Dan kan ze fijn gaan afwassen of stofzuigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn zus vind het totaal niet vreemd dat haar dochter na een feestje ‘s ochtends thuiskomt en dan niet kan slapen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan ze fijn gaan afwassen of stofzuigen.
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.
Iemand die ik kende kwam terug van vakantie en zag zijn broer in het trapgat hangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vriend van m’n beste maatje heeft zich in de tuin opgehangen. Met touw om z’n nek uit het raam van de slaapkamer op de 1e verdieping gesprongen. Was het eerste wat ze zag toen ze die dag na het werk met de fiets de tuin inliep.
Hij voelde aan dat ze de relatie ging verbreken. Hij had er moeite mee dat wij bevriend waren en wilde niet dat ze contact met mij had.quote:
Triest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die ik kende kwam terug van vakantie en zag zijn broer in het trapgat hangen.
Paardenhoofd in bed?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij voelde aan dat ze de relatie ging verbreken. Hij had er moeite mee dat wij bevriend waren en wilde niet dat ze contact met mij had.
In de videoboodschap die hij achterliet zei hij dat ze nu eindelijk gelukkig kon zijn met mij.
Daarna nog veel gezeik had met z’n zus die vond dat m’n vriendin schuld had aan zijn dood. Doodsbedreigingen en zo. Echte Siciliaanse.
Nog net niet.quote:
Ik ga zo even liggen.Jij dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
Maarre, FF, heb je al geslapen?
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo even liggen.Jij dan?
Dus we gaan niet kroelen?quote:
Morguh AS, is het goed gegaan met de meubels gisteren?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh AS, is het goed gegaan met de meubels gisteren?
Is nu je huis klaar?quote:
Hey Birdiequote:
Doe maar appen dan kan ik het doorsturenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nu je huis klaar?
Ga je nog foto's laten zien of wil je het prive houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |