Ik geloof niet dat ik jou ooit moeilijk heb zien doen in DTS, of waar dan ookquote:
Een mooi gedicht.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Grappige is wel, hier in de SC loopt alles wel lekker qua geouwehoer.. Maar DTS is soms wel weird met haat en nijd onderling.. Ikke niet snap, je wint toch niks met punten scoren?
Baby don't go, I just want you here. Right by my side..........quote:
Maar 3 liter bierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar 2! Weliswaar na 6 halve liters maar dan nog. Ik word oud denk ik
Als DTS ergens goed in is dan is het wel in nieuwe users aantrekken op het moment dat het dood lijkt te bloeden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Iedereen moet toch kunnen ventileren? Dat ze dat steeds op elkaar doen snap ik ook niet. Maar als je gaat bannen steeds blijven er ook geen users over. Daarom is een afkoelperiode best een goeie tool.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Baby don't go, I just want you here. Right by my side..........
Moest ff aan dat liedje denken
Achjee ....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
@:maily :
kind logeerde bij de oma en was bijna 2 jaar lees ik net.
Poepmes een optie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb zo en klo was niet diepspoeler is
zo ik moet meestal in etappes spoelen
ik heb drollenproblem
spoelt niet door
Da's eigenlijk best veel jaquote:
Ipv een onzin ban, een tijdje uit de stats. Maar ja, dan wordt het weer onduidelijk wie er wel of niet meetelt met de punten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Iedereen moet toch kunnen ventileren? Dat ze dat steeds op elkaar doen snap ik ook niet. Maar als je gaat bannen steeds blijven er ook geen users over. Daarom is een afkoelperiode best een goeie tool.
Oh godquote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou ooit moeilijk heb zien doen in DTS, of waar dan ook
Er was ooit eens een kanjer uit Friesland, hij hield van vers fruit. Altijd kwam hij om met een mandje beschuit. Hij deed dat uit naastenliefde, er zat nog meer in zijn zak dan alleen beschuit. Liet je hem binnen gilde je het uit wanneer hij je vol spoot met zijn buskruit.quote:
Ja, vroeger dronk je 10 flesjes voor het stappen gaan. Maar tegenwoordig kunnen we daar toch wat minder goed tegenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's eigenlijk best veel ja![]()
"Vroeger" vonden we dat 'indrinken'. Eerst een liter of 2-3 pils en dán gingen we zuipen.![]()
![]()
Dat blijktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, vroeger dronk je 10 flesjes voor het stappen gaan. Maar tegenwoordig kunnen we daar toch wat minder goed tegenDaarnaast, bij warm weer buiten, heeft alcohol toch meer effect.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er was ooit eens een kanjer uit Friesland, hij hield van vers fruit. Altijd kwam hij om met een mandje beschuit. Hij deed dat uit naastenliefde, er zat nog meer in zijn zak dan alleen beschuit. Liet je hem binnen gilde je het uit wanneer hij je vol spoot met zijn buskruit.
De Femkes in gans Friesland praten nog immer over hem, ze missen die gruwelijk sterke hengst. Maar hij kiest zijn veroveringen zorgvuldig daarom noemt ook niemand hem ongeduldig...
Ik kan nog doorgaan als je wil hoor
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ipv een onzin ban, een tijdje uit de stats. Maar ja, dan wordt het weer onduidelijk wie er wel of niet meetelt met de punten.
Als je wil winnen gaat nogal veel tijd inzitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.
Jij kan t wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je wil winnen gaat nogal veel tijd inzitten.
Punten winnen kan leuk zijn. Sommigen geven er meer waarde aan dan andere, maar het is toch altijd leuk om je naam te zien in dat lijstje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap gewoon de importantie van die punten niet, ik post gewoon mee omdat het daar vaak leuk en levendig is. Misschien werken die punten daar wel aan mee, dat mensen perse iets willen winnen. Maar ik zie dat zo niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je wil winnen gaat nogal veel tijd inzitten.
En dit zijn dan vaak ook reacties waardoor vuurtjes ontstaan onnodig.quote:
Van HC kan ik dit prima hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En dit zijn dan vaak ook reacties waardoor vuurtjes ontstaan onnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |