Maar 3 liter bierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar 2! Weliswaar na 6 halve liters maar dan nog. Ik word oud denk ik
Als DTS ergens goed in is dan is het wel in nieuwe users aantrekken op het moment dat het dood lijkt te bloeden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Iedereen moet toch kunnen ventileren? Dat ze dat steeds op elkaar doen snap ik ook niet. Maar als je gaat bannen steeds blijven er ook geen users over. Daarom is een afkoelperiode best een goeie tool.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Baby don't go, I just want you here. Right by my side..........
Moest ff aan dat liedje denken
Achjee ....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
@:maily :
kind logeerde bij de oma en was bijna 2 jaar lees ik net.
Poepmes een optie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb zo en klo was niet diepspoeler is
zo ik moet meestal in etappes spoelen
ik heb drollenproblem
spoelt niet door
Da's eigenlijk best veel jaquote:
Ipv een onzin ban, een tijdje uit de stats. Maar ja, dan wordt het weer onduidelijk wie er wel of niet meetelt met de punten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Iedereen moet toch kunnen ventileren? Dat ze dat steeds op elkaar doen snap ik ook niet. Maar als je gaat bannen steeds blijven er ook geen users over. Daarom is een afkoelperiode best een goeie tool.
Oh godquote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou ooit moeilijk heb zien doen in DTS, of waar dan ook
Er was ooit eens een kanjer uit Friesland, hij hield van vers fruit. Altijd kwam hij om met een mandje beschuit. Hij deed dat uit naastenliefde, er zat nog meer in zijn zak dan alleen beschuit. Liet je hem binnen gilde je het uit wanneer hij je vol spoot met zijn buskruit.quote:
Ja, vroeger dronk je 10 flesjes voor het stappen gaan. Maar tegenwoordig kunnen we daar toch wat minder goed tegenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's eigenlijk best veel ja![]()
"Vroeger" vonden we dat 'indrinken'. Eerst een liter of 2-3 pils en dán gingen we zuipen.![]()
![]()
Dat blijktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, vroeger dronk je 10 flesjes voor het stappen gaan. Maar tegenwoordig kunnen we daar toch wat minder goed tegenDaarnaast, bij warm weer buiten, heeft alcohol toch meer effect.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er was ooit eens een kanjer uit Friesland, hij hield van vers fruit. Altijd kwam hij om met een mandje beschuit. Hij deed dat uit naastenliefde, er zat nog meer in zijn zak dan alleen beschuit. Liet je hem binnen gilde je het uit wanneer hij je vol spoot met zijn buskruit.
De Femkes in gans Friesland praten nog immer over hem, ze missen die gruwelijk sterke hengst. Maar hij kiest zijn veroveringen zorgvuldig daarom noemt ook niemand hem ongeduldig...
Ik kan nog doorgaan als je wil hoor
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ipv een onzin ban, een tijdje uit de stats. Maar ja, dan wordt het weer onduidelijk wie er wel of niet meetelt met de punten.
Als je wil winnen gaat nogal veel tijd inzitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.
Jij kan t wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je wil winnen gaat nogal veel tijd inzitten.
Punten winnen kan leuk zijn. Sommigen geven er meer waarde aan dan andere, maar het is toch altijd leuk om je naam te zien in dat lijstje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je wil winnen gaat nogal veel tijd inzitten.
En dit zijn dan vaak ook reacties waardoor vuurtjes ontstaan onnodig.quote:
Van HC kan ik dit prima hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En dit zijn dan vaak ook reacties waardoor vuurtjes ontstaan onnodig.
Ik kan het ook wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Wees maar blij dat het je niet zoveel boeit. Er is echt een waslijst aan voormalige winnaars die zichzelf uit de score hebben laten halen/een DTS ban hebben gevraagd/hun account door de shredder hebben gegooid.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Users die niet voor de punten gaan, maar het altijd over de punten hebben. Users die zelf heel graag de hele dag willen posten voor punten. Users die elkaar wel of niet bewust blocken zodat er even geen punten gehaald worden. Zonder verder waardeoordeel, maar dat is zoals het vaak gaat. Ik weet wel dat ik nooit voor de punten ga, want ik krijg het toch nooit voor elkaar om voor die eerste plaats te gaan met baan enz.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook niet te voorkomen denk ik, maar het is wel jammer dat sommige mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. De haat en nijd snap ik soms niet. Maar ik ken wel iedereen inmiddels, en er zijn groepjes. Maar ik zie dat als compleet onnodigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Punten winnen kan leuk zijn. Sommigen geven er meer waarde aan dan andere, maar het is toch altijd leuk om je naam te zien in dat lijstje.
Maar daarnaast heb je ook het element dat je mensen punten kunt ontzeggen. En dat kan tot wrijving lijden als iemand graag punten wil en iemand anders gunt die persoon niets. Vooral als er persoonlijke dingen tusen die 2 spelen. Eigenlijk zou het spel aangepast moeten worden om dat soort gedrag te voorkomen, maar ik zou echt niet weten hoe.
Huh?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ja maar was wel de manier hoe je het brengtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Waarom quote je mij nu?
Wtf zeg
Ff heeft heel vaak gewonnen. Dus die kan t weten
Ik weet van niks.quote:
10 keer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Waarom quote je mij nu?
Wtf zeg
Ff heeft heel vaak gewonnen. Dus die kan t weten
Dit speelt wel degelijk, maar dat mag je nooit benoemen, want dan ben je kinderachtig. Want het is namelijk maar een spel. Maar ik vraag me dan altijd af wie er kinderachtiger is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Punten winnen kan leuk zijn. Sommigen geven er meer waarde aan dan andere, maar het is toch altijd leuk om je naam te zien in dat lijstje.
Maar daarnaast heb je ook het element dat je mensen punten kunt ontzeggen. En dat kan tot wrijving lijden als iemand graag punten wil en iemand anders gunt die persoon niets. Vooral als er persoonlijke dingen tusen die 2 spelen. Eigenlijk zou het spel aangepast moeten worden om dat soort gedrag te voorkomen, maar ik zou echt niet weten hoe.
Ik zei niks raarsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van HC kan ik dit prima hebben.
Tis goed met jequote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar was wel de manier hoe je het brengt
Niks aan de hand.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zei niks raars
Alleen dat jij vaak hebt gewonnen en dus weet hoe t is
Misschien moeten we een topic openen met suggesties hoe we DTS kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit speelt wel degelijk, maar dat mag je nooit benoemen, want dan ben je kinderachtig. Want het is namelijk maar een spel. Maar ik vraag me dan altijd af wie er kinderachtiger is.
Of de manier hoe jij het leest en interpreteert.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar was wel de manier hoe je het brengt
En dat is voor een ieder andersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Of de manier hoe jij het leest en interpreteert.
Dudette dit heeft niks te maken met zwart maken, het is een voorbeeld van hoe mensen op posts kunnen reageren als ze het anders lezen dan iemand bedoeltquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee maar @:loveyoulongtime maakt me zwart zonder reden
Je kunt ook uitgaan van het positievequote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is voor een ieder anders
Dat was er al - nog niet heel erg lang geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moeten we een topic openen met suggesties hoe we DTS kunnen verbeteren.
Oh wacht...
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dudette dit heeft niks te maken met zwart maken, het is een voorbeeld van hoe mensen op posts kunnen reageren als ze het anders lezen dan iemand bedoelt
Staat nog wel ergens,werd niks mee gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was er al - nog niet heel erg lang geleden![]()
Primaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Jij haalt mijn post aan om te benoemen dat mensen sneren
Terwijl ik n normale opmerking mask
Dan ben je moedwillig aan t kutten
Jawel.quote:
FF en HC zien verder geen probleem in de reacties naar elkaar, waarom zou jij het dan anders moeten zien? Als ze dit net zelf zo verklaren?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is voor een ieder anders
Ditquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
FF en HC zien verder geen probleem in de reacties naar elkaar, waarom zou jij het dan anders moeten zien? Als ze dit net zelf zo verklaren?
Nee dat is echt niet nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel.
Het was èèn voorbeeld. Van hoe (platte tekst) reacties opgevat kunnen worden.
Sorry als jij het voorbeeld was, maar het was precies op het juiste moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |