abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214829934
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef Shii het volgende:

[..]
Oké ik vertrek wel. :W
Ik geloof niet dat ik jou ooit moeilijk heb zien doen in DTS, of waar dan ook :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214829936
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Grappige is wel, hier in de SC loopt alles wel lekker qua geouwehoer.. Maar DTS is soms wel weird met haat en nijd onderling.. Ikke niet snap, je wint toch niks met punten scoren?
Een mooi gedicht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214829938
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef Shii het volgende:

[..]
Oké ik vertrek wel. :W
Baby don't go, I just want you here. Right by my side..........

Moest ff aan dat liedje denken :)
Lach met een schone bips
pi_214829941
:O :O
♡♡♡♡
pi_214829942
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Maar 2! Weliswaar na 6 halve liters maar dan nog. Ik word oud denk ik :(
Maar 3 liter bier :D
pi_214829943
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Want? Iedereen moet toch kunnen ventileren? Dat ze dat steeds op elkaar doen snap ik ook niet. Maar als je gaat bannen steeds blijven er ook geen users over. Daarom is een afkoelperiode best een goeie tool.
Als DTS ergens goed in is dan is het wel in nieuwe users aantrekken op het moment dat het dood lijkt te bloeden.

Dat gebeurt echt keer op keer op keer. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214829949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Baby don't go, I just want you here. Right by my side..........

Moest ff aan dat liedje denken :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Spellchecker woensdag 28 augustus 2024 @ 23:16:25 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214829954
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
@:maily :
kind logeerde bij de oma en was bijna 2 jaar lees ik net.
Achjee .... ;(
pi_214829956
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214829958
  Spellchecker woensdag 28 augustus 2024 @ 23:17:41 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214829960
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
ik heb zo en klo was niet diepspoeler is

zo ik moet meestal in etappes spoelen

ik heb drollenproblem

spoelt niet door
Poepmes een optie?
pi_214829964
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:14 schreef devzero het volgende:

[..]
Maar 3 liter bier :D
Da's eigenlijk best veel ja :')

"Vroeger" vonden we dat 'indrinken'. Eerst een liter of 2-3 pils en dán gingen we zuipen. :D :'( :D
pi_214829965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Want? Iedereen moet toch kunnen ventileren? Dat ze dat steeds op elkaar doen snap ik ook niet. Maar als je gaat bannen steeds blijven er ook geen users over. Daarom is een afkoelperiode best een goeie tool.
Ipv een onzin ban, een tijdje uit de stats. Maar ja, dan wordt het weer onduidelijk wie er wel of niet meetelt met de punten.
pi_214829967
quote:
Oh god :D
pi_214829968
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik jou ooit moeilijk heb zien doen in DTS, of waar dan ook :D
Daar zijn de meningen over verdeeld :+ , maar was ook bedoeld als grapje. Ik post ook weleens iets waar ik achteraf spijt van heb, ik ben niet heilig.

Maar ik ben nooit achterbaks of zal nooit iets verzinnen om een ander negatief neer te zetten.
pi_214829971
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:13 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Een mooi gedicht.
Er was ooit eens een kanjer uit Friesland, hij hield van vers fruit. Altijd kwam hij om met een mandje beschuit. Hij deed dat uit naastenliefde, er zat nog meer in zijn zak dan alleen beschuit. Liet je hem binnen gilde je het uit wanneer hij je vol spoot met zijn buskruit.

De Femkes in gans Friesland praten nog immer over hem, ze missen die gruwelijk sterke hengst. Maar hij kiest zijn veroveringen zorgvuldig daarom noemt ook niemand hem ongeduldig...

Ik kan nog doorgaan als je wil hoor :)
Lach met een schone bips
pi_214829974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Da's eigenlijk best veel ja :')

"Vroeger" vonden we dat 'indrinken'. Eerst een liter of 2-3 pils en dán gingen we zuipen. :D :'( :D
Ja, vroeger dronk je 10 flesjes voor het stappen gaan. Maar tegenwoordig kunnen we daar toch wat minder goed tegen :D Daarnaast, bij warm weer buiten, heeft alcohol toch meer effect.
pi_214829977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:

[..]
Ja, vroeger dronk je 10 flesjes voor het stappen gaan. Maar tegenwoordig kunnen we daar toch wat minder goed tegen :D Daarnaast, bij warm weer buiten, heeft alcohol toch meer effect.
Dat blijkt :P
pi_214829979
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er was ooit eens een kanjer uit Friesland, hij hield van vers fruit. Altijd kwam hij om met een mandje beschuit. Hij deed dat uit naastenliefde, er zat nog meer in zijn zak dan alleen beschuit. Liet je hem binnen gilde je het uit wanneer hij je vol spoot met zijn buskruit.

De Femkes in gans Friesland praten nog immer over hem, ze missen die gruwelijk sterke hengst. Maar hij kiest zijn veroveringen zorgvuldig daarom noemt ook niemand hem ongeduldig...

Ik kan nog doorgaan als je wil hoor :)
O+
pi_214829985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef devzero het volgende:

[..]
Ipv een onzin ban, een tijdje uit de stats. Maar ja, dan wordt het weer onduidelijk wie er wel of niet meetelt met de punten.
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.
Lach met een schone bips
pi_214829995
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.
Als je wil winnen gaat nogal veel tijd inzitten.
pi_214829998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jij kan t weten
♡♡♡♡
pi_214829999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Punten winnen kan leuk zijn. Sommigen geven er meer waarde aan dan andere, maar het is toch altijd leuk om je naam te zien in dat lijstje.

Maar daarnaast heb je ook het element dat je mensen punten kunt ontzeggen. En dat kan tot wrijving lijden als iemand graag punten wil en iemand anders gunt die persoon niets. Vooral als er persoonlijke dingen tusen die 2 spelen. Eigenlijk zou het spel aangepast moeten worden om dat soort gedrag te voorkomen, maar ik zou echt niet weten hoe.
pi_214830001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Jij kan t weten
En dit zijn dan vaak ook reacties waardoor vuurtjes ontstaan onnodig.
Lach met een schone bips
pi_214830005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
En dit zijn dan vaak ook reacties waardoor vuurtjes ontstaan onnodig.
Van HC kan ik dit prima hebben. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')