Vreselijk iddquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bepaald geen geluk nee. Erg belastend vaak om mantelzorger te zijn.. zeker als je je dierbare steeds verder achteruit ziet gaan.
Dacht dat ik het best beschaafd deed. Maar ze slaan toch wat harder in dan waar ik op had gerekend.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die klapte je zeker weg als pils
Ja, dat vind ze leuk hoor!.quote:
Daarom was het altijd wel leuk dat DTS 's nachts nog best druk was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind je het soms niet saai dat tijdsverschil eigenlijk? Als het forum dood valt dan zit jij net in de avond. Vraag ik eigenlijk omdat ik straks ook met tijdsverschil zit alleen dan de andere kant op. Je wilt toch soms gewoon dom ouwehoeren hier.
Precies. Vaak gezellige gesprekkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom was het altijd wel leuk dat DTS 's nachts nog best druk was.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Weker zeten.quote:
Cauto orrect toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Weker zeten.![]()
Ik houd van je humor.En altijd bewondering voor hoe je zo foutloos blijft typen als je dronken bent.
Dan snap ik dus wel goed ja, je wil toch gewoon dat gekut wat dit forum soms heeft lekker op je avondje vrij meemaken lijkt me. Daarom vroeg ik het ook, tijdsverschillen kunnen lastig zijn. Ik loop straks in zomertijd 5 uur voor op NL en wintertijd 6u. Nou ben ik totaal geen ochtend mens tenzij ik moet werken. Dus ja ik ga wel veel interactie missen denk ik. Hoewel het overdag drukker in dan in de nacht hier. Maar ja.... Ik ga het wel meemaken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat vind ik nog eens een leuk complimentquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Weker zeten.![]()
Ik houd van je humor.En altijd bewondering voor hoe je zo foutloos blijft typen als je dronken bent.
Vind het ook wel fijn dat het gewaardeerd wordt ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik nog eens een leuk compliment
Grrrrrrrr is gewoonquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik nog eens een leuk compliment
Popcornmaker heb ik ook! Maar wel een simpele.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
jij hebt een suikerspinmachine
Hier wel een popcornmaakapparaatzo eentje waar je dingen bij kunt doen (zout, suiker of iets anders)
Klopt, ik had het huis al over gekocht voor ze echt achteruit ging als een malle en haar nog ruim 4 jaar in huis gehouden tot het echt niet meer ging en ze niet zelf meer naar de wc kon en alles onder de poep kwam te zitten. Toen heb ik ook de thuiszorg die 3x per dag langs kwam terwijl er maar 2x ingeroosterd stond gezegd dat ik het niet meer trok. Toen heeft ze urgentie gekregen, en waar ze nu ligt want bedlegerig en snapt van niks meer iets. Ze vertroetelen haar wel echt daar. Maar daarna kwam ik in een zwart gat. Tijd voor mezelf, ik wist niet meer wat dat was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bepaald geen geluk nee. Erg belastend vaak om mantelzorger te zijn.. zeker als je je dierbare steeds verder achteruit ziet gaan.
Vroerguh was er nog het KAAs forum met mensen uit diverse tijdzones. Maar dat is ook doodgebloed. Jammer wel. Overdag werk ik ook en ik post wel eens tussen pauzes, maar als ik thuis kom (nu dus), dan leeft het altijd even op, maar na 1 uur nederlandse tijd is FOK! uitgestorvenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan snap ik dus wel goed ja, je wil toch gewoon dat gekut wat dit forum soms heeft lekker op je avondje vrij meemaken lijkt me. Daarom vroeg ik het ook, tijdsverschillen kunnen lastig zijn. Ik loop straks in zomertijd 5 uur voor op NL en wintertijd 6u. Nou ben ik totaal geen ochtend mens tenzij ik moet werken. Dus ja ik ga wel veel interactie missen denk ik. Hoewel het overdag drukker in dan in de nacht hier. Maar ja.... Ik ga het wel meemaken.
Paar nachtjes slapen nog dan gaat ie weer open, en als iedereen zich gedraagtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook wel, ik snap dat heel goed. Maar als goed is gaat DTS 1 september weer open.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroerguh was er nog het KAAs forum met mensen uit diverse tijdzones. Maar dat is ook doodgebloed. Jammer wel. Overdag werk ik ook en ik post wel eens tussen pauzes, maar als ik thuis kom (nu dus), dan leeft het altijd even op, maar na 1 uur nederlandse tijd is FOK! uitgestorven
Ik ben mijn mario decoder al aan het afstoffenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook wel, ik snap dat heel goed. Maar als goed is gaat DTS 1 september weer open.
Je bent zelluf toch.quote:
dat lijkt me een goede AI toepassingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben mijn mario decoder al aan het afstoffen
Ik vind DTS tegenwoordig echt ontzettend braaf vergeleken met de old days. Verbaasde me ook echt dat het dicht ging. Maar goed, we gaan het mee maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paar nachtjes slapen nog dan gaat ie weer open, en als iedereen zich gedraagtDan blijft ie ook open
Ja dat is raar he.. als die intense zorg wegvalt.. en je niet meer constant in de alert stand hoeft te staan en opeens weer heel veel tijd voor jezelf hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, ik had het huis al over gekocht voor ze echt achteruit ging als een malle en haar nog ruim 4 jaar in huis gehouden tot het echt niet meer ging en ze niet zelf meer naar de wc kon en alles onder de poep kwam te zitten. Toen heb ik ook de thuiszorg die 3x per dag langs kwam terwijl er maar 2x ingeroosterd stond gezegd dat ik het niet meer trok. Toen heeft ze urgentie gekregen, en waar ze nu ligt want bedlegerig en snapt van niks meer iets. Ze vertroetelen haar wel echt daar. Maar daarna kwam ik in een zwart gat. Tijd voor mezelf, ik wist niet meer wat dat was.
Ik ben altijd best goed in typetjes na doen, maar mario krijg ik maar niet voor elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat lijkt me een goede AI toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |