ALLEMAAL! Is ook niet bepaald de meest vriendelijke opmerking.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
En.... weer die vijandigheid.
Gaat lekker zo hè?
Op deze manier ging het vaker. In DTS.
De reden dat ik eigenlijk geen trek meer had in daar posten.
Helaas zijn jullie allemaal hier gaan posten.
Het ging eventjes goed.
Laat het gezeik dan in DTS (en hier achter je).
Ik was laatst bij Mongools buffet in Duitsland.. De volgende dag heb ik tussendoor doorgespoeldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net nog iets laten gaan op de pot.
Was wel een mooie tekening.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag later ook 11 gezichten in die boom.
Morgen ook nog warm daar bij jullie in de regio.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ALLEMAAL! Is ook niet bepaald de meest vriendelijke opmerking.
Maar als je eigenlijk geen trek hebt om in DTS te posten, waarom doe je het dan wel? Is dat dan niet omdat het daar toch ook best gezellig kan zijn? Ik vind eigenlijk dat er best iets minder negatief over dts gedaan mag worden. Vind het vaak best gezellig eigenlijk.
Ik moest bijna een jaar wachten op glasvezel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt alleen weer lang met internet he toch maar glasvezel kan ik misschien eerst twee weken wachten.
Nog nooit Mongools op maar tis dus een aanrader als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Mongools buffet in Duitsland.. De volgende dag heb ik tussendoor doorgespoeld
Shotjeeeee.quote:
Bij jullie niet dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Morgen ook nog warm daar bij jullie in de regio.
U heeft wel een goede nieuwe UI trouwens!quote:
Moet nog klein stukje kijk ik straks nog thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel een mooie tekening.
RP al gekeken?
Ik las dat je net te laat op de pot was gegaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net nog iets laten gaan op de pot.
Ik heb het al wel in huis gelukkig de aansluiting.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest bijna een jaar wachten op glasvezel.
Owww ja, als je van veel vlees houdt zeker gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit Mongools op maar tis dus een aanrader als ik het goed begrijp
Jazeker kon DTS gezellig zijn. 1 van de redenen dat ik toch terug kwam, omdat mijn avonden toch wat ongezellig en saai waren en in de ONZ SC niet veel gepost werd (toen).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ALLEMAAL! Is ook niet bepaald de meest vriendelijke opmerking.
Maar als je eigenlijk geen trek hebt om in DTS te posten, waarom doe je het dan wel? Is dat dan niet omdat het daar toch ook best gezellig kan zijn? Ik vind eigenlijk dat er best iets minder negatief over dts gedaan mag worden. Vind het vaak best gezellig eigenlijk.
Dat ze het nog in de buurt moesten aanleggen had er misschien ook mee te maken. Daarna was ik zo aangeslotenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het al wel in huis gelukkig de aansluiting.
Kleine spoiler.Hij maakt op het einde nog een heel aparte opmerking over kinderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet nog klein stukje kijk ik straks nog thuis.
Dennis zijn obsessie met dat meisje van 14 is een beetje apart.
Mijn post gaat immer precies op tijd hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las dat je net te laat op de post was gegaan
Hey manquote:
Mij wel toch?quote:
Mooie typo ook van mij. Pot ipv postquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn post gaat immer precies op tijd hoor.
Ik was dronken omdat ik halve liters en tripels had lopen klappen bij de zwemplas, maar het gaat ondertussen stukken beterquote:
Tuurlijk welquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar niemand mist mij dus
Iemand missen is een vorm van jaloezie omdat je denkt dat diegene bij anderen is. Jaloezie is een zinloze emotiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Als kiespijn jongen, als kiespijn!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik mis mijn vader en moeder.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand missen is een vorm van jaloezie omdat je denkt dat diegene bij anderen is. Jaloezie is een zinloze emotie
Oant moarn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, het is ondertussen wel weer mooi geweest. Ik wens u allen een prettige voortzetting en tot morgen.![]()
Truste und bis morgenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, het is ondertussen wel weer mooi geweest. Ik wens u allen een prettige voortzetting en tot morgen.![]()
Dank u, nooit geweten dat Lickitung zo populair isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U heeft wel een goede nieuwe UI trouwens!
Dat is anders, ik mis mijn pa sinds 2018 nog iedere dag en denk ook steeds "Wat zou pa doen".quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis mijn vader en moeder.
Wat ben jij filosofisch zo op de late avondquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand missen is een vorm van jaloezie omdat je denkt dat diegene bij anderen is. Jaloezie is een zinloze emotie
Maar "iemand missen is een vorm van jaloezie" gaat niet altijd op hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is anders, ik mis mijn pa sinds 2018 nog iedere dag en denk ook steeds "Wat zou pa doen".
Maar voor levende personen is anders.
Nuance.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is anders, ik mis mijn pa sinds 2018 nog iedere dag en denk ook steeds "Wat zou pa doen".
Maar voor levende personen is anders.
Ik heb mijn momenten, en dan ben ik ook wel een serieus....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ben jij filosofisch zo op de late avond
En dat in ONZquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten, en dan ben ik ook wel een serieus....
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar "iemand missen is een vorm van jaloezie" gaat niet altijd op hoor
Klopt wat jullie beiden zeggen, maar het is bijna half 1 en nu een heel epistel daarover typen is ook weer zo wat.....quote:
Hier uit mijn hoofd rond de 22/23 graden zoiets. Dus stukje koeler.quote:
Maar waarom die hele discussie starten terwijl er niets aan de hand is? Andersom zou een ander daar ook niet van gediend zijn. Oh kijk, jij post nu iets dat iemand verkeerd zou kunnen lezen en interpreteren. Dat is de zwarte piet toeschuiven naar iemand die er op dat moment helemaal geen verkeerde bedoelingen mee had. Ik kan dan ook nog wel 100 voorbeelden noemen van posts die een ander zomaar voorbij scrolt, maar die ik anders interpreteer dan een ander.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
LYLT wilde een voorbeeld geven van hoe een reactie verkeerd op gevat kan worden.
Al kon je HC's reactie "Jij kan het weten" ook heus op een andere manier lezen/opvatten.
Dat is het enige (in mijn ogen) wat LYLT aan wilde tonen.
Dat HC er vervolgens vol negativiteit in gaat, daar had ik het dan over.
Ze had ook kunnen zeggen 'Ik bedoelde het helemaal niet negatief!'
Maar ze "hakt" er meteen in met dat hij haar zwart maakte.
Tja.
Gezellig hoor.
Dat "Wat zou pa doen" is trouwens heel herkenbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Klopt wat jullie beiden zeggen, maar het is bijna half 1 en nu een heel epistel daarover typen is ook weer zo wat.....
Nou wil ik wel op antwoorden, het ging daarvoor al over DTS en waarom DTS tijdelijk gesloten werd na herhaalde opmerkingen van de Mod. Ik geef 1 voorbeeld waarop een antwoord verkeerd gelezen "kan" worden en meteen vuur en vlam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar waarom die hele discussie starten terwijl er niets aan de hand is? Andersom zou een ander daar ook niet van gediend zijn. Oh kijk, jij post nu iets dat iemand verkeerd zou kunnen lezen en interpreteren. Dat is de zwarte piet toeschuiven naar iemand die er op dat moment helemaal geen verkeerde bedoelingen mee had. Ik kan dan ook nog wel 100 voorbeelden noemen van posts die een ander zomaar voorbij scrolt, maar die ik anders interpreteer dan een ander.
En sorry voor de late reactie, maar wifi is hier kut.
Leek me dat ik het voor beiden opnam, door te zeggen dat HC het (niet per se) kwaad bedoelde.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar waarom die hele discussie starten terwijl er niets aan de hand is? Andersom zou een ander daar ook niet van gediend zijn. Oh kijk, jij post nu iets dat iemand verkeerd zou kunnen lezen en interpreteren. Dat is de zwarte piet toeschuiven naar iemand die er op dat moment helemaal geen verkeerde bedoelingen mee had. Ik kan dan ook nog wel 100 voorbeelden noemen van posts die een ander zomaar voorbij scrolt, maar die ik anders interpreteer dan een ander.
En sorry voor de late reactie, maar wifi is hier kut.
Mijn pa was in de auto gesprongen..... Dat is 1 ding wat ik zeker weet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat "Wat zou pa doen" is trouwens heel herkenbaar.
Ik kreeg bericht van mijn zusje dat haar dochter gedrogeerd zou zijn met GHB.Ze was 5 uur buiten westen.Ik krijg het verhaal niet rond.Heb mijn twijfels.
Je had erbij kunnen zetten dat het een voorbeeld was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik weet niet hoe ik het beter had kunnen verwoorden of als voorbeeld had kunnen geven.
ONZ sc dicht en DTS weer open. Zo wisselen we lekker af.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou wil ik wel op antwoorden, het ging daarvoor al over DTS en waarom DTS tijdelijk gesloten werd na herhaalde opmerkingen van de Mod. Ik geef 1 voorbeeld waarop een antwoord verkeerd gelezen "kan" worden en meteen vuur en vlam.
Ik weet niet hoe ik het beter had kunnen verwoorden of als voorbeeld had kunnen geven.
Als dat zo in DTS als het weer open gaat zo doorgaan ben ik er bang voor dat het heel snel klaar is. En dat is juist wat ik niet wil.
Mijn reactie was ook dat dit strafbaar is,maar dan krijg ik een vaag antwoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn pa was in de auto gesprongen..... Dat is 1 ding wat ik zeker weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |