lylt had misschien wat duidelijker moeten zijn in zijn post. Ik dacht ook zo van, moet dit nou weerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
En.... weer die vijandigheid.
Gaat lekker zo hè?
Op deze manier ging het vaker. In DTS.
De reden dat ik eigenlijk geen trek meer had in daar posten.
Helaas zijn jullie allemaal hier gaan posten.
Het ging eventjes goed.
Laat het gezeik dan in DTS (en hier achter je).
Tja, blijkbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld van waaruit brandjes kunnen ontstaan.... Nou blijkt wel dat voorbeeldjes ook al brandjes kunnen veroorzaken
Ik ga dit lrkker latenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, ik lees hier mee, en je had net wat te zeggen op mijn reactie.
Hm.
Ik zal me dan wel weer niet mee bemoeien, maar ik wilde wel even gezegd hebben hoe ik deze omslag in sfeer dan zie en proef.
Kan ik die kant op komen en de ondergaande zon komen bekijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh? Ik neem aan dat er veel gebeurd is met de aangedragen suggesties.
Ik heb wel dorst.quote:
Je geeft geen voorbeeld, maar je start er een.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld van waaruit brandjes kunnen ontstaan.... Nou blijkt wel dat voorbeeldjes ook al brandjes kunnen veroorzaken
Nee dank je, ik had een goed vullend avondmaalquote:
Jaaa, ff lekker de deur openquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb t nog wrl warm![]()
Volgens mij wordt t vanacht 14 graden?
Lijkt me lekker
Een voorbeeld geven met een vlammenwerperquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij de 2e beginnen he!!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed idee, deze week nog even maken [ afbeelding ]
Kan, maar ik ben wel redelijk van de korte opmerkingenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
lylt had misschien wat duidelijker moeten zijn in zijn post. Ik dacht ook zo van, moet dit nou weer
Dadelijk even in m'n boxershort uitwaaien op de galerij hier denk ik.quote:
en nu moet je op de grond slapen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb geen bank meer sinds vanavond.
Waar verberg je nu je geld dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar had Vitesse ook last van. Even vragen hoe die dat opgelost hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heer Mikey.quote:
Nu was jij me voorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar verberg je nu je geld dan?
Ik ben het er echt niet mee eens. Er worden reacties gepost en iemand gaat er mee aan de haal dat het als negatief gelezen kan worden, terwijl dat niet zo is, zelfs door beide posters naar elkaar toe wordt het beaamd. En dan start het gezeik terwijl er helemaal niets aan de hand was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, ik lees hier mee, en je had net wat te zeggen op mijn reactie.
Hm.
Ik zal me dan wel weer niet mee bemoeien, maar ik wilde wel even gezegd hebben hoe ik deze omslag in sfeer dan zie en proef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |