Dit soort propaganda (wat hij zegt is geen mening) moet gewoon strafbaar worden gesteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef Zwoerd het volgende:
Ik mis de tijd dat er gewoon iets gedaan werd aan zulke users. Nu mogen we mailen naar forum@fok.nl
Poetin moet gewoon oprotten uit Oekraine. Dat is de enige oplossing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verdraait mijn woorden, typisch kleutergedrag. Je zin doordrammen ook al zou je beter moeten weten.
Ik ben pro Rusland niet pro oorlog. Het lijkt mij voor beide partijen vooral van belang dat er zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komt waar beide partijen zich in kunnen vinden en het zinloze bloedvergieten kan stoppen.
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poetin moet gewoon oprotten uit Oekraine. Dat is de enige oplossing.
Nope.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.
Deze reeks is interessant leesvoer voor historici over 50 jaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik ben persoonlijk niet voor het per definitie wegmodden van bijdragen van users die aan de foute kant van de lijn staan in dit hele gebeuren. Op voorwaarde dat het zonder persoonlijke aanvallen gebeurd, en daar gaat het wel mis zie ik vandaag. Het is interessant om de denkwijze te zien van hen die de kant kiezen van een vijandelijk land.
Nederland is in oorlog met Rusland? Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik ben persoonlijk niet voor het per definitie wegmodden van bijdragen van users die aan de foute kant van de lijn staan in dit hele gebeuren. Op voorwaarde dat het zonder persoonlijke aanvallen gebeurd, en daar gaat het wel mis zie ik vandaag. Het is interessant om de denkwijze te zien van hen die de kant kiezen van een vijandelijk land.
heb al een ban gehad wegens crewbash, het zijn imo niet de beste persoonlijkheden die dit doen zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van fok waar moderators de grootste trollen zijn vaak.
Tot hoe ver mogen we terug gaan in de geschiedenis om te zien bij welk land het hoort?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
De definitie van een vijand: "Vijand is een term die gebruikt wordt om een persoon of groep van personen aan te geven die de eigen denkbeelden meestal met behulp van geweld tegenstreven."quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland is in oorlog met Rusland? Weer wat geleerd.
Oke en vervolgens haal je wel jihadisten binnen en geef je ze een paspoort?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:28 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De definitie van een vijand: "Vijand is een term die gebruikt wordt om een persoon of groep van personen aan te geven die de eigen denkbeelden meestal met behulp van geweld tegenstreven."
Iedereen met een beetje gezond verstand ziet dat Rusland tegenwoordig aan deze voorwaarde voldoet.
Als we gaan cherrypicken dan kunnen we de Krim even goed aan de Grieken of de Turken teruggeven of delen tussen de Turken en Mongolen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot hoe ver mogen we terug gaan in de geschiedenis om te zien bij welk land het hoort?
Precies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als we gaan cherrypicken dan kunnen we de Krim even goed aan de Grieken of de Turken teruggeven of delen tussen de Turken en Mongolen.
Wannneer is dit officieel gevraagd en door wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?
Want Oekraïne is volgens jou geen soevereine staat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Oekraïne zonodig wil erkennen als soevereine staat waarom haal je ze dan niet bij de NAVO toen dat kon en gevraagd werd?
Omdat er ook bepaalde standaarden vereist worden om te kunnen toetreden. En in 2014 Yanukovitch dit opzij schoof onder druk van Rusland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Het oosten hoort toe aan Rusland en dat zullen ze linksom of rechtsom ook voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want Oekraïne is volgens jou geen soevereine staat?
Dat eerste is inderdaad van de ratten besnuffeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke en vervolgens haal je wel jihadisten binnen en geef je ze een paspoort?
Italië heeft al gezegd dat hun wapens niet in Rusland mogen worden ingezet. Omdat ze niet in oorlog zijn met Moskou.
De kans om dat voor elkaar te krijgen hebben ze verprutst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Het oosten hoort toe aan Rusland en dat zullen ze linksom of rechtsom ook voor elkaar krijgen.
Wat een onzin joh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Het oosten hoort toe aan Rusland en dat zullen ze linksom of rechtsom ook voor elkaar krijgen.
Wat ik zeg is dat dit alles toch eenvoudig te voorkomen was geweest als jullie iets meer loyaal waren geweest toen dat relevant was. In plaats van nu allemaal Ukraine-vlaggetjes op te hangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Omdat er ook bepaalde standaarden vereist worden om te kunnen toetreden. En in 2014 Yanukovitch dit opzij schoof onder druk van Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |