SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:
Jeejquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen heb ik in het nieuwe huis wel een bank en een wasmachine
Kan je je bank wassenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shii verwoord het beter dan ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het er echt niet mee eens. Er worden reacties gepost en iemand gaat er mee aan de haal dat het als negatief gelezen kan worden, terwijl dat niet zo is, zelfs door beide posters naar elkaar toe wordt het beaamd. En dan start het gezeik terwijl er helemaal niets aan de hand was.
Goed geregeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Smeet akelijk!quote:
Een kaatvasser en een wookplaat!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vrijdag een vaatwasser en een kookplaat.
Tot snel, tot Shiiquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Nou ik ben er ook klaar mee weer eventjes.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Je was gewoon sneller omdat ik in chillmode benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Magic fingers made by Pfizer.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.TOP TT!!!SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Lach met een schone bips
Al bijna een liter op. Begin nu gelukkig wat nuchterder te worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stop jij eens gauw met die Spa rood!
Wat n goed vooruitzicht!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Ja wel blij mee.quote:
Ik merk het, komt steeds meer onzin uitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al bijna een liter op. Begin nu gelukkig wat nuchterder te worden.
You lost the feeling maatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je was gewoon sneller omdat ik in chillmode ben
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
Dat is balenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt alleen weer lang met internet he toch maar glasvezel kan ik misschien eerst twee weken wachten.
And i love itquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
You lost the feeling maat
Is een zwaar leven hoor, als je je helderste momenten hebt als je toetertje lam bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik merk het, komt steeds meer onzin uit
quote:
Nah.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Klaar met de dag en posten enzo. Zo lekker slapen. Morgen gewoon weer fris en fruitig.
I feel yaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is een zwaar leven hoor, als je je helderste momenten hebt als je toetertje lam bent.
quote:
LYLT wilde een voorbeeld geven van hoe een reactie verkeerd op gevat kan worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben het er echt niet mee eens. Er worden reacties gepost en iemand gaat er mee aan de haal dat het als negatief gelezen kan worden, terwijl dat niet zo is, zelfs door beide posters naar elkaar toe wordt het beaamd. En dan start het gezeik terwijl er helemaal niets aan de hand was.
Geen bier meer tot het weekend nu, en dan ook nog met mate. De rest van de septemberweekenden gaan wel behoorlijk, eh, bourgondisch worden vrees ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Awww, where is my beer?
Erop blijven doorgaan is verder wel gezellig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
LYLT wilde een voorbeeld geven van hoe een reactie verkeerd op gevat kan worden.
Al kon je HC's reactie "Jij kan het weten" ook heus op een andere manier lezen/opvatten.
Dat is het enige (in mijn ogen) wat LYLT aan wilde tonen.
Dat HC er vervolgens vol negativiteit in gaat, daar had ik het dan over.
Ze had ook kunnen zeggen 'Ik bedoelde het helemaal niet negatief!'
Maar ze "hakt" er meteen in met dat hij haar zwart maakte.
Tja.
Gezellig hoor.
Dat deed HappyCharly ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erop blijven doorgaan is verder wel gezellig.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erop blijven doorgaan is verder wel gezellig.
Ik zag later ook 11 gezichten in die boom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |