SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:
Jeejquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen heb ik in het nieuwe huis wel een bank en een wasmachine
Kan je je bank wassenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shii verwoord het beter dan ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het er echt niet mee eens. Er worden reacties gepost en iemand gaat er mee aan de haal dat het als negatief gelezen kan worden, terwijl dat niet zo is, zelfs door beide posters naar elkaar toe wordt het beaamd. En dan start het gezeik terwijl er helemaal niets aan de hand was.
Goed geregeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smeet akelijk!quote:
Een kaatvasser en een wookplaat!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vrijdag een vaatwasser en een kookplaat.
Tot snel, tot Shiiquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Nou ik ben er ook klaar mee weer eventjes.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Je was gewoon sneller omdat ik in chillmode benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Magic fingers made by Pfizer.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.TOP TT!!!SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Lach met een schone bips
Al bijna een liter op. Begin nu gelukkig wat nuchterder te worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stop jij eens gauw met die Spa rood!
Wat n goed vooruitzicht!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Ja wel blij mee.quote:
Ik merk het, komt steeds meer onzin uitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al bijna een liter op. Begin nu gelukkig wat nuchterder te worden.
You lost the feeling maatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je was gewoon sneller omdat ik in chillmode ben
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Dat is balenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt alleen weer lang met internet he toch maar glasvezel kan ik misschien eerst twee weken wachten.
And i love itquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
You lost the feeling maat
Is een zwaar leven hoor, als je je helderste momenten hebt als je toetertje lam bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik merk het, komt steeds meer onzin uit
quote:
Nah.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Klaar met de dag en posten enzo. Zo lekker slapen. Morgen gewoon weer fris en fruitig.
I feel yaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is een zwaar leven hoor, als je je helderste momenten hebt als je toetertje lam bent.
quote:
LYLT wilde een voorbeeld geven van hoe een reactie verkeerd op gevat kan worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het er echt niet mee eens. Er worden reacties gepost en iemand gaat er mee aan de haal dat het als negatief gelezen kan worden, terwijl dat niet zo is, zelfs door beide posters naar elkaar toe wordt het beaamd. En dan start het gezeik terwijl er helemaal niets aan de hand was.
Geen bier meer tot het weekend nu, en dan ook nog met mate. De rest van de septemberweekenden gaan wel behoorlijk, eh, bourgondisch worden vrees ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Awww, where is my beer?
Erop blijven doorgaan is verder wel gezellig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
LYLT wilde een voorbeeld geven van hoe een reactie verkeerd op gevat kan worden.
Al kon je HC's reactie "Jij kan het weten" ook heus op een andere manier lezen/opvatten.
Dat is het enige (in mijn ogen) wat LYLT aan wilde tonen.
Dat HC er vervolgens vol negativiteit in gaat, daar had ik het dan over.
Ze had ook kunnen zeggen 'Ik bedoelde het helemaal niet negatief!'
Maar ze "hakt" er meteen in met dat hij haar zwart maakte.
Tja.
Gezellig hoor.
Dat deed HappyCharly ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erop blijven doorgaan is verder wel gezellig.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erop blijven doorgaan is verder wel gezellig.
Ik zag later ook 11 gezichten in die boom.quote:
ALLEMAAL! Is ook niet bepaald de meest vriendelijke opmerking.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
En.... weer die vijandigheid.
Gaat lekker zo hè?
Op deze manier ging het vaker. In DTS.
De reden dat ik eigenlijk geen trek meer had in daar posten.
Helaas zijn jullie allemaal hier gaan posten.
Het ging eventjes goed.
Laat het gezeik dan in DTS (en hier achter je).
Ik was laatst bij Mongools buffet in Duitsland.. De volgende dag heb ik tussendoor doorgespoeldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net nog iets laten gaan op de pot.
Was wel een mooie tekening.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag later ook 11 gezichten in die boom.
Morgen ook nog warm daar bij jullie in de regio.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ALLEMAAL! Is ook niet bepaald de meest vriendelijke opmerking.
Maar als je eigenlijk geen trek hebt om in DTS te posten, waarom doe je het dan wel? Is dat dan niet omdat het daar toch ook best gezellig kan zijn? Ik vind eigenlijk dat er best iets minder negatief over dts gedaan mag worden. Vind het vaak best gezellig eigenlijk.
Ik moest bijna een jaar wachten op glasvezel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt alleen weer lang met internet he toch maar glasvezel kan ik misschien eerst twee weken wachten.
Nog nooit Mongools op maar tis dus een aanrader als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Mongools buffet in Duitsland.. De volgende dag heb ik tussendoor doorgespoeld
Shotjeeeee.quote:
Bij jullie niet dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Morgen ook nog warm daar bij jullie in de regio.
U heeft wel een goede nieuwe UI trouwens!quote:
Moet nog klein stukje kijk ik straks nog thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel een mooie tekening.
RP al gekeken?
Ik las dat je net te laat op de pot was gegaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net nog iets laten gaan op de pot.
Ik heb het al wel in huis gelukkig de aansluiting.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest bijna een jaar wachten op glasvezel.
Owww ja, als je van veel vlees houdt zeker gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit Mongools op maar tis dus een aanrader als ik het goed begrijp
Jazeker kon DTS gezellig zijn. 1 van de redenen dat ik toch terug kwam, omdat mijn avonden toch wat ongezellig en saai waren en in de ONZ SC niet veel gepost werd (toen).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ALLEMAAL! Is ook niet bepaald de meest vriendelijke opmerking.
Maar als je eigenlijk geen trek hebt om in DTS te posten, waarom doe je het dan wel? Is dat dan niet omdat het daar toch ook best gezellig kan zijn? Ik vind eigenlijk dat er best iets minder negatief over dts gedaan mag worden. Vind het vaak best gezellig eigenlijk.
Dat ze het nog in de buurt moesten aanleggen had er misschien ook mee te maken. Daarna was ik zo aangeslotenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het al wel in huis gelukkig de aansluiting.
Kleine spoiler.Hij maakt op het einde nog een heel aparte opmerking over kinderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet nog klein stukje kijk ik straks nog thuis.
Dennis zijn obsessie met dat meisje van 14 is een beetje apart.
Mijn post gaat immer precies op tijd hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las dat je net te laat op de post was gegaan
Hey manquote:
Mij wel toch?quote:
Mooie typo ook van mij. Pot ipv postquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn post gaat immer precies op tijd hoor.
Ik was dronken omdat ik halve liters en tripels had lopen klappen bij de zwemplas, maar het gaat ondertussen stukken beterquote:
Tuurlijk welquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar niemand mist mij dus
Iemand missen is een vorm van jaloezie omdat je denkt dat diegene bij anderen is. Jaloezie is een zinloze emotiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Als kiespijn jongen, als kiespijn!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik mis mijn vader en moeder.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand missen is een vorm van jaloezie omdat je denkt dat diegene bij anderen is. Jaloezie is een zinloze emotie
Oant moarn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, het is ondertussen wel weer mooi geweest. Ik wens u allen een prettige voortzetting en tot morgen.![]()
Truste und bis morgenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, het is ondertussen wel weer mooi geweest. Ik wens u allen een prettige voortzetting en tot morgen.![]()
Dank u, nooit geweten dat Lickitung zo populair isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U heeft wel een goede nieuwe UI trouwens!
Dat is anders, ik mis mijn pa sinds 2018 nog iedere dag en denk ook steeds "Wat zou pa doen".quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis mijn vader en moeder.
Wat ben jij filosofisch zo op de late avondquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand missen is een vorm van jaloezie omdat je denkt dat diegene bij anderen is. Jaloezie is een zinloze emotie
Maar "iemand missen is een vorm van jaloezie" gaat niet altijd op hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is anders, ik mis mijn pa sinds 2018 nog iedere dag en denk ook steeds "Wat zou pa doen".
Maar voor levende personen is anders.
Nuance.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is anders, ik mis mijn pa sinds 2018 nog iedere dag en denk ook steeds "Wat zou pa doen".
Maar voor levende personen is anders.
Ik heb mijn momenten, en dan ben ik ook wel een serieus....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch zo op de late avond
En dat in ONZquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten, en dan ben ik ook wel een serieus....
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar "iemand missen is een vorm van jaloezie" gaat niet altijd op hoor
Klopt wat jullie beiden zeggen, maar het is bijna half 1 en nu een heel epistel daarover typen is ook weer zo wat.....quote:
Hier uit mijn hoofd rond de 22/23 graden zoiets. Dus stukje koeler.quote:
Maar waarom die hele discussie starten terwijl er niets aan de hand is? Andersom zou een ander daar ook niet van gediend zijn. Oh kijk, jij post nu iets dat iemand verkeerd zou kunnen lezen en interpreteren. Dat is de zwarte piet toeschuiven naar iemand die er op dat moment helemaal geen verkeerde bedoelingen mee had. Ik kan dan ook nog wel 100 voorbeelden noemen van posts die een ander zomaar voorbij scrolt, maar die ik anders interpreteer dan een ander.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
LYLT wilde een voorbeeld geven van hoe een reactie verkeerd op gevat kan worden.
Al kon je HC's reactie "Jij kan het weten" ook heus op een andere manier lezen/opvatten.
Dat is het enige (in mijn ogen) wat LYLT aan wilde tonen.
Dat HC er vervolgens vol negativiteit in gaat, daar had ik het dan over.
Ze had ook kunnen zeggen 'Ik bedoelde het helemaal niet negatief!'
Maar ze "hakt" er meteen in met dat hij haar zwart maakte.
Tja.
Gezellig hoor.
Dat "Wat zou pa doen" is trouwens heel herkenbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Klopt wat jullie beiden zeggen, maar het is bijna half 1 en nu een heel epistel daarover typen is ook weer zo wat.....
Nou wil ik wel op antwoorden, het ging daarvoor al over DTS en waarom DTS tijdelijk gesloten werd na herhaalde opmerkingen van de Mod. Ik geef 1 voorbeeld waarop een antwoord verkeerd gelezen "kan" worden en meteen vuur en vlam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar waarom die hele discussie starten terwijl er niets aan de hand is? Andersom zou een ander daar ook niet van gediend zijn. Oh kijk, jij post nu iets dat iemand verkeerd zou kunnen lezen en interpreteren. Dat is de zwarte piet toeschuiven naar iemand die er op dat moment helemaal geen verkeerde bedoelingen mee had. Ik kan dan ook nog wel 100 voorbeelden noemen van posts die een ander zomaar voorbij scrolt, maar die ik anders interpreteer dan een ander.
En sorry voor de late reactie, maar wifi is hier kut.
Leek me dat ik het voor beiden opnam, door te zeggen dat HC het (niet per se) kwaad bedoelde.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar waarom die hele discussie starten terwijl er niets aan de hand is? Andersom zou een ander daar ook niet van gediend zijn. Oh kijk, jij post nu iets dat iemand verkeerd zou kunnen lezen en interpreteren. Dat is de zwarte piet toeschuiven naar iemand die er op dat moment helemaal geen verkeerde bedoelingen mee had. Ik kan dan ook nog wel 100 voorbeelden noemen van posts die een ander zomaar voorbij scrolt, maar die ik anders interpreteer dan een ander.
En sorry voor de late reactie, maar wifi is hier kut.
Mijn pa was in de auto gesprongen..... Dat is 1 ding wat ik zeker weet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat "Wat zou pa doen" is trouwens heel herkenbaar.
Ik kreeg bericht van mijn zusje dat haar dochter gedrogeerd zou zijn met GHB.Ze was 5 uur buiten westen.Ik krijg het verhaal niet rond.Heb mijn twijfels.
Je had erbij kunnen zetten dat het een voorbeeld was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik weet niet hoe ik het beter had kunnen verwoorden of als voorbeeld had kunnen geven.
ONZ sc dicht en DTS weer open. Zo wisselen we lekker af.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou wil ik wel op antwoorden, het ging daarvoor al over DTS en waarom DTS tijdelijk gesloten werd na herhaalde opmerkingen van de Mod. Ik geef 1 voorbeeld waarop een antwoord verkeerd gelezen "kan" worden en meteen vuur en vlam.
Ik weet niet hoe ik het beter had kunnen verwoorden of als voorbeeld had kunnen geven.
Als dat zo in DTS als het weer open gaat zo doorgaan ben ik er bang voor dat het heel snel klaar is. En dat is juist wat ik niet wil.
Mijn reactie was ook dat dit strafbaar is,maar dan krijg ik een vaag antwoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn pa was in de auto gesprongen..... Dat is 1 ding wat ik zeker weet.
Klopt, maar ik praat met niet heel veel woorden soms.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had erbij kunnen zetten dat het een voorbeeld was.
Dat is het enige.
Wat ik deed, was het dan verduidelijken.
Goed - nu echt klaar.
Kusje, kroel.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
ONZ sc dicht en DTS weer open. Zo wisselen we lekker af.
Soms ook welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, maar ik praat met niet heel veel woorden soms.
Tijdens de feestdagen altijd de verkeerde kantquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms ook wel
Altijd spannend welke kant de weegschaal op slaat.
Heer Killem.quote:
Klopt, ligt er ook maar net aan wat het punt is. En meestal denk ik ook dat men het wel begrijpt. Is niet altijd zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms ook wel
Altijd spannend welke kant de weegschaal op slaat.
Wat vreselijk enig.quote:
Ik kijk dat dus niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het wat? Hoorde vandaag op de radio dat er vanaf de 29e S2 is
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Weekend "Rings of power" kijken
Hoe laat zou je hier aankomen ook alweer?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik ben dit weekend niet thuis
Heb pas 3 afleveringen van S1 gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik ben dit weekend niet thuis
Dat weet niemand. Veel files de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe laat zou je hier aankomen ook alweer?
Treinen rijden ook al niet op tijd... Eindhoven Airport lag stil..... Jij zit echt in no man's land nuquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Veel files de laatste tijd.
En ja ik weet dat je niet in Eindhoven woontquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja ik ben er nu vandoor.
Wellicht toch maar een thuuswerkdagje ervan maken morgen
Ja dat is zo, laat maar weten als je er bijna bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Veel files de laatste tijd.
Ik zet wel de livetracking aan in wa, dan kun je mn reis volgen!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is zo, laat maar weten als je er bijna bent.
Wel ruim 10 jaar gedaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ja ik weet dat je niet in Eindhoven woont
Jij ook straks allesiequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
(doggystylesexemoji)
Kut die werkt niet.
Wacht ik probeer er nog 1 voor ik ga slapen.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
(doggystylesexemoji)
Kut die werkt niet.
Waarom die truien?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is educatief verantwoord
Net gezien apart idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine spoiler.Hij maakt op het einde nog een heel aparte opmerking over kinderen.
Dat moet hij gewoon niet doen dit soort uitlatingen.quote:
Ik ben wakker.quote:
Kennis met Dennisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moet hij gewoon niet doen dit soort uitlatingen.
quote:
quote:
Daar had ik vroeger een film van op video.quote:
Is dat niet een andere?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een film van op video.
Duurde wel even voordat ik doorhad dat het een live action film was van die tekenfilm.
quote:
Had je het meegekregen over mijn nichtje?quote:
GHB overgedoseerd of zo?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je het meegekregen over mijn nichtje?
Dat denk ik dus ook.quote:
Zus zegt ook dat ze liep te stuiteren.Heel apart met GHB.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
Het is geen spul dat je zomaar in iemand drankje flikkert zonder dat degene het proeft. Of je moet al strontlazarus zijn, dus echt al op het randje van een coma zitten.
Combinatie van middelen? Hoe oud is je nichtje?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zus zegt ook dat ze liep te stuiteren.Heel apart met GHB.
18quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Combinatie van middelen? Hoe oud is je nichtje?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
Zus kwam met het verhaal dat ik niet wist wat jongeren uitspoken.
Jezelf ophangen is wel hardcore. Zou zelf niet zo gauw doen.quote:
Nichtje van Soul heb ik wel kunnen helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hopelijk is ze nu klaar met die shit.
Ze ontwijkt mijn directe vragen.Het lijkt of ze de schijn wil ophouden dat haar kind zoiets niet doet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Je zus kent jou niet zo goed?
Van de G afgeholpen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nichtje van Soul heb ik wel kunnen helpen.
XTC en speed.quote:
Mijn zus vindt het totaal niet vreemd dat haar dochter na een feestje ‘s ochtends thuiskomt en dan niet kan slapen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ontwijkt mijn directe vragen.Het lijkt of ze de schijn wil ophouden dat haar kind zoiets niet doet.
Hehe toch triest verhaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezelf ophangen is wel hardcore. Zou zelf niet zo gauw doen.
Dan kan ze fijn gaan afwassen of stofzuigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn zus vind het totaal niet vreemd dat haar dochter na een feestje ‘s ochtends thuiskomt en dan niet kan slapen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan ze fijn gaan afwassen of stofzuigen.
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.
Iemand die ik kende kwam terug van vakantie en zag zijn broer in het trapgat hangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.
Hij voelde aan dat ze de relatie ging verbreken. Hij had er moeite mee dat wij bevriend waren en wilde niet dat ze contact met mij had.quote:
Triest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die ik kende kwam terug van vakantie en zag zijn broer in het trapgat hangen.
Paardenhoofd in bed?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij voelde aan dat ze de relatie ging verbreken. Hij had er moeite mee dat wij bevriend waren en wilde niet dat ze contact met mij had.
In de videoboodschap die hij achterliet zei hij dat ze nu eindelijk gelukkig kon zijn met mij.
Daarna nog veel gezeik had met z’n zus die vond dat m’n vriendin schuld had aan zijn dood. Doodsbedreigingen en zo. Echte Siciliaanse.
Nog net niet.quote:
Ik ga zo even liggen.Jij dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
Maarre, FF, heb je al geslapen?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo even liggen.Jij dan?
Dus we gaan niet kroelen?quote:
Morguh AS, is het goed gegaan met de meubels gisteren?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh AS, is het goed gegaan met de meubels gisteren?
Is nu je huis klaar?quote:
Hey Birdiequote:
Doe maar appen dan kan ik het doorsturenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nu je huis klaar?
Ga je nog foto's laten zien of wil je het prive houden?
Bijna bijgelezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als dat zo in DTS als het weer open gaat zo doorgaan ben ik er bang voor dat het heel snel klaar is. En dat is juist wat ik niet wil.
Beterschapquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
En ja, ik ben chagrijnig. Verstandskies laten verwijderen. Nu pijn in mn bakkes
Appen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doe maar appen dan kan ik het doorsturen
Kom maarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
Ik weet wat appen is, maar ik kan jou niet appenquote:
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef SwJ het volgende:
Laat lekker dicht danquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bijna bijgelezen.
Als dts weer open gaat.
Dat is nu de vraag. Want zo vlak voor het einde van de maand laten zien dat enkelen niet van plan zijn te veranderen, posts zo veel mogelijk negatief blijven opvatten, overal een plasje over moeten doen, nog steeds niet kunnen negeren, is niet slim
quote:
Welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wat appen is, maar ik kan jou niet appen
Met een single malt erbijquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)![]()
Geen recept voor meegekregen?
Ik kreeg geen pijnstilling recept bij het verwijderen hoor. Gewoon advies om paracetamol te nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ibuprofen 600mg (met maagbeschermer erbij)![]()
Geen recept voor meegekregen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kreeg geen pijnstilling recept bij het verwijderen hoor. Gewoon advies om paracetamol te nemen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
mweh. mwah.
Hoe is het met jou ?
Gelukkig dat het nu oke gaatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel oke hier. Ging even mehh
Morguh Moonquote:
Gaat het niet zo lekker met je?quote:
Nee niet bepaaldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het niet zo lekker met je?
Gaat wel denk ik. Hij zei dat em maandag weer gaat klussen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:25 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Pinnenmutske
Hoe gaat het nu met je vader? is hij weer wat opgeknapt?
Gaat goed komen jwzquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee niet bepaaldmaar schouders er onder
Vervelend om te horenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee niet bepaaldmaar schouders er onder
Maantjequote:
Het gaat de goede kant op, helemaal over is het nog niet en heb te horen gekregen dat de klachten aan mijn bekken waarschijnlijk blijvend zullen zijn.quote:
Fijn dat het beter met hem gaat, weten ze nu al precies wat er aan de hand is? En of ze er wat aan kunnen/gaan doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gaat wel denk ik. Hij zei dat em maandag weer gaat klussen.
Er komen uiteraard nog onderzoeken.
Ik ga vandaag shoppen met mama. Morgen Buitenbeenpop.
Vakantie zit erop in augustus voor mij.
Oh bah dat is echt balen zeg! Gelukkig maar dat het wel te dragen is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, helemaal over is het nog niet en heb te horen gekregen dat de klachten aan mijn bekken waarschijnlijk blijvend zullen zijn.
Maar het is te dragen gelukkig.
Morguh heer Stigquote:
Dan lekker dichtlatenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De laatste werkdag begint al goed. Laptop wil niet opstarten
Dotjequote:
Oh hij is wel weer in staat om dingen te doen. Afwachten nog steeds op de onderzoeken en wat daar eventueel uitkomt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gaat wel denk ik. Hij zei dat em maandag weer gaat klussen.
Er komen uiteraard nog onderzoeken.
Ik ga vandaag shoppen met mama. Morgen Buitenbeenpop.
Vakantie zit erop in augustus voor mij.
Denk dat je dan nu al weekend hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
he? dat zou wel heel naar zijn als er niks meer aan die pijn te doen is aan je bekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, helemaal over is het nog niet en heb te horen gekregen dat de klachten aan mijn bekken waarschijnlijk blijvend zullen zijn.
Maar het is te dragen gelukkig.
Lekker dagje vrijquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dinsdag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? dat zou wel heel naar zijn als er niks meer aan die pijn te doen is aan je bekken.
Wanneer is die vaste fysio van je terug?
Ja maar operatie is wel wat anders dan een mogelijke standaard verstandskies trekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow
Ik heb een paar kaakoperaties gehad. Kreeg steeds een recept voor 600 mg ibu mee (of 200 mg los kopen en 3 van pakken) en een mondspoelmiddel recept erbij.
Had hij wel zoveel wattenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kreeg alleen wat watten in mn bek geduwd
Dat ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
tot latersquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:45 schreef aeque het volgende:
Maar ik ben weer is te laat. Toedels.![]()
Doordat je niet zoveel beweegt blijft die pijn?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dinsdag.
Het heeft te maken dat ik niet al te veel in beweging ben
en swj is ook nog een manquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar operatie is wel wat anders dan een mogelijke standaard verstandskies trekken.
Ja het heeft ook met de spieren te maken die er omheen zitten. Die zijn helemaal verhard.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doordat je niet zoveel beweegt blijft die pijn?
Ik hoop alsnog dat het minder word, het is toch al minder?
kan die fysiomeneer dat niet losser krijgen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het heeft ook met de spieren te maken die er omheen zitten. Die zijn helemaal verhard.
Ik heb een ingewikkeld lijf, werkt net iets anders dan het zou moeten
Mijn fysio is al jaren bezig de spieren in mijn nek/schouder los te krijgtn. Dat lukt, maar het schiet er zo weer in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan die fysiomeneer dat niet losser krijgen?
Wow, ik kreeg gelukkig wel een verdoving. En advies voor paracetamol bij pijn thuis, maar gelukkig niet nodig gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
A gatsie, wordt toch werken vandaagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat jammer nou. Het werkt weer allemaal.
Gooi hem uit het raamquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat jammer nou. Het werkt weer allemaal.
Hey Amyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, ik kreeg gelukkig wel een verdoving. En advies voor paracetamol bij pijn thuis, maar gelukkig niet nodig gehad.
Hoe is het met jou Borrel, nog steeds gelukkig in de liefde?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gooi hem uit het raam
Oepsiehoe gebeurt dat nou
Ja zeker. Heel serieus allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou Borrel, nog steeds gelukkig in de liefde?
Borrelquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gooi hem uit het raam
Oepsiehoe gebeurt dat nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 29-08-2024 09:12:15 ]Smile, it's free therapy.
Dat is fijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker. Heel serieus allemaal
Als het goed zit dan is dit voor altijd 🥰
Amyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, ik kreeg gelukkig wel een verdoving. En advies voor paracetamol bij pijn thuis, maar gelukkig niet nodig gehad.
Dat is fijn borrel!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat fijn te horen, het is je gegund. Geniet lekker van elkaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja we hebben nu samen een kat. Ja dat voelt echt geweldig. Ik ben in mijn leven eigenlijk altijd meer de single gurl geweest dus het is een behoorlijke verandering.quote:
Mss een willekeurige man in stukjes snijden en voerenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat er vleesetende plantjes op de aanbieding zijn bij de lidl.![]()
Vind ze grappig uitzien maar ze overleven nooit zo lang hier
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss een willekeurige man in stukjes snijden en voeren
Doe het nu andersquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat er vleesetende plantjes op de aanbieding zijn bij de lidl.![]()
Vind ze grappig uitzien maar ze overleven nooit zo lang hier
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
Op donderdag 29 augustus 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn fysio is al jaren bezig de spieren in mijn nek/schouder los te krijgtn. Dat lukt, maar het schiet er zo weer in.
Mijn spieren zijn net kabeltouw
En ik heb al heel wat fysiotherapeuten gehad de afgelopen 14 jaar.
Goed krijgen lukt niet meer, ik heb onderhoudstherapie om het niet erger te laten worden.
Maar zolangzaam aan gebeurd het wel.
Ze nu weer genoeg geklaagd, over tot de orde van de dag.
Hoe is het met jou?
Je klaagt niet.
Nu weer oke, wat gedoe gehad weerGing iets niet goed hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kudt dat een persoon zo bezig kan blijven heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
Op donderdag 29 augustus 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn fysio is al jaren bezig de spieren in mijn nek/schouder los te krijgtn. Dat lukt, maar het schiet er zo weer in.
Mijn spieren zijn net kabeltouw
En ik heb al heel wat fysiotherapeuten gehad de afgelopen 14 jaar.
Goed krijgen lukt niet meer, ik heb onderhoudstherapie om het niet erger te laten worden.
Maar zolangzaam aan gebeurd het wel.
Ze nu weer genoeg geklaagd, over tot de orde van de dag.
Hoe is het met jou?
Je klaagt niet.
Nu weer oke, wat gedoe gehad weerKnuffel voor u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 29-08-2024 09:13:22 (Spoiler leegegmaakt ) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |