Nou ja appartementen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat is fijn
Dan kunnen er misschien n hoop mensen blij worden met n huis
Nee maar men praat hier nogal graag en weet dat ik over niet al te lange tijd wil verkopen. Dan rolt het balletje snel hier. Maar ze kwamen wel met een bod wat gewoon waardeloos is omdat ze weten dat ik wanneer moeders er niet meer is snel wil verkopen. Dus sommige "buren" praten ook teveelquote:
Om de prijs op te drijvenquote:
Ruimte zat, al ben ik er dan niet meer bijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
zullen we met elkaar kopen, maken we er een FOK! gekkenhuis van
Hopelijk heeft het een grote zolder!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
En vervolgens iedereen de tent uitvechten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
2 grote kelders, en ook 2 grote zoldersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het een grote zolder!
En een tuinhuisjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het een grote zolder!
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2 grote kelders, en ook 2 grote zolders
Nee wel waterput huisje, daar kun je iemand 18 meter in laten zakken als strafquote:
we maken er een eigen particuliere gesloten instelling vanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
En vervolgens iedereen de tent uitvechten.![]()
Appartementen ook huizenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja appartementen.
[..]
Nee maar men praat hier nogal graag en weet dat ik over niet al te lange tijd wil verkopen. Dan rolt het balletje snel hier. Maar ze kwamen wel met een bod wat gewoon waardeloos is omdat ze weten dat ik wanneer moeders er niet meer is snel wil verkopen. Dus sommige "buren" praten ook teveel
Ik zie heeel veeel mogelijkhedenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee wel waterput huisje, daar kun je iemand 18 meter in laten zakken als straf
Engquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op die manier. En jij wil wel verkopen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ik heb veel grond met woonbestemming midden in het centrum. Ze willen hier appartementen gaan plaatsen. Woningstichting/woningbouw mij om het even.
Maar ik denk dat iedereen andere ideeën heeft wie er achter gesloten deuren moet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we maken er een eigen particuliere gesloten instelling van
Ja kweenie, ik zie dat toch vaak meer als een gedeeld object. Maar zal aan mij liggen. Zag hier van de week een 60m² flat zonder lift te koop staan op de 3e verdieping voor 200.000 euro. Dat is voor deze regio bizar veel geld. En jaren 60 ook nog dus met asbest waarschijnlijk.quote:
gewoon allemaal met strenge beveiliging en psychiatersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar ik denk dat iedereen andere ideeën heeft wie er achter gesloten deuren moet.
ALLEMAALquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon allemaal met strenge beveiliging en psychiaters
Krijg er The Ring vibes vanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja. Niet iedereen heeft zoveel geluk als jij.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik zie dat toch vaak meer als een gedeeld object. Maar zal aan mij liggen. Zag hier van de week een 60m² flat zonder lift te koop staan op de 3e verdieping voor 200.000 euro. Dat is voor deze regio bizar veel geld. En jaren 60 ook nog dus met asbest waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |