abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214829643
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Bepaald geen geluk nee. Erg belastend vaak om mantelzorger te zijn.. zeker als je je dierbare steeds verder achteruit ziet gaan.
Vreselijk idd
♡♡♡♡
pi_214829646
quote:
88s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
die klapte je zeker weg als pils
Dacht dat ik het best beschaafd deed. Maar ze slaan toch wat harder in dan waar ik op had gerekend.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214829647
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben er wel klaar mee
Snap ik
♡♡♡♡
pi_214829655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef Shii het volgende:

[..]
_O-
Ja, dat vind ze leuk hoor!.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214829664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vind je het soms niet saai dat tijdsverschil eigenlijk? Als het forum dood valt dan zit jij net in de avond. Vraag ik eigenlijk omdat ik straks ook met tijdsverschil zit alleen dan de andere kant op. Je wilt toch soms gewoon dom ouwehoeren hier.
Daarom was het altijd wel leuk dat DTS 's nachts nog best druk was.
pi_214829670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:47 schreef devzero het volgende:

[..]
Precies. Vaak gezellige gesprekken
♡♡♡♡
pi_214829677
quote:

[..]
):O :B
pi_214829678
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ja, dat vind ze leuk hoor!.
Weker zeten. :Y

Ik houd van je humor. O+ En altijd bewondering voor hoe je zo foutloos blijft typen als je dronken bent. B:)B
pi_214829686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:49 schreef Shii het volgende:

[..]

Ik houd van je humor. O+ En altijd bewondering voor hoe je zo foutloos blijft typen als je dronken bent. B:)B
Cauto orrect toch. 8-)
pi_214829692
quote:

[..]
Dan snap ik dus wel goed ja, je wil toch gewoon dat gekut wat dit forum soms heeft lekker op je avondje vrij meemaken lijkt me. Daarom vroeg ik het ook, tijdsverschillen kunnen lastig zijn. Ik loop straks in zomertijd 5 uur voor op NL en wintertijd 6u. Nou ben ik totaal geen ochtend mens tenzij ik moet werken. Dus ja ik ga wel veel interactie missen denk ik. Hoewel het overdag drukker in dan in de nacht hier. Maar ja.... Ik ga het wel meemaken.
Lach met een schone bips
pi_214829698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:49 schreef Shii het volgende:

[..]

Dat vind ik nog eens een leuk compliment *O*
♡♡♡♡
pi_214829706
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Vind het ook wel fijn dat het gewaardeerd wordt ja.
pi_214829707
@maily :
kind logeerde bij de oma en was bijna 2 jaar lees ik net.
Smile, it's free therapy.
pi_214829713
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Grrrrrrrr is gewoon O+
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:54:19 #165
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_214829734
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:o :o :o jij hebt een suikerspinmachine
Hier wel een popcornmaakapparaat :9 zo eentje waar je dingen bij kunt doen (zout, suiker of iets anders)
Popcornmaker heb ik ook! Maar wel een simpele.
Waren cadeautjes.
Van mensen die me goed kennen, dat dan weer wel :D
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_214829737
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Bepaald geen geluk nee. Erg belastend vaak om mantelzorger te zijn.. zeker als je je dierbare steeds verder achteruit ziet gaan.
Klopt, ik had het huis al over gekocht voor ze echt achteruit ging als een malle en haar nog ruim 4 jaar in huis gehouden tot het echt niet meer ging en ze niet zelf meer naar de wc kon en alles onder de poep kwam te zitten. Toen heb ik ook de thuiszorg die 3x per dag langs kwam terwijl er maar 2x ingeroosterd stond gezegd dat ik het niet meer trok. Toen heeft ze urgentie gekregen, en waar ze nu ligt want bedlegerig en snapt van niks meer iets. Ze vertroetelen haar wel echt daar. Maar daarna kwam ik in een zwart gat. Tijd voor mezelf, ik wist niet meer wat dat was.
Lach met een schone bips
pi_214829741
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan snap ik dus wel goed ja, je wil toch gewoon dat gekut wat dit forum soms heeft lekker op je avondje vrij meemaken lijkt me. Daarom vroeg ik het ook, tijdsverschillen kunnen lastig zijn. Ik loop straks in zomertijd 5 uur voor op NL en wintertijd 6u. Nou ben ik totaal geen ochtend mens tenzij ik moet werken. Dus ja ik ga wel veel interactie missen denk ik. Hoewel het overdag drukker in dan in de nacht hier. Maar ja.... Ik ga het wel meemaken.
Vroerguh was er nog het KAAs forum met mensen uit diverse tijdzones. Maar dat is ook doodgebloed. Jammer wel. Overdag werk ik ook en ik post wel eens tussen pauzes, maar als ik thuis kom (nu dus), dan leeft het altijd even op, maar na 1 uur nederlandse tijd is FOK! uitgestorven
pi_214829744
quote:

[..]
Paar nachtjes slapen nog dan gaat ie weer open, en als iedereen zich gedraagt :X Dan blijft ie ook open *O*
Lach met een schone bips
pi_214829757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:55 schreef devzero het volgende:

[..]
Vroerguh was er nog het KAAs forum met mensen uit diverse tijdzones. Maar dat is ook doodgebloed. Jammer wel. Overdag werk ik ook en ik post wel eens tussen pauzes, maar als ik thuis kom (nu dus), dan leeft het altijd even op, maar na 1 uur nederlandse tijd is FOK! uitgestorven
Daarom vroeg ik het ook wel, ik snap dat heel goed. Maar als goed is gaat DTS 1 september weer open.
Lach met een schone bips
pi_214829764
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarom vroeg ik het ook wel, ik snap dat heel goed. Maar als goed is gaat DTS 1 september weer open.
Ik ben mijn mario decoder al aan het afstoffen
pi_214829767
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef Shii het volgende:

[..]
Grrrrrrrr is gewoon O+
Je bent zelluf toch. O+
pi_214829789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:57 schreef devzero het volgende:

[..]
Ik ben mijn mario decoder al aan het afstoffen
dat lijkt me een goede AI toepassing
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_214829791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Paar nachtjes slapen nog dan gaat ie weer open, en als iedereen zich gedraagt :X Dan blijft ie ook open *O*
Ik vind DTS tegenwoordig echt ontzettend braaf vergeleken met de old days. Verbaasde me ook echt dat het dicht ging. Maar goed, we gaan het mee maken. :B ):O
pi_214829800
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klopt, ik had het huis al over gekocht voor ze echt achteruit ging als een malle en haar nog ruim 4 jaar in huis gehouden tot het echt niet meer ging en ze niet zelf meer naar de wc kon en alles onder de poep kwam te zitten. Toen heb ik ook de thuiszorg die 3x per dag langs kwam terwijl er maar 2x ingeroosterd stond gezegd dat ik het niet meer trok. Toen heeft ze urgentie gekregen, en waar ze nu ligt want bedlegerig en snapt van niks meer iets. Ze vertroetelen haar wel echt daar. Maar daarna kwam ik in een zwart gat. Tijd voor mezelf, ik wist niet meer wat dat was.
Ja dat is raar he.. als die intense zorg wegvalt.. en je niet meer constant in de alert stand hoeft te staan en opeens weer heel veel tijd voor jezelf hebt.
Ben blij voor jou en je ma dat ze nu op een goede plek terecht gekomen is ook en er daar ook goed voor haar gezorgd wordt.
Smile, it's free therapy.
pi_214829805
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dat lijkt me een goede AI toepassing
Ik ben altijd best goed in typetjes na doen, maar mario krijg ik maar niet voor elkaar. :'( :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')