Misschien ga ik wel vrijwillig achter gesloten deuren zitten, klinkt wel lekker veiligquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar ik denk dat iedereen andere ideeën heeft wie er achter gesloten deuren moet.
Ik zou andere faciliteiten erbij willen (zwembad,bar,restaurant,sauna)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon allemaal met strenge beveiliging en psychiaters
Ja, maar wel met de optie dat ik mag blijven wonen tot mijn moeder er niet meer is. Die ligt hier vlakbij in verzorgingshuis en ik ga niet eerder weg dan dat zij deze wereld verlaat. Dat is een harde eis van mijn kant, wil daar vaak en snel en makkelijk langs kunnen gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op die manier. En jij wil wel verkopen?
Buurtwacht gespotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel vrijwillig achter gesloten deuren zitten, klinkt wel lekker veilig
Vast wel een FOKKER te vinden die ergens een hokje heeft waar je een tijdje in kuntquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel vrijwillig achter gesloten deuren zitten, klinkt wel lekker veilig
Dat snap ik. En dan zullen ze je ook wel gunnen. Heb jezelf al wat anders op het oog dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, maar wel met de optie dat ik mag blijven wonen tot mijn moeder er niet meer is. Die ligt hier vlakbij in verzorgingshuis en ik ga niet eerder weg dan dat zij deze wereld verlaat. Dat is een harde eis van mijn kant, wil daar vaak en snel en makkelijk langs kunnen gaan.
+1 Goede ideetjesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou andere faciliteiten erbij willen (zwembad,bar,restaurant,sauna)
Als we dan toch dromen
Neenee, ik wil me ook niet met de buren bezig houden, gewoon lekker in mn eigen bubbelquote:
Goeiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
+1 Goede ideetjes![]()
karaoke plek![]()
tafeltennis tafel
Suikerspinmachine voor mij!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
+1 Goede ideetjes![]()
karaoke plek![]()
tafeltennis tafel
Ja is ook fijner houd je meer tijd overquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neenee, ik wil me ook niet met de buren bezig houden, gewoon lekker in mn eigen bubbel
Da ging nie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pak dan tenminste even een BK.
Nou ja geluk, ik heb jarenlang als mantelzorger voor beide ouders gezorgd. En 40 uur werken per week. Uur reistijd iedere dag ook nog. Dat heeft mij serieus gesloopt toen ik eindelijk tijd voor mezelf kreeg. Dus geluk nee, het enige geluk dat ik had is dat ik het voor de WOZ waarde kon overkopen van mijn moeder en er via een maat van mij een kleine lening voor moest nemen zonder rente omdat de rentes toen heel lang stonden en hij het de moeite niet waard vond. Terugbetaling bij verkoop huis. Grootste deel heb ik uit eigen hard verdiende centjes betaald. Je mag namelijk geen huis van familie kopen voor peanuts.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja. Niet iedereen heeft zoveel geluk als jij.
ik was meer nachtmerriescenario's aan het bedenken ipv dromen met al die fokkers bij elkaarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou andere faciliteiten erbij willen (zwembad,bar,restaurant,sauna)
Als we dan toch dromen
Ok.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja geluk, ik heb jarenlang als mantelzorger voor beide ouders gezorgd. En 40 uur werken per week. Uur reistijd iedere dag ook nog. Dat heeft mij serieus gesloopt toen ik eindelijk tijd voor mezelf kreeg. Dus geluk nee, het enige geluk dat ik had is dat ik het voor de WOZ waarde kon overkopen van mijn moeder en er via een maat van mij een kleine lening voor moest nemen zonder rente omdat de rentes toen heel lang stonden en hij het de moeite niet waard vond. Terugbetaling bij verkoop huis. Grootste deel heb ik uit eigen hard verdiende centjes betaald. Je mag namelijk geen huis van familie kopen voor peanuts.
Uhhm iets met emigreren? Dat moest je nu toch al wel weten Dotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. En dan zullen ze je ook wel gunnen. Heb jezelf al wat anders op het oog dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Suikerspinmachine voor mij!
(Of ik haal m gewoon hier van zolder af)
Past allemaal in de tuinquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
+1 Goede ideetjes![]()
karaoke plek![]()
tafeltennis tafel
die klapte je zeker weg als pilsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel thuis nu. En nog steeds best dronken. Kut tripels![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhm iets met emigreren? Dat moest je nu toch al wel weten Dot
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel thuis nu. En nog steeds best dronken. Kut tripels![]()
Ben er wel klaar meequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Anders vertel je het nog n keer?
Bepaald geen geluk nee. Erg belastend vaak om mantelzorger te zijn.. zeker als je je dierbare steeds verder achteruit ziet gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja geluk, ik heb jarenlang als mantelzorger voor beide ouders gezorgd. En 40 uur werken per week. Uur reistijd iedere dag ook nog. Dat heeft mij serieus gesloopt toen ik eindelijk tijd voor mezelf kreeg. Dus geluk nee, het enige geluk dat ik had is dat ik het voor de WOZ waarde kon overkopen van mijn moeder en er via een maat van mij een kleine lening voor moest nemen zonder rente omdat de rentes toen heel lang stonden en hij het de moeite niet waard vond. Terugbetaling bij verkoop huis. Grootste deel heb ik uit eigen hard verdiende centjes betaald. Je mag namelijk geen huis van familie kopen voor peanuts.
O hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was meer nachtmerriescenario's aan het bedenken ipv dromen met al die fokkers bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |