Ik heb mijn mening er nog niet over gegevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus jij bent de enige die zegt dat hij niet pro-oorlog is?
Jij verdraait mijn woorden, typisch kleutergedrag. Je zin doordrammen ook al zou je beter moeten weten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening er nog niet over gegeven
De stelling was dat hij voor Rusland was, hij zegt van niet want dat is kleuter gedrag
Eerder zei hij van wel dus gedraagt hij zich als een kleuter
Zijn woorden niet de mijne
Nouja zeg, Rusland valt al honderden jaren zijn buurlanden binnen, plundert ze en voegt etnische zuiveringen uit, en de buurlanden zijn vijandig tegen ze, wie had dat verwacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:36 schreef Elan het volgende:
Amerika is omringt door veilige landen stel je voor dat Brazilië of Mexico ineens een haatregime zou krijgen dan is het wachten op een militaire reactie. Als wereldmacht heb je zo'n buffer nodig.
Maar hee als jullie zo pro Oekraïne waren hadden jullie het bij NATO gelaten toen jullie de kans hadden. Dan was er überhaupt geen escalatie geweest.
Hypocriete kneuzenkermis.
Ja nouja, het is meer dat ie het oorlogvoerende beleid van Rusland als een positief iets ziet. Dat is vaak genoeg hier tegen gekomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja zeg, Rusland valt al honderden jaren zijn buurlanden binnen, plundert ze en voegt etnische zuiveringen uit, en de buurlanden zijn vijandig tegen ze, wie had dat verwacht.
en dus is het nu van Oekraïne. Het is niet zo ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Van oudsher Russisch. Cadeau gedaan aan Ukraine in 1954 bij wijze van vriendschappelijk gebaar.
Krim krijgen ze nooit meer terug.
Nope. Al bijna tien jaar niet meer. En gaan ze niet meer terugkrijgen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
en dus is het nu van Oekraïne. Het is niet zo ingewikkeld allemaal
Het is wat verwarrend. Maar prima om pro Rusland te zijn hoor, zolang je tegen de oorlog en Poetin's waanzin bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Pro Rusland is niet pro oorlog sukkel.
dat vindt alleen Rusland hequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope. Al bijna tien jaar niet meer. En gaan ze niet meer terugkrijgen ook.
Zijn in elk geval nog burenruzies. De grootste agressor de afgelopen 100 jaar zijn duidelijk je Navovriendjes uit de VS. Primair hun eigen wapenindustrie te subsidiëren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja zeg, Rusland valt al honderden jaren zijn buurlanden binnen, plundert ze en voegt etnische zuiveringen uit, en de buurlanden zijn vijandig tegen ze, wie had dat verwacht.
Maar dan moet Poetin z'n troepen terugtrekken. Ik denk dat ie dat voorlopig niet van plan isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verdraait mijn woorden, typisch kleutergedrag. Je zin doordrammen ook al zou je beter moeten weten.
Ik ben pro Rusland niet pro oorlog. Het lijkt mij voor beide partijen vooral van belang dat er zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komt waar beide partijen zich in kunnen vinden en het zinloze bloedvergieten kan stoppen.
Weet jij wel hoe 'russophobish' de zee is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:22 schreef speknek het volgende:
Rusland moest ook Abkhazie innemen als buffer tegen, uhm, de zee.
dus ordinair landje pik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nope. Al bijna tien jaar niet meer. En gaan ze niet meer terugkrijgen ook.
Anti Rusland zijn wil niet zeggen dat je pru usa bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn in elk geval nog burenruzies. De grootste agressor de afgelopen 100 jaar zijn duidelijk je Navovriendjes uit de VS. Primair hun eigen wapenindustrie te subsidiëren.
Toch zijn die nooit bezig geweest met andere gebieden botweg annexeren. En is het een redelijke constante dat alles wat maar lijkt op een oorlogsmisdaad onder een vergrootglas eindigt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn in elk geval nog burenruzies. De grootste agressor de afgelopen 100 jaar zijn duidelijk je Navovriendjes uit de VS. Primair hun eigen wapenindustrie te subsidiëren.
Hoezo.. Hij mag gewoon z'n mening geven toch? Hoe vreemd die ook is. Als we het hier allemaal met elkaar eens zijn, zijn we ook snel uitgeluldquote:
Waarom heb jij zo'n grote hiaten in je geschiedenis les?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het kremlin zegt dat het allemaal niet waar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n grote hiaten in je geschiedenis les?
Nu zijn de Amerikanen geen lieverdjes geweest maar kijk eens naar de oorlogen van de afgelopen 100 jaar.
Maar ik zeg toch nergens dat je pro oorlog bentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verdraait mijn woorden, typisch kleutergedrag. Je zin doordrammen ook al zou je beter moeten weten.
Ik ben pro Rusland niet pro oorlog. Het lijkt mij voor beide partijen vooral van belang dat er zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komt waar beide partijen zich in kunnen vinden en het zinloze bloedvergieten kan stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |