Jawel.quote:
FF en HC zien verder geen probleem in de reacties naar elkaar, waarom zou jij het dan anders moeten zien? Als ze dit net zelf zo verklaren?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is voor een ieder anders
Ditquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
FF en HC zien verder geen probleem in de reacties naar elkaar, waarom zou jij het dan anders moeten zien? Als ze dit net zelf zo verklaren?
Nee dat is echt niet nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel.
Het was èèn voorbeeld. Van hoe (platte tekst) reacties opgevat kunnen worden.
Sorry als jij het voorbeeld was, maar het was precies op het juiste moment.
Dat was helemaal niet het issuequote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
FF en HC zien verder geen probleem in de reacties naar elkaar, waarom zou jij het dan anders moeten zien? Als ze dit net zelf zo verklaren?
Jawelquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet het issue
Oh dan heb ik denk ik iets gemist.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet het issue
We zijn alvast begonnen.quote:
En.... weer die vijandigheid.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie aanvulling
Doe eens aardig zeg
Jezus
Je bent zellufquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee hier is het wel gezellig![]()
Jij bemoeit je met n gesprek waar je niks mee te maken hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
En.... weer die vijandigheid.
Gaat lekker zo hè?
Op deze manier ging het vaker. In DTS.
De reden dat ik eigenlijk geen trek meer had in daar posten.
Helaas zijn jullie allemaal hier gaan posten.
Het ging eventjes goed.
Laat het gezeik dan in DTS (en hier achter je).
Oh? Ik neem aan dat er veel gebeurd is met de aangedragen suggesties.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was er al - nog niet heel erg lang geleden![]()
Bij jou ook al?quote:
Ik geef een voorbeeld van waaruit brandjes kunnen ontstaan.... Nou blijkt wel dat voorbeeldjes ook al brandjes kunnen veroorzakenquote:
Nou eh, ik lees hier mee, en je had net wat te zeggen op mijn reactie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bemoeit je met n gesprek waar je niks mee te maken hebt
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld van waaruit brandjes kunnen ontstaan.... Nou blijkt wel dat voorbeeldjes ook al brandjes kunnen veroorzaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |