anders" is?
pi_214843003
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?
quote:

[..]
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, dus die buffer die absoluut pauperland rusland "nodig heeft" hadden ze ineens niet meer nodig gehad als oekraine NAVO lid was.

Lekker consequent, orc.
Maar ik zou er voor de rest ook niet op ingaan, als ik mezelf zo hard had klemgeluld, nee.
pi_214843036
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]
[..]
Maar ik zou er voor de rest ook niet op ingaan, als ik mezelf zo hard had klemgeluld, nee.
Het Westen is alleen pro Ukraine als hun eigen wapenhandel kunnen subsidiëren.
blablablabla
pi_214843044
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
En oekraine is wel in oorlog met iran en noord-korea?

Misschien kun je al huichelend even uitleggen hoe dat "wat anders" is?
Volgens mij zijn die zich er pas mee gaan bemoeien na westerse interventie/wapendeals.
blablablabla
pi_214843047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Gedeeltelijk. Het oosten hoort toe aan Rusland en dat zullen ze linksom of rechtsom ook voor elkaar krijgen.
En Koersk is nu dus van Oekraïne?

Die hebben het tenslotte eerlijk van de Russen afgepakt.
pi_214843052
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Uh huh.

En als oekraine het terugkrijgt is het dan 'tegenwoordig' van oekraine.
Wishfull thinking :)
blablablabla
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:05:33 #189
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214843057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:02 schreef Elan het volgende:

[..]
De gigantische wapenindustrie van Nederland Denemarken en de Baltische staten?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214843059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
En Koersk is nu dus van Oekraïne?

Die hebben het tenslotte eerlijk van de Russen afgepakt.
Koersk is een afleidingsmanoeuvre. Russische bommenwerpers vliegen over de frontlinie en schieten alles daar achter kapot.
blablablabla
pi_214843061
Godsamme Elan. Je bent echt, typisch net als een Rus, hersendood he. Het gaat net als vorige keer weer, toen je hier orcs kwam doen. Poetin valt een soeverein land binnen en ontketent de grootste oorlog sinds WOII. Miljoenen mensen ontheemd, honderdduizenden vermoord en ontvoerd, verkracht, gemarteld, en ga maar door.

En dan komt Elan. "Ja, maar jullie hadden vroeger loyaal moeten zijn. Dus het is allemaal jullie schuld wat er nu gebeurt. Poetin en Rusland zijn het slachtoffer hier". Iedereen heeft volgens jou schuld, behalve je geliefde dictator en zijn 3e wereldland. Je bent de zuurstof die je hier in Nederland verspilt niet waard.
pi_214843062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:05 schreef zalkc het volgende:

[..]
Wij kopen in de vs en subsidiëren daarmee Amerika, snuggere.
blablablabla
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:06:58 #193
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_214843063
quote:

[..]
Het Westen is onder andere pro-Oekraine omdat Rusland z'n ware aard heeft laten zien en dit financieel gezien een bijzonder goedkope manier is om dat kutland ten gronde te richten.

Je stuurt er afgeschreven wapentuig heen wat anders geld kost om op te ruimen, en die stomme Russen bijten zich er op kapot :') .
pi_214843071
Vermoeiend topic weer :Z
pi_214843075
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik ben persoonlijk niet voor het per definitie wegmodden van bijdragen van users die aan de foute kant van de lijn staan in dit hele gebeuren. Op voorwaarde dat het zonder persoonlijke aanvallen gebeurd, en daar gaat het wel mis zie ik vandaag. Het is interessant om de denkwijze te zien van hen die de kant kiezen van een vijandelijk land.
Een beetje wat er met stormfront was gebeurd wanneer het bestaan had in 1933-1945.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_214843082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:06 schreef MaxMark het volgende:
Godsamme Elan. Je bent echt, typisch net als een Rus, hersendood he. Het gaat net als vorige keer weer, toen je hier orcs kwam doen. Poetin valt een soeverein land binnen en ontketent de grootste oorlog sinds WOII. Miljoenen mensen ontheemd, honderdduizenden vermoord en ontvoerd, verkracht, gemarteld, en ga maar door.

En dan komt Elan. "Ja, maar jullie hadden vroeger loyaal moeten zijn. Dus het is allemaal jullie schuld wat er nu gebeurt. Poetin en Rusland zijn het slachtoffer hier". Iedereen heeft volgens jou schuld, behalve je geliefde dictator en zijn 3e wereldland. Je bent de zuurstof die je hier in Nederland verspilt niet waard.
Al die extra doden zijn gevolg van Westerse bemoeienis. Maar dat schijnt je als simpele Amerikapropagandist niet te willen/kunnen erkennen.

Overal waar Amerika zijn lange lul in steekt worden locals verneukt en duren conflicten eindeloos. Tot ze uiteindelijk hun keutel intrekken. Irak als meest recente voorbeeld.
blablablabla
pi_214843087
quote:

[..]
Whataboutisme.

Leg eens uit hoe rus enerzijds:

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:36 schreef Elan het volgende:
Als wereldmacht heb je zo'n buffer nodig.
En die noodzaak ineens verdwijnt als het land waar het haatdwergje z'n ogen op heeft laten vallen bij een sterkere militaire alliantie aangesloten is?

Laf bully gedrag. Tegen iemand die ze denken dat ze aankunnen (en zelfs qua dat misrekenen ze zich gigantisch :') ) durven ze wel.

Je, wat door moet gaan voor, argument, benadrukt alleen maar hun zuigend imperialistische inborst.
pi_214843099
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Volgens mij zijn die zich er pas mee gaan bemoeien na westerse interventie/wapendeals.
Even een vraag waar ik serieus benieuwd naar ben omdat ik probeer te begrijpen hoe je er in kunt staan zoals je er in staat: Wat staat er bij jullie 's avonds op tv op? Uit welke krant/website haal je je nieuws vandaan?

En dit is niet om te trollen maar uit gemeend interesse.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:12:42 #199
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214843106
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Wij kopen in de vs en subsidiëren daarmee Amerika, snuggere.
En laat de VS nu net dat ene land zijn wat niet echt warm loopt om te steunen. Of die andere wapenproducenten Frankrijk en Duitsland, die ook niet overlopen van enthousiasme. Als je kijkt naar steun is die koppeling gewoon niet te maken.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214843113
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:05 schreef zalkc het volgende:

[..]
Laat maar hij reageert toch niet op argumenten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Al die extra doden zijn gevolg van Westerse bemoeienis. Maar dat schijnt je als simpele Amerikapropagandist niet te willen/kunnen erkennen.

Hoe dan?
quote:
Overal waar Amerika zijn lange lul in steekt worden locals verneukt en duren conflicten eindeloos. Tot ze uiteindelijk hun keutel intrekken. Irak als meest recente voorbeeld.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')